القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت العمدة نور الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا احمد

  

رواية عشقت العمدة نور الفصل الحادي عشر

في دوار وهدان ....
كانت تسير نور وهي تبتسم بشده لما فعلته ب كابر .
سعديه باستغراب /ايه عاد ي نور فين كابر .
نور وهي تكتم ضحكاتها /كابر مع ناس أصحابه ي أما مش هيجي دلوقتي .
وهدان بارتياح /كويس جوي لأننا مسافرين مصر اخد الحقنه وكنت خايف اسيبك وياه لحالكم .
سعديه بحده وغيظ /انا والله مش خابره انت حاطط كابر في دماغك كده ليه .
وهدان بغيظ /اهو كده وخلاص .
سعديه بضيق /اسمعي ي ضنايا خالي بالك من حالك وين لأن ريم هتيجي معانا نجيبلها شويه حجات .
نور بابتسامه /متخافيش ي أما سافره تروحوه وترجعوا بالسلامه .
وهدان بصراخ /واه عاد يلا ي ريم أكده هنتاخروا .
ريم بابتسامه /اسفه ي عمي خلاص خلصت عايزه حاجه ي نور .
نور بابتسامه /سلامتك ي حبيبتي ترجعوه بالسلامه .
وهدان بجديه /يلا فوتك بعافيه .
نور بابتسامه /يعافيك ي ابا .
في غرفه نور وكابر ....
كانت تحاول نور أن تغفا لكن لم يأتيها النوم فكانت تفكر في كابر وماذا أن يكون حدث له فأتا كابر أو بمعنا اصح عشماوي 😂😂😂😂😂😂😂.
كابر بخبث وهو يمسك بالسكين ويرتدي قناعا مخيفا /قومي قوي ي حرمه وجايلك نوم بعد الي عملتيه .
نور برعب /انت انت مين .
كابر بمكر /واه عليكي ي جالوص الطين دايما كده تنسي صوتي قومي فزي جايلك نوم بعد الي عملتيه في جوزك .
نور بارتباك ورعب /انا انا معملتش فيه حاجه واصل .
كابر بخبث /واه واه وكمان بتكدبي ي واكله ناسك مش انتي الي لميتي عليه الجزارين يحملوه في العربيه .
نور بضحك شديد /هههههههه انا شوفته عاد وهو قاعد جنب البقره كان شكله مسخره هههه.
كابر بغيظ وهو يمسك السكين بغيظ /اكتمي ي وليه اكتمي ده انتي وقعتك سوداء ي عره الحريم ده انا هدفعك التمن غالي انتي عارفه أن مكرهش في حياتي قد الحريم الي زيك .
نور برعب /واه واه انت عايز مني ايه عاد .
كابر وهو يجلس بخبث /ارقصيلي ي بت .
نور بصدمه /انت بتخرف بتقول ايه عاد .
كابر بخبث وهو يقرب السكينه من رقبتها ويتحدث بتهديد /اسمعي ي وليه انا قتلت قبل كده ومعنديش مانع اقتل تأني لو سمعتيش كلامي فاهمه ي حرمه وبعدين ده انا قد ابوكي .
نور بارتباك /مهو مهو اني مبعرفش ارقص .
كابر بخبث /مش مهم اي رقص أنا قابل بيه .
نور وهي تفعل حركات جنونيه يمينا ويسارا .
كابر بغيظ /بس بس ي وليه مالك عامله كده ليه زي الي ماسكه سلك كهرباء عريان وترتيني .
نور برعب /مانا قولتلك اني مبعرفش .
كابر بخبث /الله يكون في عونك ي كابر طب اسمعي ي وليه انزلي اعمليلي لقمه اطفحها .
نور برعب /عايز ايه عاد .
كابر بخبث /عايز دكرين بط وعشرين جوز حمام .
نور بصدمه /ليه انت عازم اصحابك في السجن هنه ولا ايه .
كابر بمكر /اكتمي ي حرمه واعملي الي قولتلك عليه يلا غوري وحسك عينك يطلعالك صوت ولا حس فقتلك ومحدش هيحس بيكي واصل فاهمه .
نور برعب /فاهمه فاهمه .
في المطبخ ..
مانت تقف نور بضيق وهي تعد الطعام كان كابر ينظر إليها وهو يكتم ضحكاته بصعوبه ف عشماوي يخرج نور الحقيقه البريئه ..
كابر بخبث /خلصتي ولا ايه ي وليه .
نور بارتباك /حاضر خلاص اها ي ريتني مكنت عملت كده في كابر كان زمانه دافع عني وحماني بس يدافع عني ايه ده حمار ولا يفهم حاجه واصل .
كابر بغيظ شديد /هو فعلا حمار انو اتجوزك .
نور بخوف /الوكل اهو كل وامشي بقا عاد .
كابر بخبث /ايه دكر البط ده عنده جفاف ولا ايه .
نور بغيظ /كل وانت ساكت عاد ولا هو اكل وبحلاقه ومش كفايه أن العمده نور بذاتها بتعملك الوكل .
كابر بخبث وهو يمسك السكينه/انا شايف كده ي جناب العمده أن صوتك بدأ يطلع .
نور بخوف /خلاص خلاص عاد بنتحددوا بدل ماحنا قاعدين كده .
كابر بمكر /لا ماحنا مش هنقعدوا وراكي شغل كتير .
نور باستغراب /شغل ايه تاني عاد .
كابر بخبث /الدوار ده عايزه بيبرق يلمع كده يلا .
نور بصدمه /ايه الدوار كله كيف .
كابر بمكر /زي الحريم ي اختي ولا هو لسان علي الفاضي اتنفضي قومي فزع .
نور برعب /حاضر حاضر .
كابر بخبث /وعايزك تغني كمان اغنيه شاديه والله ي زمن يلا فزي .
نور برعب /طيب .
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نور وهي تمسح الارضيه وتغني .
نور بغيظ /والله ي زمن مبادينا زرعنا الشوك ولا رويانا ي زمن منك الله ي عشماوي 😂.
كان ينظر إليها كابر وهو يكتم ضحكاته بصعوبه .
كابر بخبث /هاتيلي كوبايه مياه .
نور بغيظ /حاضر .
ليخرج كابر سريعا الي الخارج .
نور برعب /عشماوي عشماوي باينه مشي في ستين مصيبه ي نهار اسود علي الي حصلك ي نور ده انا لو بشتغل خدامه مش هتعب التعب ده .
كابر بخبث وصراخ /اه اه علي الي حصلك ي كابر منك لله ي نور .
نور بلهفه /كابر شوفت حد خارج من هنه دلوقتي .
كابر بمكر /حد حد مين هو انا شايف اصلا منك لله ي شيخه ده انا اتبهلت اخر بهدله لولا أنهم اتاكدوا اني ظابط كان زماني في خبر كان .
نور بضحك شديد /هههههههه واضح أن الجزارين اتوصوا بيك جوي .
كابر بغيظ /ماهو البركه فيك اصبري عليا ي جناب العمده .
نور بضحك/ هههههههه ي اخي روح عاد شوف الي انت فيه مفيكش حته سليمه تعال كل علشان تعوض الي انت فيه .
كابر بخبث /ايه ده كل الاكل ده علشاني .
نور بارتباك /كنت عملاه لينا كلنا بس ابويا وامي سافروا يلا كل وبطل حديد.
كابر بابتسامه /حاضر ..
في مكتب كابر ...
ادهم بابتسامه /ايه رايك ي عمي في الي قولتهالك .
سراج بابتسامه /راي فيه ي ادهم انت واخد قرارك ي ابني وبصراحه البنت باين عليها كويسه.
ادهم بابتسامه /خلاص ي عمي يبقا انشاء الله بكره هنزل لامي وافاتحها واطلبها في الحلال .
سراج بابتسامه /ربنا يكتب لك الخير ي ادهم ي ابني عقبالك انت كمان ي كابر لما تعقل كده وتكون بيت واسره .
في منزل صابحه.
صابحه بابتسامه /منورنا ي يوسف ي ضنايا .
يوسف بسعاده /ده نورك ي عمتي .
عمار باستفزاز /وانا مش منور ولا ايه ي عمتي .
صابحه بضيق /لا مكنش له لزوم تيجي واصل ي عمار .
عمار باستفزاز /وماله مقبوله منك ي عمتي .
يوسف بهمس /اطلبي ي روحي كل طلباتك مجابه .
نجمه بسعاده /انا مش عاوزه حاجه واصل ي يوسف غيرك انت .
يوسف بعشق /وانا كمان ي روح قلب يوسف مش عايز غيرك واصل .
عمار باستفزاز /جرا ايه ي يوسف مش وقته الحديد ده خلينا نشوف كل التفاصيل خلينا نخلصوا عاد .
صابحه بجديه /انا مش عايزه حاجه واصل غير يوسف هو عندي بالدنيا كلها .
يوسف بسعاده /تسلمي ي عمتي بكره انشاء الله الشبكه الي نجمه هتنقيها هتكون تحت رجليها وبعدين نحدد ميعاد الفرح .
صابحه بابتسامه /ربنا يقدم الي فيه الخير ي ولدي .
في دوار بدران ...
بدران بارتباك وخوف /انا متاكد زين أن نور وحضره الظابط شاكين فيا وجودهم بليل كده بياكد كلامي بس مش هتكون دي اخرتها ي نور انتي وحضره الظابط مش آخرتي تبقا علي ايديكم كده كده شوكت بيه بالحصانه بتاعته مش هيخليكم تقربوا من الأرض واصل بس برضك لازما اخلص منكم قبل متوقعوني وأولها لازما تكون نور لازما اخلص منيها وبعدين افضا ل حضره الظابط .
في مكتب كابر ....
كانت تجلس شمعه وهي تمسك بالكاميرا وتنظر إليها بابتسامه لامعه فهي أصبحت تشعر ولو بابسط اللاحاسيس اتجاه عمار .
ريم بابتسامه /كيفك ي شمعه .
شمعه بانتباه /اهلا ي ريم اتفضلي .
ريم بارتباك وهي تنظر يمينا ويسارا /اتفضلي العصير ده هيعجبك جوي .
شمعه بخبث /مش هنا .
ريم بارتباك /هو مين ده .
شمعه بابتسامه /ادهم الي انتي عماله تتدوري عليه من ساعه مجيتي .
ريم بارتباك/ادهم هو هو انا هدور عليه ليه ي عني .
شمعه بابتسامه /الحب مش عيب ي ريم وخصوصا لو حب طاهر وشريف ادهم بيحبك سافر مصر علشان يجيب والدته علشان يطلبوكي .
ريم بسعاده ولهفه /بتحددي صوح ي شمعه صوح ي نور ي نور .
شمعه بابتسامه /هههههه مجنونه وانتي كمان ي شمعه ي ترا نهايتها ايه.
في دوار وهدان ....
في غرفه نور وكابر 😂😂😂.
نور بجديه /الوقت اتاخر ي كابر هنعملوه ايه عاد .
كابر بجديه /هنراقبه برضه زي امنبارح انشاء الله هنوصل ل حاجه انا عارف انك عايزه تخلصي من ارتباطنا ببعض وانا كده كده اول متخلص المهمه هسيب البلد البلد مش محتاجني ي جناب العمده .
نور بوجع وضيق/ايه هتسافر ليه عاد خليك هنه .
كابر بجديه /ربنا يسهل هروح اجهز انا كل حاجه لازم ننزل .
نور وهي تتحدث بشرود وحزن /ايه ي نور مالك ايه الي حوصلك عاد مال قلبك اتقبض كده ليه لما قالك هيمشي اعقلي اعقلي ي نور متنسيش حالك ي جناب العمده ...
من أمام مكتب كابر ...
كان يجلس سراج .
عمار بخبث /كيفك ي سراج باشا .
سراج باستغراب /الحمد لله مين حضرتك .
عمار بمكر /اني عمار واد عم نور .
سراج بابتسامه /ايوه افتكرتك اهلا وسهلا ي ابني .
عمار بابتسامه /اهلا وسهلا بيك ي سراج باشا بصراحه انا كنت عايز سعادتك في موضوع شخصي .
سراج باستغراب /موضوع شخصي خير .
عمار بمكر /كنت عايز اطلب يد الانسه شمعه .
سراج بصدمه /ايه شمعه .
في القري المجاوره ...
كانوا يقفون كابر ونور وهم يفحصون الطريق .
نور بجديه /واه مش موجود .
كابر بجديه /يبقا نستنا ممكن يجي .
الشبح قاتل محترف /والله خساره في الموت بس المبلغ الي هاخده يخليني اخلص عليها بدم بارد .
نور بجديه/هروح أعقد عنه علشان منعملش زي انبارح ويحس بينا .
كابر بفزع وصراخ /نور حاسبي ي نور اه .
نور بصراخ وفزع /كابررررررر
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"روايةعشقت العمدة نور" اضغط علي اسم الروايه


reaction:

تعليقات