القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل العاشر 10 بقلم شروق هاني

أحتاج مدينة لا تعرف إلا المطر و تفوح في شوارعها رائحة القهوة ♥

،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،

"في قصر لانصاري"

كانت رهف تقول لي الشرطه انها عايزه تخرج من هنا علشان مش هتعرف تخرج رعد كانه حبسها 

الظابط :ياعني هو حوط املاك 

رهف :اه كل حاجه ملكي كانت البيت بتعي وهو وخدو

الظابط :اه في عنف في الموضوع 

رعد بعصبيه :انتي ازي تكلام مراتي كده انت مجنون 

وكان سا يضرب الظابط بكل عنف بس وقف حته فقدت الوعي رهف وسقطت علي لأرض بقوه 

رعد :انت وحد مجنون وانا اخلي رائسك يرفضك من الشغل 

دولت :انت بتقول اي يا رعد رهف مراتك 

ليان :ياحضرت الظابط دا بيكدب عليك ولله دي خادمه

الظابط :انت بتكدب علينه يارعد بيه 

ثم قم رعد برن علي رائس الظابط في الشغل وقال ليه عن الحكايه وثم  قليل ورن علي الظابط وقال له سيب قصر لانصاري وتعال فوران

دولت :ماله رهف يابنتي فتحي عينك 

ليان :دي بتمثل 

سهر : اخرسي تمام 

رعد جاب كاس من الماء وسكب عليها الماء علي وجهه ,,,,,

رهف :اعااعااعااعا

لمار :انتي كويسه يارهفي

رهف بتعب :لا انا عايز أخرج من القصر دا انت فهم يارعد بيه 

رعد :انتي مالك وثقه كده ليه انتي مراتي مفيش خروج من البيت انتي فهمه 

رهف :انت كداب انا مستحيل أبقا مرات وحد زيك تمام 

رعد :انا الي مشرفنيش اني ابقا جوزك انتي فهمه يلا غور علي لاوضه وابقا اشوف حركات لاطفال دي تاني اقسم بالله مش هتشوفي طيب

رهف :انا ملايش دعوه 

رعد :اه انا عرف كل حاجه صحبتك اسيل انتي نسيه المكلامه ولا اي 

رهف :انت مرقب التلفون بتعي انت انسان حقير 

رعد :اه مرقب كل حاجه تخصك يلا علي لاوضه

دولت هانم :غلط الي انت عملته علي فكره 

رعد :علي لاوضه بتعتك يادولي انا مش نقص

لمار :بابا رهف بتعيط قوي 

رعد :روحي سكتيها وكولي انتي وهي يلا علي لاوضه

وثم نظر إلي ليان بحقد وقرف وكان سا يضربها بس سمع صوت رهف وهي تقول بقوه 

رهف :انا عايزه امشي من هنا علي ازنك 

وكانت لمات اغرضه الشخصيه وكانت ساترحل بس رعد مسكه من خصرها وقام بسحبه الي المكتب وقفل الباب من الدخل ,,,,,,

رعد :انتي عايزه تخرجي من القصر لو دا في أحلامك انتي مراتي رسمي

رهف :كداب ومش هصدقق

رعد فتح الدورج وطلع منها اورق 

وحدفها في وجه رهف ,,,,وثم نظرات لهم رهف بصدمه وقالت 

رهف :مش دي اورق بتعت الشغل لي دولت هانم اي الي خاله ورق جوز

رعد بضحك :علشان انتي هابله وكمان وقعتي غير متقراي ههههه

رهف :انت انسان حقير 

وثم  كانت ساتضربه بس امسك يديها بقوه وقال 

رعد :مش رعد لانصاري الي يضرب ولا اقسم بالله اختم خوزي واي رايك انتي 

رهف :لا يارعد بيه بس انا مش موفقه علي الجوز وانا عرف الجوز لزمن يكون اتفق لاتنين 

رعد بضحك :انتي عبيطه يابنت انتي مجرد شهوه وانا بلبي كل رغبتي ياعني بعدان إطلقق انتي فهمه 

وثم قرب منها وبدأ في تقبيله علي شفتيها وهي زقته بكل قوته وظل تبكي علي حقرته 

رعد :لا متعيطيش انتي لسه شفتي حاجه 

رهف :انا عايزها إطلاق لو عندك كرمه لي نفسك 

رعد :هههههه انتي بتهزري انا رعد لانصاري والي اشور عليه لزمن يكون موجود علطول

ثم دلف الي الغرفه دولت الذي رات رهف تبكي بقل قوته وشفيفها تنزف من رعد الوحش الذي لا يرحم 

دولت :انت لزمن تعلان الجوز دا علشان الجوز اشهر انت فهم ولا انت مش حفدي بعد كده 

رعد :انا عمري ماتجوز انتي فهمه يادولت هانم يلا معسلامه هي مجرد شهوه بس

دولت :انت ليه بتعمل كده ولدك عمرو ماكان كده يارعد انت جيب الحقد دا من فين مينفعش كده انت عندك بنت والي هتعملو في الغلبنه دي هيتعمل في بنتك 

رهف :خالي يطلقني بليززز انا بكره

ثم اخدتها دولت في حضنها ونظرت علي شفيفها الذي كانت تنزف 

دولت :رن علي الدكتور انت شكلك قطعط شفتها انت مستحيل تكون حفيدي رعد ليه كده يارعد 

ثم رن رعد علي الدكتور وهو يتوعد ليه رهف ب جحيم الذي يشتعل بداخلها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دخل غرفه رهف الذي كانت تبكي بالم ونيمه علي السرير والقطن علي شفيفها و دولت وخدها في حضنها  

ثم دلف رعد الي الغرفه ومعها الدكتورة ,,,

الدكتوره :شفيفك عايزه خياطه 

رهف بخوف :لا انا كويسه اصلا مين جاب الدكتورة لا مش عيزه

رعد بعصبيه وخوف عليه هو مش هينكر انو قلبه حبها وعقله بيقول لا 

رعد :اتفضلي نمي علي السرير اتفضلي يا دكتوره اعملي شغلك 

دولت :متخفيش ياحبيبتي هي مش صعبه كله شكه صغيره 

رهف ب طفوله :لا انا بخاف انتي مش مصدقه انا همووت لو عملتي حاجه انا اصلا كويسه كله شويه ودم يقف وهبقا فللل

ثم وقفت علي السرير ونزلت من عليه وكانت سا تركض لي الخرج بس رعد امسكه من خصرها بقوه وثم همس في اذونه


رعد :انا ممكان اتغبه علكي ولا انتي نويه تبقي تعبنه في ايدي خلاص امشي الدكتورة عادي بس وحيات اهلي هعمل حاجه عمرو محد عمله انتي فهمه يابت انتي فنحترم نفسنه احسان

ثم قرب رعد به علي السرير وقام في تنيمها ومسك ايدها بقوه ,,,,,,

وثم الدكتورة كانت س طعتيها ابرا بس هي قالت بخوف

رهف :لا ابره لا ونبي انا كويسه عاااعا لا

😭😭😭

الدكتوره :بس اهدي شويه لا بس تحركي في راسك يا انسه رهف

دولت بعصبيه :انتي غلط مدام رهف زوجات رعد لانصاري

الدكتوره :الف مبروك يا رعد بيه

رعد بعصبية :يلا علشان هي تعبنه

رهف : لااااااااااااااااااء ونبي انا خايفه علشان خاطري يادكتوره انا كويسه حته بصي وقف الدم ازي 

رعد قرب علي اذنها وقال 

رعد :تعرفي انا عايز اقول حاجه انا مش عرف اي الي بحسه نحيتك انا حبيتك بس عقلي مش موفقه اعمل اي انا بغير علكي زي المجنون حقيقي حبك 

رهف بصرخ علي الدكتورة : اعااعااعااعا قولت وجعتيني سبيني ونبي 

ثم مسكه رعد من خصرها وشده عليه وبد في تقبيل خدها برقه ويهمس جنب أذنه ويقول 

رعد :بحبك ❤️

ثم انهات الدكتورة تخيط شفتيها وقال 

الدكتوره :انا كتابت شوفيت ادويه علشان تخدر شفيفك شويه وكمان لزمن تغير عليه علطول بليل والصبح تمام وان شاءالله بشفاء العاجل

رعد :تمام  

ثم نده رعد علي الخادم علشان يخدو الدكتورة ,,,,,,,,,,

ورهف الذي كانت في عالم اخر وهو عرف أنو هي مسحور بكلامها هو وعد حله جحيم عشقا مش حبها  ,,,,,,,,,,,,,

رعد :اطلعي براا يادولي البنت خالص مراتي رسمي

دولت بصرخ في رعد :لا انت لزمن تسبت الجوزه لاول عرف لو حصل حاجه ليه انا همشي من القصر دا صدقني

رهف :ايو يا ماما دولت خالي يطلقني

دولت هانم :مفيش طلاق غير لم يسبت الجوز ويعمل اشهر ود اخر كلام

رعد :انتي ماتكدا انو دا اخر كلام يادولت هانم 

دولت هانم :ايو متاكده وكويس جداا علشان انا مش زي امك خاف عليه علشان ربنا يخاف علي بنتك 

رعد :انا عندي شرط علشان اشهر الزوج دا 

رهف بخوف وهي تهمس 

رهف :رعد بيحبني نفس امير احلمي الي بشوفه في الحلام واو 

رعد : الشرط اني انا اشوفه لاول بنت ولا لاء اكيد ملعوب فيها

رهف ببكاء :انت وحد حقيررر انا عمري محد لمسني

دولت :اطلع برااا يارعد بيه 

يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات