Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية رغم فارق السن الفصل السابع 7

رواية رغم فارق السن البارت السابع 7 تأليف حنين عادل

رواية رغم فارق السن الفصل السابع 7

حمزه: يلا عشان تفطري
جميله بعصبيه: انت ازاي تدخل عليا اوضتي وانا نايمه وتغيرلي هدومي كمان
حمزة: انتي ناسيه ولا ايه أن انا جوزك 
جميله: عالورق 
حمزة🙂: خلاص يا ستي ما تتعصبيش بس انا حبيت اريحك ممكن بقا تيجي تفطري
جميله: ما ليش نفس 
حمزة: أن ماكنش عشانك يبقي عشان البيبي
جميله😤: قولتلك مش عايزة 
حمزة😠: انتي ليه بتعامليني بالطريقه دي انا ذنبي ايه انك اتعرفتي علي حته عيل بايظ ماعرفش يشتال المسؤوليه ولا عرف يحافظ عليكي 
ورزع الباب وطلع متعصب جدا من عندها
قعدت جميله تبكي علي حالها 
وتقول لنفسها: هو فعلا حمزة محترم وكويس وما عملش حاجه وحشه فيا بالعكس اتحملني واتحمل ابني وستر علينا بس اعمل ايه انا معدش عندي ثقه في حد ماعدش عندي ثقه في نفسي حتي ........
بعد ساعه .....
حمزة بيخبط عالباب
جميله لسه في غرفتها : ادخل
جميله اتفاجأت انه حمزة وهيا فاكرة أنه هيعمل زي اي راجل ويفضل زعلان يومين تلاته اوحتي لما تروح تعتذر
حمزة:مش هتفطري بقا😏
جميله: انت زعلان مني
حمزة: خالص انت مين عشان ازعل منك يعني
جميله: مراتك
حمزة:😜عالورق بس
جميله: ههههههههه 
حمزة بتلقائيه: ضحتك جميله زيك اول مره اشوفها يارب اكون سبب من اسباب سعادتك
حطت جميله وشها في الأرض من الخجل
حمزة: هتفطري بقا ولا ايه 
جميله: طيب يلا
حمزة: خلص🤣
جميله: هوا ايه اللي خلص
حمزة: الفطار انا كلت ليكي 
جميله: هههههههه يعني ايه هاكل ايه دلوقتي انا
حمزة: ايه رأيك لو خرجنا منها افطرك انتي وحسن ونتفسح 
جميله: اوك النفسيه بجد محتاجه خروجه بس استني مين حسن..
حمزة: البيبي اللي جاااي انا كان نفسي يبقي عندي ولد اسمه حسن..
جميله : ؟..
حمزة: سيبك من الكلام ده يلا ادخلي البسي 
جميله : حاضر
وخرج حمزة يلبس 
حمزة لابس كاجوال تيشيرت ابيض يبرز عضلاته وبنطلون جينز وكوتشي ابيض ونضارة سوداء وبرفن ريحته تشد اي حد..
خلص لبس وراح لجميله
خبط عالباب 
جميله من ورا الباب: ايوه
حمزة: خلصتي يا نور الشمس
جميله: خلاص اهو مين نور الشمس دي
حمزة: انتي 
جميله: اشمعنا 
حمزة: عشان دخلتي نورتي حياتي 
جميله: بس الشمس زي ما بتنور اللي بيقرب منها بتأذيه وتحرقه
حمزة: انا هستحمل نارها هتبقي جنتي بس تديني فرصه
جميله بتتهرب من الكلام 
جميله فتحت الباب 
حمزة؛ ايه ده 
جميله: في ايه ماله
جميله لابسه تيشيرت كات وبنطلون جينز وصندل عالي وسايبه شعرها وحاطه ميكب خفيف
حمزة: كدا هتتعاكسي مني
جميله: 🙈💛
حمزة: طيب ما تتكثفيش اوي كده انا بصراحه مش عايز اكلمك في لبسك اصل تقولي دقه قديمه ومعقد والهبل ده بس انتي ترضي أن حد يبصلك بطريقه وحشه تجرح احساسك ...
جميله : خلاص فهمتك دقيقه هغير البلوزة
حمزة: مراتي العاقله الكامله 
جميله: هههههه انت دمك خفيف اوي كنت مفكراك....
حمزة: وقفتي ليه كنتي مفكراني دقه قديمه وكده وراجل كبير ومعقد وجيل غير الجيل مش مواكب العصر
جميله: لأ بس .....
حمزة: خلاص يلا بقا ادخلي البسي 
جميله: حاضر 
دخلت جميله لبست بلوزه مقفوله بعكس الأولي 
جميله: كدا كويس
حمزة: تمام اوي 
خرج حمزة مع جميله وراحوا مطعم
حمزة: كدا جوعتيني
جميله: انت ما فطرتش
حمزة: كنت عايز افطر معاكي 
جميله: اسفه اني اخرتك
حمزة: ولا يهمك 
فطروا وخلصوا 
حمزة: تحبي تروحي فين بقا قوليلي وانا اعملك كل اللي نفسك فيه
جميله: عايزه اروح الملاهي
حمزة؛ ايه😱 هههههههههه طفله
جميله: بتضحك عليا ماشي بس هيا بتبسطني 
حمزة؛ حاضر يا ستي انا أقدر ارفضلك طلب
وراحوا الملاهي جميله مبسوطه وحمزه خايف 
جميله وهيا راكبه جنب حمزة: ايه خايف ليه كدا
حمزة: شكل الحب هيجبلي اخر 
جميله بتجري وبتلعب زي الطفله وحمزة واقف مبسوط أنها سعيده 
جميله: عايزة ايس كريم وبوب كورن 
حمزة؛ حاضر 
حمزة جبلها اللي هيا عايزاه 
عدت الساعات كأنها دقائق معدودة
حمزة: يلا بقا نتغدي 
جميله: ااه انا جوعت اوي
حمزة: ااه من اللعب 🤣
جميله: اتريق ماشي
حمزة: تحبي نتغدي ايه بقا
جميله: مش عارفه علي زوقك بقا 
حمزة : ماشي 
راحوا مطعم شيك جدا وقعدوا فيه 
اجي الويتر
حمزة: هاتلنا سنجاري واستاكوزا وشوربه بحر وهات 
حمزة: بتحبي مع العيش ولا الرز
جميله: عادي اي حاجه
حمزة: خلاص هات الاتنين عيش ورز 
اجي الأكل واكلوا
جميله: الأكل تحفه مش قادرة ما كلتش كده من زمان
حمزة: الف هنا 
جميله: ميرسي 
حمزة: يلا بقا نروح عشان عندي ليكي مفاجأة كبيرة
جميله: بجد هيا ايه
حمزة: مش هاتبقي مفاجأة لو قلتلك  
جميله: ماشي يلا علي نار عشان اعرف المفاجأة دي
حمزة: يلا
وهما طالعين جميله شافت...
جميله:😱

يتبع الفصل الثامن اضغط هنا

reaction:

تعليقات