القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وحبك كالعنة الفصل الثاني عشر 12

رواية وحبك كالعنة البارت الثاني عشر 12 بقلم نوران محفوظ

رواية وحبك كالعنة كاملة

رواية وحبك كالعنة الفصل الثاني عشر 12

كانوا الجميع جالسون  يتحدثون معا ويدردشون  ومريم تجلس  فقط حتى تراقب تصرفات  هايدى التى لا تتوانى  لحظه حتى تقترب من  عمر  
وكارمن بعد الحاح شديد و استشار  الطبيبه التى وافقت بذلك لحالتها الصحيه صاحبة التأثير الأول  
وناردين التى لا تتحدث مع  همام  
وسيف التى  لا يتوانى عن  إغراق منار بكلمات العشق 
دخلت فتاة اقل ما يقل عنها جميله 
فكانت فتاة حقا جميله ولا تضع  الا لمسات بسيطه من الميكب وترتدى فستان فوق الركبه وتتطرق لشعرها  الاشقر العنان  كانت كالملاك 
نظر لها الجميع بفاة مفتوح 
عدا أسر و همام التى كانوا ينظرون ببرود قبل أن يقوم هنام وأسر الترحاب بها
كارمن  بغزل : ايه يا قمر انت جايه نسوان هنا ليه 
........ : وات 
مريم  بغزل هى الاخرى : بتاع البط يا قلبى بقولك ايه فوق احسن من هنا 
الفتاة بعدم فهم : مش فاهم انتوا ايزين  ايه 
منار بغمزه : ايزينك  انت  يا جمر 
ناردين :  جمر  جمر مفيش كلام متيجى تقعدى هنا جانبى 
نظروا  الشباب بصدمه من البنات 
كارمن بضيق : بتبصوا كده ليه دى لهطه جشطه 
ناردين بضحك : جشطه بس جولى عسل  
نظر لهم همام بضحك بينما نظر لهم أسر ببرود 
أسر بود : اتفضلى يا كاتى 
كاتى بابتسامه : انت أسر  صح 
أسر ببسمه  : صح 
ناردين بضحك : الحمد لله  طلعت ايه جوزك عارفه انا دقيقه كنت تفكر انها بنت عم  همام بس الحمد لله 
مريم بتفكير : بت يا كارمن هو جوزك بيضحكلها ليه 
منار بتفكير : تفتكروا   أسر ساب دى ليه وبص لكارمن 
انتفضت كارمن صارخه : كفايه 
نظر لها الجميع قبل أن يردف أسر بقلق : مالك يا حبيبتى 
كارمن بتوتر : ها مفيش 
حسام بمكر : يعنى انت كويسه 
كارمن اه الحمد لله 
نظر أسر لحسام نظره  جعلته يرتجف خوفا 
كاتى بحماس : فين همام 
ناردين  بفزع : ازاى  ده مين همام  
كارمن بفرحه : هييه وانت بقا يا  كات  عايزه همام ليه 
كاتى بفرحه: امام بتكون   ابن عمى 
مريم بتعديل  : اولا همام قوليها انت قولتيها مرة  وبيكون  انا هعلمك كل حاجه بس بشرط 
كاتى بحماس : موافق  ونكون فريندس  
مريم بتحفيز  : ماشى ماشى بس شايفه الواد الحليوه دهو  جوزى  متقربيش منه حتى لو كلمك  اوك 
كاتى باستغراب : رغم انى كش اراف حاجه بس  اوك 
مريم وهى تحتضانه : كده احنا حلوين  وعلشان كفايه عليه 
البت  هايدى 
كاتى بفرحه : انا هبيتك  اوى 
مريم بمرح : شكلى كده يا بت يا كات هعلمك البلطجه انت جيتى للمعلم وللأستاذ الصح  
كاتى ب١حك : رغم  انى مش فاهم بس ماشى ماشى 
سيف وهو يهمس لهمام : بقا عندك  بت عم بشكل ده واحنا مش عارفين يا  واطى يعنى تسبنى ادبس كده 
همام بهمس : ما انا لو شوفتها مكنتش ادبست انا 
سيف بتفكير : عندك حق 
منار بهمس : عادى يا حبيبى الشرع محلل اربعه 
سيف بفرحه : تصدقى صح  اعااااا  منار  جواز ايه بس انت عندى بأربعه 
منار بعدم تصديق : ازاى يا شيخ 
سيف بتفكير : نكديه واحد زنانه اتنين  دماغك ناشف تلاته اربعه بقا  تصدقى مفيش يبقى بقى واحده 
اخذت منار تجرى خلفه  والجميع يضحك حملها سيف ع كتفه قائلا بمرح هصالح مراتى ومش هاجى سلام 
ابتسمت منار بخجل 
أسر بضحك : بما انك  يا مريومه اتصاحبتى ع كاتى فعرفيها اوضتها 
عمر بضحك : مراتى بتأمن نفسها 
ناردين وكارمن بحسره : يا بختها 
مريم بخوف مصتنع : يلا يا بنتى اصلى حاسه ان ف حد بيقر
كاتى بعدم فهم: وات 
مريم بتفكير : خليها ف درس بكرة يلا بقا 
***
ف صباح يوم جديد 
كارمن  بترجى : والنبى يا أسر 
أسر بنفى : انت اتحركتى كتير امبارح 
كارمن بضيق : انا متحركتش من مكانى
أسر بصرامه : كارمن انتى مش طفله  والكلام  يتسمع  علشان لو غير كده   مش هيبقى شهر هيبقى لحد ما تولدى
كارمن بخضه: ايه لا  طبعا انا مش هتحرك 
قبلها أسر من جبينها   ووجنتيها 
كارمن بضيق : انت بتبوس بنت اختك 
أسر بضحك : ههههههه واحلى بنت  كمان 
دق الباب كانت الخادمه تحضر  الطعام 
أسر بحب : يلا ناكل سوا 
كارمن بفرحة  طفله : بجد هتفطر معايا 
حملها أسر ووضعها ع قدميه : طبعا طبعا هفطر مع بنوتى الجميله 
قبلته كارمن قبله سطحيه ع  شفتيه 
***
هايدى بخبث : انا جاى ومش همشى غير وعمر ليا حتى لو لازم مريم تموت مش تجهض  بس 
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
نعمات بشر : فهمت هتعمل ايه 
حسام بخوف : دا  أسر لو عرف ممكن يقتلنى 
نعمات بشر : هيقتلك ازاى  وهى الا هتكون جايه ليك 
حسام بحماس : والتنفيذ 
نعمات بضحك : النهارده .. يتبع الفصل 13 اضغط هنا
reaction:

تعليقات