Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وحبك كالعنة الفصل الحادي عشر 11

رواية وحبك كالعنة البارت الحادي عشر 11 بقلم نوران محفوظ

رواية وحبك كالعنة كاملة

رواية وحبك كالعنة الفصل الحادي عشر 11

وصل أسر وكارمن  الفيلا  
مرفت بحب : اخيرا وصلتوا  يا حبايبى 
ردت  كارمن التى كان يحملها  بمشاكسه : وصلنا يا فيرى ايه بس لا احنا لسه ف الطريق  واخذت تتحرك  حتى تنزل 
مرفت بضحك : ماشى يا بكاشه 
أسر بتنهيده : كارمن اثبتى  ايه ف ايه 
كارمن ببرائه : ف ايه يا حبيبى 
تنهد بقوة 
اردف سيف بحب اخوى : هاتها يا أسر اطلعها  انا اوضتها لأنك  زمانك  تعبان 
نظر له أسر بحده : لااا انا كويس   
سيف بستسلام : تمام يا باشا 
كان حسام ينزل من ع السلم هو وشرين 
حسام بفرح : كوكى انت وصلتى حمدلله ع السلامه  وحشتينى قصدى وحشتينا  كلنا  المهم انك بخير دلوقتى ثم أكمل بعبوس  بس انت مش شايفه انك لسه  صغيرة  
نظر له  أسر بغضب : حسااااام التزم حدودك ايه كوكى دى دى  مدام أسر الدمنهورى  وصغيرة ولا لااا دى حاجه تخصنا  واعرف حدودك كويس وتعاملك مع كارمن مرفوض وتجنب  غضبى فاهم 
ثم صعد بكارمن لأعلى 
ووضعها ع السرير 
واخذ يتنفس بعنف من غضبه 
كارمن بحنان: حبيبى أهدى ايه الا حصل لده كله 
نظر لها أسر وأردف بصرامه : كااارمن التعامل مع الشخص ده حتى لو سلام مرفوض  فاهمه 
كارمن لتجنب غضبه : حاضر يا فندم انا اصلا مش بقبله 
أسر بغضب : تقبليه  ليه اصلا 
كارمن وهى تكاد تجن ولكن اردفت بهدوء :  عندك حق انا عايزه اغير هدومى واخد  حمام   ها هتساعدنى 
نظر به وأردف ببرود : اوك 
كارمن بتأفف : باشا بتعملنى   كده ليه  اه خد بالك لو مش عاوز تساعدنى انا عندى  مليون شخص  يساعدنى  
أسر بحاجب مرفوع : واللهى دا مين  المليون ده 
كارمن بسرعه : مريم ومنار وناردين وسيف  او
أسر بغضب  : كارمن حتى لو بنت مش مسمحولها انها تشوف جسمك ده ملكى ليا انا وبس انت فاهمه 
كارمن بضحك  :  خلاص خلاص شيل ياسطا 
أسر بضحك : محسيسانى انى  سواق تكتوك
كارمن بضحك : طب شيل 
ساعدها أسر ف أخذ حمام وهو بجانب النظر إليها واستفزازها له بسبب تحذير الطبيبه 
والبسها الروب الخاص بالحمام 
وضعها أسر ع السرير  قائلا 
أسر بغضب  : بعد كده مش هساعدك  هدخلك  وتبقى تساعدى  نفسك 
كارمن بحزن مصتنع : وده كله  ليه علشان سندت عليك وانا بخد  دوش وخليك انت كمان تخود  دوش  علشان حسيت انك مرهق وتعبان  
أسر بسخريه : لااا بريئه  قوى 
كارمن بتأفف : اوف خلاص ساعدنى البس 
أسر بسرعه : مستحيل  انا طاقتى خلصت  خلاص 
كارمن بمكر : ماشى يا أسر هساعد  نفسى وامرى لله اهم حاجه راحتك  
أسر بسخريه : لااا بتفكرى ف راحتى 
جاءت حتى تقف مثلت الوقوع : أسر الحقنى
حملها أسر وذهب بها الا غرفه تبديل الملابس 
أسر بتأفف : خلاص بلاش تمثيل  وهساعدك   
كارمن بضحك: زوجى قرة عينى 
أسر بخبث : بس فين الخجل   يا حبيبتى 
كارمن بمكر : يا قلبى كده كده مش هتعمل حاجه انا ف الأمان  
أسر بضيق : ماشى ماشى الصبر يلا بقا حجابك علشان  ننزل 
كارمن بخوف : هو يعنى ينفع يعنى لو حطيت الحجاب كده وخلاص 
أسر بعدم فهم : كده الا هو ازاى 
كارمن وضعت الحجاب ع شعرها دون لف : كده اهو عادى 
أسر ببرود : تصدقى صح 
كارمن بارتياح: شوفت 
أسر بغضب :  هلبس الساعه تكونى  لفيتى  حجابك واقترب منه لدرجه لفحت أنفاسه الساخنه رقبتها  قائلا وعايز شعره من شعرك تبان  فاهمه 
كارمن بسرعه : حاضر حاضر متزقوش هو انا قولت حاجه 
***
ف الأسفل  كان يجلس كل زوجان بجانب بعضهم 
مريم بحب  : عمر وحشتنى 
عمر بعشق: انت بقا بتوحشينى وانت جانبى  ومعايا  وف حضنى 
مريم بحب : ربنا ونظرت لمكان اخر يخدك  
عمر  بغضب : مريم 
مريم بغضب : هى جايه هنا ليه 
عمر بعدم فهم  :  هى مين ونظر لمكان ما تنظر وقال بتعجب هايدى 
رأت هايدى عمر فجرت عليه وحضانته  عمر شوفت الا حصلى
نظر عمر لمريم نظرت له مريم بغضب أخذ يبعدها   عنه 
عمر بهدوء : طب ابعدى علشان نعرف نتكلم  
هايدى بنفى : لااا انا مرتاحه كده 
مريم وهى تجذبها لأحضانها : بس انا مش مرتاحه كده 
ايوه كده حلوى 
خرجت هايدى من أحضانها  قائله  : شوفت يا عمر  الا حصلى
مريم بتدخل :  ماهو مكانش موجود  يا حبيبتى ليه ايه الا حصل 
كل ذلك وناردين وهمام وكارمن التى نزلت لتوها وكان أسر يحملها والباقى يضحكون 
عمر وهو يحاول كتم ضحكته : ايه الا حصلك  
هايدى ببكاء  : أطلقت 
مريم بصدمه : احلفى ان حد رضا   يجوزك 
ضحك الجميع 
نظر عمر لها بتحذير 
عمر بهدوء : ايه السبب 
هايدى : ضربنى يا عمر وكسرلى ضفرى
مريم  ببكاء مصتنع : القاسى المجرم كسرلك ضفرك 
هايدى : انا منهارة ومحتجاك جانبى 
مريم  بغضب : محتاجه ايه يا عنيه 
عمر متجاهلا حديث مريم :  ياريت يا أسر تخليهم يعرفوها اوضتها 
أسر بالإيجاب : اتفضلى  مع  مريم  
مريم بانتفاضه  : تتفضل مع مين 
أسر بصرامه : وصليها لغرفة  الضيوف 
مريم بمضض : حاضر اتفضلى 
ناردين بضحك : ربنا معاكى 
مريم بدعاء : ربنا يوعدك ببنت عم لجوزك تخليكى تلفى حولين نفسك 
همام بتوتر : بالمناسبه يا نيرو يا حبيبتى بنت عمى الا كانت ف امريكا هتيجى وهنتضر نرجع بكرة 
أسر : خليها تيجى الفيلا  كبيرة  
كل ذلك وناردين سوف تموت من الغضب سوف تعرفون لحقا لما 
مريم بضحك : سبحان الله ملحقتش ادعى
***
حسام بخبث : انا لقيت الحل هى رصاصة  ف كتف أسر والموضوع يخلص 
شرين بشر : عندك حق الدكتورة قالت اى انفعال او حركه  هتجهض
نعمات بغضب منهم : اغبيه ملكومش  دعوة بحاجه وسيبوا كل حاجه عليا  وانتى اتلحليحى واتقربى من أسر علشان لما يطلق كارمن  تخدى مكانها .. الفصل 12 اضغط هنا
reaction:

تعليقات