القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 - بقلم اسماء محمد

 رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 كامل بقلم الكاتبة المصرية اسماء محمد عبر مدونة كوكب الروايات

رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الأول

بعد مرور شهر
اسد واقف في المكتب وسرحان دخل عليه معتز
معتز .، قولي بقا ناوي تعمل ايه النهارده هناخد البنات ونروح فين
اسد سرحان ولا يوجد رد
معتز .، اسد اسد وبزعيق اسااااااااااااد
اسد .، ايه يابني بتزعق ليه ودخلت امتي
معتز .، دخلت امتي تصدق انا غلطان ماللك يا ابني في ايه
اسد .، في حاجه غلط ايه الي خلاها تظهر دلوقتي
معتز .، هي مين دي
اسد .، فاكر نرمين
معتز .، بتاعت صفقه المعمار
اسد.، اه هي
معتز . ،مالها
اسد .، فاكر تاني يوم في شهر العسل لما انا خدت يارا وهربت بيها بعيد عنكوا شفتها هناك
معتز .، انا مش فاهم حاجه
اسد ، اسمع بقا

فلاااااااااااش باااااااااك

يارا .، اسد رايح فين كده هيدور علينا
اسد .، يا بنتي عايز اقعد معاكي لوحدي تعالي في كافيه هنا تعالي نروح ليه بدل اخوكي الرزل ده
يارا بحده خفيفه . ، اسد متشتمش اخويا
اسد رافع حاجبه .، ياسلام علي الحنينه كده طب تعالي بقا وقام شايلها
يارا .، اسد نزلني والنبي خلاص اسفه
اسد .، توء توء توء
يارا .، كده استحمل بقا
اعاااااااااااااااااااااا
يارا .، نزلني ياناس الراجل ده خطفني الحقوني
اسد .، وطي صوتك يا مجنونه نهارك اسود
يارا .، لا نزلني الاول
اسد لعند .، لا
يارا .، اعااااااااااااااا حد يلحقني
شخص جاي .، في ايه يا انسه عايزه مساعده
اسد .، اممممم انسه
يارا .، احم احم
اسد نزل يارا وراح للشخص ، لا مافيش واتفضل بقا من هنا
الشخص. ، وانت ماللك انا بتكلم مع الانسه مش يمكن تكون خطفها
اسد بغضب بسيط مسكه من لاقيه قميصه .، اولا دي مراتي وملكش دعوه بيها ثانيا ابعد من وشي دلوقتي بدل مش هخلي اي حاجه فيك سليمه
الشخص بخوف .، ح حاضر وجري
يارا. وقفه بخوف واسد جه عليها ومسكها من أيدها
اسد . ،تعالي احسن للك يلا خوشي قدامي ودخلوا الكافيه
بعد اما قعدوا
يارا .، اسفه
اسد ببرود .، علي ايه
يارا كانت لسه هتتكلم في صوت جه من ورا اسد
الفتاه .، اسدي وراحت حضناه
اسد بتوتر .، نرمين بتعملي ايه هنا
نرمين بدلع .، عادي سياحه وانت بتعمل ايه
اسد بتوتر اكبر .، انا مع مراتي وبقضي شهر العسل واتك علي سنانه في كلمه مراتي
نرمين بدلع وبتقرب من اسد اكتر .، توء توء انا كده زعلت كده تتجوز يا اسدي من غير ما تقولي وبصت ليارا بقرف
مبروك يا مدام بصراحه انتي واخده اسد فعلا اسم وطبع انا بحسدك
يارا بغضب وغيظ قامت وراحت لاسد
يارا .، هههههههههههه الله يبارك فيكي وبتشيل ايد نرمين من علي اسد وبدلع ايه صحيح وده جوزي يعني ايدك ممنوع تتحط عليه
نرمين بدلع .، هههههههههههه يبقي شكللك متعرفيش حاجه ولا ايه يا اسدي
اسد بغضب.، نرمين لو سمحت امشي من هنا
نرمين عملت جزء من الي في دمغها .، هههههههههههه طيب بس لينا كلام تاني باي باي
اسد بص ليارا لاقها حاطها أيدها في وسطها ورافعه حاجبها
اسد .، اهدي خالص دي واحده كنت بتعامل معاها في الشركه واتقابلنا هنا بس
يارا .، والله يعني انت متعرفش حاجه دي نظرتها كلها ليك عايزه تاكللك
اسد بيغير الموضوع.، اممم انتي بتغيري عليا بقا
يارا .، احم اه بغير خلاص وعند فيك مافيش اكل هنا
اسد بهزار .، تحت امر الباشا يلا انا كمان اتشائمت من المكان ده

بااااااااااااااك

معتز .، طب ايه المشكله مش فاهم
اسد .، سكوتها ده مش طبيعي انا عارفها كويس
معتز .، ليه مش فاهم
اسد بغموض.، مش مهم تفهم انت ايه الي جابك
معتز بيتنهد .، ولا حاجه المهم هتعمل ايه مع يارا
اسد كأنه افتكر حاجه . ،نهار اسود المفروض اكون مع يارا دلوقتى
معتز .، ليه
اسد .، بقالها كام يوم تعبانه
معتز .، اه فعلا وندي كمان تعبانه بقالها يومين كده
اسد عقد حاجبه باستغراب .، احمد قالي أن ريم بردو تعبانه في ايه
معتز.، عارف فون معتز رن
ايمن .، معتز الله يخليك حاول تسد مكاني في المديريه علشان ياسمين تعبانه اوي وانا رايح معاها الدكتور
معتز ، ما هي ندي كمان المفروض تروح للدكتور لأنها تعبانه هي كمان
ايمن .، طب خلاص هكلم احمد
معتز . ، احمد زمانه مع ريم في المستشفى وفي الوقت ده فون اسد رن
احمد بفرحه.، هتبقي خالوا يا اسد هههههههههههه
اسد بفرحه ،. دا بجد
احمد .، اه والله الدكتورة قالت كده
اسد ابتسم بخبث .، وانت هتبقي عم وخال هههههههههههه
احمد باستغراب .،ازاي
اسد .، هههههههههههه اصل ياسمين وندي ويارا نفس التعب يبقي اكيد زيها
احمد. ، هههههههههههه لا بتهزر دا احنا لو قاصدين مس هنعمل كده
اسد .، طب اقفل اقفل
معتز لسه علي الخط وايمن كمان وطبعا سامعين كلام اسد
معتز مصدوم من الي بيسمعه .، ي يعني الي بسمعه ده حقيقي
اسد ،. هههههههههههه هو شكللك عامل كده ليه اه يا عم أظن مش محتاجه ذكاء انا قايم اتاكد هههههههههههه
معتز .، استني خدني معاك وافتكر الفون الي كان معاه
ايمن .، انا هستناكوا ونروح سوا

في مكان ما في امريكا
الشخص بيتكلم في الفون.، ها عملتي ايه
الفتاه .، كله تمام يا باشا بس في حاجه
الشخص .، حاجه ايه
الفتاه بتوتر .، اسد هيصدق انو
الشخص مقاطع ليها .، اه ولو لا تروحي لمراته والكلام ده يتنفذ بكره وانتي معاكي الدليل
الفتاه .، مش هينفع يا باشا لازم اخوها ينزل مصر الاول
الشخص .، انا عرفت أنه هينزل بكره بليل طيب اول اما ينزل هنغير كل حاجه لان نادر مش سهل خالص
الفتاه.، تمام

يارا في البيت ومعاها اسد
يارا .، هههههههههههه زمان ايمن ياعني هيتجنن
اسد. ، احسن حاجه انك شايله حاجه مني وبعد كام شهر هتنور هنا
يارا .، اممممممممممممم انا عايزه ولد
اسد بغضب طفولي .، لا بنت ومستحيل يكون ولد ها
يارا باستغراب وبعدها .، هههههههههههه اسد انت بتغير
اسد .، اه علشان كده عايز بنت بس
يارا. ، طيب انا مالي ربنا هو الي يحدد ماليش دخل بس اعمل حسابك بكره هخرج بدري شويه
اسد .، ليه
يارا بغموض.، مفجاءه
اسد . ،اممممممممم طيب
ايمن ومعتز عرفوا أنهم هيبقوا اب ومن ساعتها وهما مجانين..يتبع الفصل الثاني من هنا
reaction:

تعليقات