رواية احببت صعيدية الفصل السابع 7 بقلم وفاء يوسف

رواية احببت صعيدية الفصل السابع 

رواية احببت صعيدية الفصل السابع 

مسك : طاب خلاص خد راحتك. انا. خارجه

 أسد بغضب شديد. مسك. ايدها و شدها حتى أنها لزقت في الحيطة. و مفيش فرق بينهم خالص

و من ثم قبلها من فمها. قبلة عنيفة و بدء يرق فيها تدريجيا 

  بعد فتره. بعد عنها علشان النفس 

 أسر : انتي بتاعتي و مش هتروحي بعيد فاهمة

مسك : لا رد

أسر بزعيق : فاهمة. و اكمل بهدوء ولا اكمل

مسك بتسرع : لا لا فاهمة. طبعا

أسر بخبث : بس انا عايز. أكمل

مسك اول ماسمعت كده رايحة تجري على الحمام قام أسر ميسك ايدها وشدها

أسر : مش قلت مش هتروحي مكان الحمام مش أحق مني عليكي فاهمة. و يلا علشان تعبان و عايز انام

مسك و حبت تستفزك : طيب مش هتروح عندها

أسر غضب من تاني و خبط ايده في الحيطه : قلت هنام هنا جنب مراتي مش عند أي حد

مسك : بس هي مش حد هي حبيبتك و انا بالاسم مراتك

أسر بفحيح كالافعة : انا حر و الأحسن تختصري لانو و ربنا ممكن اعمل حاجات مش هتعجبك فاهمة و بيبص على جسمها

مسك : لا لا هسكت طبعا

أسر ضحك عليه بس خبا و اكمل بخبث : طيب عايز حاجه منك قبل ما انام و بشاور على خده 

مسك : ابعد عني والنعم. و قاطع كلامها. قبله آخر منه ( انتو. طلبتو الرومانسي انا مليش دعوة 😂😂

أسر : ده كل يوم. قبل النوم و بعد النوم

مسك. بتاخد نفسها بالعافيه

أسر : اتوقع كده تعبتي.و عايزه تنامي و تنيميني معاكي اه و متنسيش البوسه بتاعة بكره و جهزي نفسك

و قام شايلها و حطها على السرير. و نام في حضنها و دفن راسه في رقبته. و قال كل يوم هيكون كده. فاهمة

مسك : لا رد

أسر بزعيق : فاهمة 

مسك : لا انا مش لعبه

أسر : مسك. متتكلميش كتير و اتوقع انك فهمتي و مش هعيد تمام 

  و بعد طبعا إرهاق اليوم راحوا هما الاتنين في النوم

في الصبح

مسك بتصحى بتلاقي حاجه تقيلة  

مسك : أسر اسوري

أسر : استنى انتي قلتي ايه بس

مسك : بقول اصحى و خلص بقا

أسر : لا في حاجه في النص و قعت منك

مسك : اه ما هي وقعت وخلصت

أسر : لاء ما انا لحقتها و عايزها تتقال تاني

مسك : انا مقلتش حاجه

أسر : بجد تمام انا اقول بقا. و بقرب منها.

مسك بسرعة : لا لا طبعا اسوري 

أسر : تصدقي اول مره احب اسمي بشكل ده

مسك اتكسفت

 مسك : صباح الخير اول حاجه. تاني حاجه قوم

أسر : طيب اول حاجه امبارح انا متفق انو صباحي ميكنش كده

مسك : تقصد ايه.

أسر : اقصد كده. و قبلها من فمها و بعد عنها

أسر : ده صباحي

مسك ببكاء : انا عايزة اقوم

أسر بخوف عليها : اهدي اهدي خلاص مش هعملك حاجه انا اسف. و خدها في حضنه.

أسر بعد شويه كده :

أسر بخبث. : مش كفايه كده ولا عجبك حضني

  

مسك بتوتر : ها أنا اسفه

أسر ضحك عليها و قال

طاب مش يلا ننزل

مسك. يلا

مسك خدت شاور هي و أسر و نزلوا.

أسر دخل على اوضة سما على. طول. و ده خلا مسك تغلى

محمود : بت مش وقته. عمل ايه بعد مارجع

مسك ضحكة : لا معلش بقا يا حج دي حاجات خاصة. انا هعلمه ازاي يحب اللي ما تسما دي.

محمود : و ربنا طيب ناويه على ايه. تاني

. مسك حكتله على الخطة ( اللي انا معرفهاش لحد دلوقتي 😂😂)

محمود : يا بت المجنونة

 مسك : طاب عن ازنك يا عمي اشوف انا شغلي

محمود : هههه معاكي ربنا

عند أسر و سما

أسر : عاملة ايه انهارده 

سما : الحمد لله يا حبيبي.

و لاول مره بيضايق. اسر من كلمة حبيبي من سما

أسر : طيب الحمد لله. انتي فطرتي

سما : لاء و الله انا على لحم بطني من امبارح. و محدش جبلي الاكل

مسك : و مين قال كده. انا جبت لك اهوه و بنفسي كمان

اسر كان هيموت من الغضب انها رفضة كلمته

مسك : انا حضرة الاكل ليكي انتي علشان انتي حبيبته.و اكيد مش هيستحمل يشوفك جعانه و يلا بقا علشان انزلي و تقعدي معانا

سما بتكبر : نعم انا اقعد معاكي انتي  

مسك : خلاص انا هقعد في الأوضة علشان تنزلي. و بعدين نزلت

 كل ده و أسر هيفجر من الغيظ من الاتنين بس سكت

سما بخبث :مااك يا حبيبي فيك حاجه

أسر : لا ابدا بس عن اذنك. و مشى من عير ما ياخد ردها

في الأوضة عند مسك

مسك : يا ترى هيقتلني ازاي

أسر : بطريقتي

مسك : انت انت جيت امتى

أسر : حالا و راح في اتجاه الدولاب و اخرج

مسك : عااااااااا انت هتعمل ايه

أسر : اللي هيريحنه احنا الاتنين 

مسك : و الله انا ممكن اريحك من غير ده 

•تابع الفصل التالي “رواية احببت صعيدية” اضغط على اسم الرواية

أضف تعليق