القائمة الرئيسية

الصفحات

الجميله_العاجز الفصل التاسع 9 بقلم روما محمد

 

الجميله_العاجز الفصل التاسع

ادهم:الهانم سابت البيت ومشيت وسابت الرساله دي عاصم شد الرساله من ادهم بعصبيه وبدأ يقراها واتصدم من اللي قرأه... عاصم بعصبيه :بنتي لو حصلها حاجه مش هسامحك يا ادهم سميحه بدموع:انا عايزه بنتي يا عاصم عاصم بهدوء:اهدي يا سميحه واكمل بغضب لادهم تقدر تقولي تقي تقصد اي بكلامها ده انت فعلا خو"نتها ادهم بعصبيه شديده :متزفتيش خو"نتها ما هي لو بنتك كانت استنيت فهمت مني اللي حصل مكنش وصلنا لكده سميحه بدموع:مش وقته الكلام ده أهم حاجه انا عايزه بنتي رجعولي تقي ادهم بهدوء:اهدي يا أمي وصدقيني تقي هترجع خليكي واثقه فيا ممكن سميحه بهدوء:ممكن بس صدقني يا ادهم تقي فيها حاجه هي مستحيل تسيب البيت بالطريقه دي ادهم بوجع:لا تقي فعلا سابت البيت بمزاجها بس صدقيني هرجعها وبعدها انا من طريق وهي من طريق لان العلاقه اللي مش بتبنا على ثقه مش بتدوم كتير وتقى مكنيش عندها ثقه فيا خالص لدرجه انها صدقت ان انا ممكن اخو"نها عاصم بعصبيه:هو ده اللي كان هيحصل انا مستحيل أمن علي بنتي معاك تاني بعد كده يا سياده المقدم.. ادهم بحزن:تمام يا عمي.. في مكان بعيد عن أنظار الناس.. مجهوله بخبث:عجبتك ضيفتنا يا مدام تقي.. مش مدام برضو.. تقي بغيظ:انتي مين وعايزه مني ايه يا حيو"انه مجهوله بخبث:انا اللي جوزك كان بيقضي باقي يو"مه في حضني وفي سر"يري كماان.. تقي بدموع:انتي كدابه أدهم مستحيل يعمل كده انتي فاهمه.. مجهوله بخبث:لا عمل يا حبيتي وعمل كتير وفتحت فيديو وكان عباره عنها هي وادهم وهم في حض"ن بعض.. تقي بصدمه ودموع:لا مستحيل أدهم يعمل فيا كده أدهم بيحبني.. مجهوله بضحك :ما هو واضح يا حبيبتي انو بيحبك وسبتها وخرجت ــــــــــــــــــ꧁꧂ــــــــــــــــ في شقه ادهم يجلس ادهم علي كنبه الصالون بحزن علي حاله وفجاه يرن هاتفه ادهم بهدوء: مين معايا هي بخبث: تو تو يا بيبي معقول مش عارف صوتي ده حتي احنا كنا سواء امبارح يعني ملحقتش تنسني يعني اخص عليك يا ادهومي بجد زعلت منك ادهم بصدمه: نسرين نسرين بحقد: ايوه نسرين اي كنت مفكر انك هتقدر تحبسني يا سياده المقدم لو فكرت كده تبقي غلطان ادهم: ازاي انا مسلمك ليهم امبارح نسرين بخبث: ما هو يحرام حراسك طلعوا اغبيا"ء اوي واكملت بخبث وبعدين انا عندي مفاجأة حلوه اوي ليك استنا هبعتهلك ومتاكده انها هتعجبك اوي _اعلن هاتف ادهم عن وصول رساله واذا بادهم يفتحها ويتفاجا بصوره لي تقي وهي مربوطه نسرين بحقد: اي المفاجأه عجبتك يا ادهومي ادهم بعصبيه: تقي فين يا نسرين وقسما عظما لو حصل ليها اتر"حمي علي نفسك واكمل بصراخ انطقيييي تقي فين نسرين بخبث: صوتك يا بيبي وبعدين كله بشروط ادهم بنفاذ صبر: شروطك اي.... نسرين بابتسامه: تهربني بره مصر وقتها حبيبه القلب هترجعلك ادهم بجمود: تمام هنفذلك شرطك بس اعملي حسابك لو تقي حصلها حاجه هنس'فك من علي وجه الارض نسرين بسخريه: لا متخفش يا بيبي مش هيحصلها حاجه واكملت بس خلي بالك انت منها لانها كانت هربانه منك ولا انا غلطانه يا سياده المقدم وبعدين قالت بهدوء هبعتلك المكان اللي هنتقابل فيه يا بيبي أدهم ببرود: تمام بعد مرور ساعتين.. علي الطريق الصحراوي. ادهم كان واقف قدام نسرين ببرود شديد.. نسرين بابتسامه جيت في المعاد المناسب يا روحى ادهم ببرود فين تقي يا نسرين نسرين شورت بأيديها لاحدي حارسها نسرين ببرود " هاتها من العربيه وتعالي.. الحارس بطاعه.. تمام ذهب الحارس واحضر تقي من السياره.. تقي بعصبيه: سيبي ايدي يا حيو"ان الحارس بعصبيه ولسه هيمد ايد"ه عليها اخرسي بقا ادهم ببرود لو حصلت ابقا استشها"د علي رو"حك الحارس بخوف نزل ايد"ه تقي بدموع جرت علي أدهم وحضنته ادهم ببرود وقف تقي ورا ضهره وفي لحظه عناصر الشرطه اقتحمت المكان نسرين بصراخ: هتندم يا ادهم صدقني هتندم ادهم بسخريه: ده في حاله لو طلعتي من السجن شكلك نسيتي انك اكبر تا"جره مخد"رات وسلا"ح وكمان بت"بيعي البنا"ت الصغيره يعني اخرك اعد"ام تقي بدموع:ادهم ادهم مهتمش بيها وراح ركب عربيته ادهم بهدوء: اركبي تقي بدموع: ادهم اسمعني ادهم بعصبيه: اتزفتي اركبي تقي ركبت بخوف بعد فتره وصل ادهم قدام بيت تقي تقي بهدوء: اي اللي جابنا هنا ادهم بتجاهل لكلامها انزلي نزلت تقي ونزل هو كمان قدام منزل اهل تقي رن ادهم جرس الباب.. فتح عاصم الباب بلهفه.. عاصمه شد تقي لحضنه كده يا تقي تخوفينا عليكي سمحيه بدموع انتي كويسه يا حبيبتي في حاجه بتوجعك تقي بدموع انا كويسه ياقلبي ماما ادهم ببرود بنتك اهي قدامك يا عمي زي ما طلبت مني تقي بدموع انت بتقول ايه يا ادهم ادهم بجمود انتي طالق يا تقي

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية الجميله_العاجز " اضغط علي اسم الروايه
reaction:

تعليقات