القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لعبة زواج الفصل الرابع بقلم حبيبة ياسر

 رواية لعبة زواج الفصل الرابع بقلم حبيبة ياسر

رواية لعبة زواج الفصل الرابع بقلم حبيبة ياسر

نزلوا ودخلوا عند الماذون واتفاجأ نادر بالماذون وهو بيقول 

الماذون: اخبارك ايه يا استاذ نادر

نادر:هو انت تعرفني 

الماذون:ايوه انا ال كتبت كتابك علي مراتك 

نادر:مراتي مين فيهم 

الماذون بتوتر:ازاى مراتك مين يا استاذ نادر يعني انت مش عارف مراتك مين 

نادر: والله معرف بس كتبت كتابي علي مين

الماذون ب ارتباك: الاساذه ... الأستاذ ه جميلة 

نادر: استغفر الله العظيم ... يا عم الحاج انا جتلك هنا قبل كدا طيب ازاى 

مأذون: ازاى يا استاذ نادر ايوه جيت انت والوالده والاستاذه جميلة

نادر:طيب شكراً
...يالا 

جميلة:اي صدقت بقاا ،وانت ي سكر عرفتي بقاا اني مراته وام ابنه 

زينه:ممكن توديني بيتنا 

نادر:ادينا هنروح 

زينه:لاء انت فهمت غلط اقصد بيتي ال اخدتني منه 

نادر:انت بتقولي اي 

زينه:ال سمعته 

جميلة:متهدي ي حبيبتي مهما كان انت لسة علي زمته مينفعش تتكملي معاه كدا ،وهو اكيد هيطلقك

نادر:مش هطلقها انا عندي استعداد اطلقك انتِ وهي لاء 

زينه:ممكن تروحني 

نادر: هروحك بس شفتك 

جميلة:ال هو ازاى انا اعيش مع دي 

نادر: مش كفاياا انك هتلاقي بيتك يلمك 

جميلة:قصدك اي يا نادر 

نادر:ولا قصدي ولا مقصديش اركبواا 

الام:عملت اي 
 
عملت كل حاجة زي ما طلبتي ي ست هانم

الام: طيب الفلوس هتوصلك زي ما اتفقناا 

ماشي....سلام 

الأم:سلام ......اما خليت ايامك كلها سواد يا بنت فاروق مبقاش اناا 

نادر: ادخلي 

جميلة:ادخلي برجلك اليمين يختي 

نادر:م تسكتي بقااا الله

زينه:اوضتي فين ؟

نادر :اهي 

جميلة :وانا اوضتي فين

نادر : اهي

جميلة:انت هتنام فين 

نادر:اي ال هنام فين مع مراتي 

جميلة:اه انا ولا هي

نادر: زينه اكيد 

جميلة: طيب 

كل واحد دخل الاوضة واول ما جميلة دخلت اتكلمت في الفون 

جميلة:عملت لي في ال قولتلك عليه 

تمام ي هانم،كل حاجة خلصت مش فاضل كتير والكل العماره تسمع انا قعدت مع مرات البواب والبواب وقولت واكيد طبعاً مرات البواب مش هيتبل في بوقها فوله 

جميلة:كدا كويس ..سلام 

"جميلة انا دفعت التمن غالي يا زينه مبقاش انا ...وانن ي نادر ابتاعي انا بس هههههه"

زينه:انت بتعمل اي 

نادر:اي بعمل اي هنام 

زينه:تنام فين دا 

نادر: زينه اي في هنام علي السرير 

زينه:تمام 

قامت زينه واخدت مخده صغيره ونامت علي الارض

نادر: انت مجنونه

زينه:اه انت متعرفش 

نادر: قومي يا زينه نامي علي السرير 

زينه:لاء 

نادر:قومي ي زينه 

زينه:لاء 

قام نادر من علي السرير وقرب من زينه وشالها وقال 

نادر:لما اقول كلمه تتسمع ومش عايزه دماغ ناشفة فاهمه 

"زينه كنت اول مره اركز في ملامحه ،ملامحه الرجوليه حبيت عينه العسلية كان حاضني وشايلني كنت حاسه بالامان ،الامان ال اول مره احسه في حياتي"

نادر:زينه ،زينااااااا 

زينه:متوطي صوتك

نادر:اوطي صوتي اي ،بس اي البصه الرومانسيه دي عيني عجباكي 

زينه بعدم تركيز :اوي ....اقصد لاء 

نادر::ههههه طيب قومي نامي علي السرير وانا هنام في الارض 

زينه:تمام 

حطاها نادر علي السرير وقالها تصبحي علي جنه 

زينه : وانتَ من اهلها 

"نادر كنت مبسوط جداً وانا قريب منه ،لغايت دلواقتي مش قادره اصدق أنها بقيت مراتي وعلي اسمي "

زينه كانت بتتحرك علي السرير جامد 

نادر:يووووه كفاياا الله 

زينه:معلش 

نادر: اي دا مال صوتك 

زينه :مفيش 

قام نادر وفتح النور 

نادر:مالك بتبكي لي؟

زينه:مش ببكي 

نادر:ي صبر ايوب ...مالك ي حبيبتي اي في 

زينه:انا مش بعرف انا والدنياا ضلمه

نادر بصوت مرتفع:هههههههههههه انت بتبكي علي شان النور مطفي هههههههه هههههه 

زينه:متضحكش علياا 

نادر:خلاص خلاص مش هضحك 

زينه:اي دا ابعد كدا 

نادر:احمم اسف 

"زينه ازاى دا كله وانا مش حاسه اني في حضنن ..دا هيقول ان كان قصدي اعمل كدا"

نادر:شيلي ال بتفكري في من دماغك دا ونامي 

زينه : انا مش بفكر في حاجة 

عاااااااا 

نادر وزينه:اي داا 

لمتابعة الفصل الخامس اضغط هنا


reaction:

تعليقات