Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت خاطفي الفصل الثامن والعشرون بقلم يسرا نصر

 رواية احببت خاطفي الفصل الثامن والعشرون بقلم يسرا نصر



رواية احببت خاطفي الفصل الثامن والعشرون

نروح ل حازم و فريدة لما روحوا البيت حازم وهو بيفتح باب الشقة و دماغة بتطلع دخان مسك دراع فريدة جامد و زقها بعنف ع جوة ووقعت ع الارض 

وقفل حازم الباب وهو باصص ل فريدة بنظرات شر و فريدة عمابه بترجع لورا وهي ع الارض خوف من نظراته اللي مش عارفه سببها دي؟  

.

فريدة بخوف : ف ف في اية يا حازم؟  

.

.

خرجت الممرضة هاجر من اوضة سهير 

.

هاجر : اية في اية؟  انتم بتتخانقوا لية؟  

.

حازم بصوت عالي وعصبية : جوة خشي جوة واياكي تخرجي برة الا ب اذن 

.

دخلت هاجر بسرعة و قفلت الباب و راح حازم ناحية فريدة و مسكها من شعرها و جرها ع الاوضة التانية ورماها ع السرير وفريدة كل دة عماله تصرخ جامد من وجع شعرها اللي، هيتخلع ف ايدووو ورماها ع السرير و قفل الباب وراه 

.

حازم بغضب : ممكن بقي اعرف اية المسخرة اللي، حصلت انهرضة دي،؟  

.

فريدة بخوف : اهدئ بس يا حازم و...  

.

قطع حازم كلامها بغضب : اية اللي جاب مالك المطعم وراكي انطقي لادفنك مكانك 

.

حازم بغضب : اية كنتي مدياه معاد هناك؟  وحشك حبيب القلب؟  

.

فريدة وهي بتعيط وبتحاول تمسك نفسها تبقي قوية 

.

فريدة : هو انت بتعمل كدة كدة لية؟  عايز تتخانق وخلاص؟  هو انا عملت اية يعني انت شايفو غلط؟  

.

فريدة بزعل : انت لازم كدة تنكد عليا دايما؟  

.

تايعت فريدة : هو انا كنت اعرف احنا هنروح فين؟  

.

حازم بغيرة شديدة : انتي اللي، مختارة المطعم دة يمكن تكوني مديالة معاد ف المطعم 

.

فريدة : هو انا كنت اعرف اني نازلة معاك اصلا؟  

انت مش كنت نازل لوحدك وانا فضلت اتحايل عليك انزل معاك 

.

حازم بغيرة : منتي ممكن تكوني اتصلتي بية من موبايل ملك 


فريدة : والله ما حصل اقسم بالله ماحصل 

.

وقعد فريدة ع الكنبة وحطط ايزيها الاتنين ع وشها وفضلت تعيط جامد وهنا حازم حس بصدق كلامها وانة زودها معاها وانة كان لازم يثق فيها اكتر من كدة خصوصا انة متأكد انها بتحبووو بل بتعشقووو 

.

اتحرك حازم ناحية فريدة اللي عمالة تعيط بحرقة 

حط حازم ايدة ع كتف فريدة واخدها ف حضنووو 

.

حازم بأسف : انا اسف يا فريدة انا مستحملتش اني اشوفك واقفة مع الواد دة 

.

حازم : انا بحبك يا فريدة وبغير عليكي من هدومك من اي حاجه تيجي جمبك 

.

حازم : تزعلي يا فريدة لو حبيتك و غيرت عليكي بالطريقة دي،؟  

.

مسحت فريدة دموعها 

.

فريدة : الغيرة حاجة يا حازم وعدم الثقة فيا حاجة تانية 

.

فريدة ب ألم : انت مش بتثق فيا يا حازم ومش عارفه السبب 

.

فريدة بدموع : لية بتعمل فيا كدة؟  اية زنبي؟  تقدر تقولي اية زنبي؟  زنبي اني حبيتك مثلا؟  

.

.

حازم وهو حااطط راسة ع الارض 

.

حازم : انا اسف يا فريدة 

.

راح حازم ناحية فريدة وقعد جمبها ع الكنبة وشدها لحضنووو 

.

فريدة بدموع وهي رافضة حضنووو 

.

فريدة : اوووعا كدة سيبني انا بكرهك 

.

حازم شدها لحضنوو غصب عنها 

.

حازم بحب : وانا بعشقك يا فريدة وبغير عليكي من هدومك من الهوا اللي، بتتنفسية 

.

فريدة : سيبني سيبني سيبني 

.

حازم شد فريدة لحضنوو جامد 

.

حازم : انا بحبك يا فريدة متسبنيش انا بحبك 

.

فريدة : ........ 

.

حازم بحب : انا بحبك يا فريدة ردي عليا 

.

بعد حازم فريدة عشان كانت ساكتة خالص بس لقاها اغمي عليها 

.

حازم بزعر : يلهووووووي فريدة فريدة 

.

حازم وهو بيهز فريدة جامد، 

.

حازم : فريدددددددة فريدددددددة 

.

حازم بزعر وخوف حقيقي ع فريدة 

.

حازم بزعر : هاااااااااااااااجر يا هاااااااجر 

.

خرجت هاجر الممرضة بسرعة جداً 

.

حازم : ألحقيني يا هاجر فريدة مبتردش 

.

جريت هاجر ع فريدة و معاها جهاز الضغط و ادوات الكشف 

.

وبعد الكشف...  

.

حازم بخوف حقيقي : ها يا هاجر طمنيني 

.

هاجر بعد ما فوقت فريدة 

.

هاجر ب ابتسامة : مبروك 

.

حازم بعدم فهم : مبروك ع اية بالظبط،؟  

.

هاجر ب ابتسامة : مبروك مدام فريدة حامل 

.

حازم كان واقف مزبهل 

.

حازم بلجلجة : ح ح ح حامل؟  

.

حازم ب غباء : وانتي عرفتي ازاي؟  

.

هاجر : هو انا بياعة فجل؟  حضرتك انا ممرضة 

وحضرتك لازم تروح بيها المستشفى عشان تتابعوا مع دكتور وعشان تطمنوا ع حالة الجنين وتعرفوا هي ف الشهر الكام؟  

.

هنا فري بدأت تسترد وعيها 

.

فريدة : اممممم انا فين؟  هو اية اللي حصل؟  

.

جري حازم ع فريدة وهو عمال يحضنها و يبوس فيها بحب حقيقي وفرحة 

.

حازم بحب و فرحة : مبروك مبروك يا حبيبتي 

.

فريدة : مبروك ع اية؟  هو في اية؟  

.

حازم : مبروك يا حبيبتي هاجر كشفت عليكي اما اغمي عليكي 

.

حازم : مبروك يا روح قلبي انتي حامل 

.

فريدة بصدمة ع بداية فرحة : انا؟  انا حامل؟  

.

حازم وهو عمال يحضن فريدة بحب 

.

حازم : ايوا يا حبيبتي يا روح قلبي هتجيلنا قرد صغنن 

.

فريدة ضربتة ع صدرة بخفة : متقولش ع ابني قرد 

.

حازم : وانتي ايش عرفك ان اللي ف بطنك ولد، ما يمكن تكون بنت وانا عن نفسي عايز بنت تكون زي القمر ل مامتها. 

.

فريدة ب ابتسامة حب : لا بقي انا عايزة ولد يبقي شبهك انت وبس 

.

حازم : خلاص احنا نجيب بنت شبهك وولد شبهي 

.

حازم : لحسن البنت لو جات شبهي مش هتتجوز 

.

فريدة بغضب خفيف : لا متقولش ع نفسك كدة انت زي القمر 

.

حازم شد، فريدة و قومها 

.

فريدة : اية في اية يا حازم؟  

.

حازم بهمس ف ودان فريدة عشان هاجر متسمعش 

واللي هاجر كانت سعيدة جداً لسعادتهم دي وبتدعي ل ربنا انة يرزقها بواحد يحبها زي ما حازم بيحب فريدة كدة 

.

حازم بصوت هامس ف ودان فريدة 

.

حازم : تعالي اما اقولك كلمة سر ف الاوضة 

.

ضحكة فريدة بسعادة لانها بتحب حازم فعلا 

.

شال حازم فريدة و دخلوا الاوضة واللي، قفل بالترياس من جوة الاوضة وحطها ع السرير ببطي 

شديد عشان متتوجعش 

.

فريدة بحب : ربنا يخليك ليا يا حازم 

.

قعد حازم ع السرير قدام فريدة وهو باصص لعيونها بحب شديد 

.

حازم : ويخليكي ليا يا روح قلبي 

.

فريدة : ممكن يا حازم اطلب، منك طلب؟  واتمني انك توافق علية 

.

حازم : انتي تؤمريني يا روح قلبي مش تطلبي، بس

.

فريدة ب ابتسامة قلق : كنت كنت كنت؟  

.

حازم : كنتي اية؟  في، اية؟  متتكلمي؟  عايزة تقولي اية يا فريدة قلقتيني؟  

.

فريدة بهدوء : كنت عايزة نمشي من هنا وتجيبلي شقة حلوة نعيش فيها احنا التلاته انا وانت و ماما سهير 

.

حازم وهو بيهرش ف راسة : اممممممم 

.

فريدة : بليزززز يا حازم انا زهقت وتعبت من المكان دة نفسيتي تعبت منووو 

.

حازم : انا خايف عليكي يا فريدة من ابوكي ممكن يخطفك ويطلقك مني غصب عنك 

.

فريدة : لا خلاص متقلقش...  

.

. اولا / انا عمري ما هسيبك لاني بحبك 

. ثانيا / انا مش هسمع ان حد، يفرقنا عن بعض ابدا حتي لو انت اللي عايز كدة 

. ثالثا / بابا دلوقتي ميقدرش يعمل اي شيء خصوصاً وانا حامل دلوقتي 

. رابعا / بابا اما هيلاقيني حامل اصلا مش هيبقي عايز يشوف خلقتي ودا في مصلحتنا 

.

.

حازم : امممممم طيب سيبيني افكر 

.

حازم : احنا بكرة ان شاءالله نروح ل دكتور اطمن عليكي ونعمل تحاليل حمل عشان اطمن عليكي بس الاول 

.

فريدة ب ابتسامة : انت خايف عليا ولا خايف ع النونو اللي ف بطني؟  

.

حازم : اولا النونو اللي ف بطنك لسة مجاش الدنيا عشان اخاف علية 

.

فريدة مسكت ايد حازم و باستها 

.

فريدة 💋: ربنا يخليك ليا يا حبيبي 

.

حازم بصوت رجولي جذاب : وحشتيني 

.

هنا فريدة اتكسفت جدا لانها بتعشق نبرة صوته دي وبتخليها تضعف اووي 

.

قرب حازم من شفايفها وانقض عليها وهو بيقطع شفايفها من شدة حبوو وعشقوو وولعووو ل فريدة 

.

فريدة حطط ايديها حوالين رقبة حازم وهي بتقولة بصوت مثير ومليان دلع ع حب ع حنية 

.

فريدة بدلع شديد : وحشتني وحشتني وحشتني يا حازم 

.

نسيبهم بقي كل واحد يعبر عن حبوو بطريقتوو للتاني. 💋💋💋💋 😂😂

.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

.

في اوضة ملك..  ملك فتحت باب اوضتها وهي عماله تبكي بشدة واترمت ع السرير وكانت منهارة من العياط جامد جدا ... 

.

عند جاسر .. 

.

نزل جاسر من عربيتوو وكان لبسووو متبهدل خالص ومليان تراب 

.

جاسر : السلام عليكم 

.

حورية : وعليكم السلام يا حبيبي يلهووووي اية اللي عمل فيك كدة؟  

.

جاسر : لا مفيش وقعت بس 

.

حورية ب استغراب : وقعت فين؟  وهي الوقعة تبهدلك كدة؟  

.

حورية : دنت زي ما يكون كنت بتتخانق 

.

جاسر : اه اتخانقت مع سواق تاكسي غبي 

.

حورية : امال بتقول وقعت لية؟  

.

جاسر : ما احنا ضربنا بعض ووقعني ع الارض 

.

حورية : طيب اية اللي حصل؟  عشان تتخانق معاه؟  

.

جاسر بكدب، : كسر عليا نزلت هزقتووو راح اتعصب عليا ومسكنا ف بعض 

.

حورية : يلهوووووي وبعدين؟  

.

جاسر : الناس اتلمت بقي وفصلونا عن بعض والحمد لله جات سليمة 

.

حورية : الحمد لله سلامتك 

.

جاسر : الله يسلمك 

.

.

جاسر : امال عمي فين؟  

.

حورية : في الشركة..  هو انت مرحتش الشركة ولا اية انهرضة؟  

.

جاسر : لا كان عندي مشوار مهم 

.

حورية : مالك يا جاسر مدايق كدة لية؟  

.

جاسر بضيق : لا مفيش 

.

حورية : مش عارفة حساك مدايق اوووي 

.

جاسر : لا مفيش انا طالع انام 

.

حورية : طيب، متزعلش قدر الله ما شاء فعل 

.

جاسر بضيق : اه والله قدر الله ما شاء فعل 

.

جاسر : انا طالع انام 

.

حورية : طيب استنا بس عمك زمانة جاي ونتغدي كلنا 

.

جاسر : طيب انا هطلع افرد جسمي ع السرير عشان مرهق شوية و اما عمي يجي يبقي حد يصحيني 

.

حورية : خلاص يا حبيبي اطلع نام وارتاح واما عمك يجي هصحيك 

.

جاسر : ماشي 

.

طلع جاسر وهو حزين جداً و هو متجه ل اوضة نومة ولسة هيخبط ع اوضة ملك بس سمع عياطها من جوة قام مشي وراح ل اوضة نومة 

ونام من شدة الارهاق 

.

بعد مرور حوالي ساعتين كانوا كلهم ع السفرة بيتغدوا و ملك كانت اعدة ساكتة و حزينة و سرحانة خالص وكانت اعدة بتتفادي نظرات جاسر لها المميتة واللي مكنش طايقها ونفسوو يخنقها من شدة غيظووو منها وانها مسمعتش كلامووو

ونزلت من غير اذنووو  

.

حورية : مالك يا ملك مش بتاكلي لية يا حبيبتي؟  

.

ملك : لا مفيش منا باكل اهووو 

.

اخدت ملك قطمة من الاكل وسرحت تاني ف اللي حصل 

.

.

فلاش باك. 💔

.

.

حسام بغضب : انتي يا هتكوني، بتاعتي او مش هتكوني لحد غيري سامعة؟  

.

وفجأة....  لقي حسام اللي ضربة ب شومة ع دماغه 

.

حسام بوجع شديد : ااااااااااااه 

.

وقع حسام ع الارض وبص ع اللي ضربو من وراه واللي لقي جاسر ف وشووو 

.

وبدأت خناقة ( خناقة = معركة)  كبيرة بين حسام و جاسر

.

ملك ب مفاجأة ع فرحة : جاسر؟   😮 


ووقفت ملك بسرعة وكانت منهارة من العياط 

وهي ماسكة هدومها اللي حسام قطعها تداري جسمها وهي خايفة جدا ع جاسر 

.

حسام : هقتلك هقتلك يا حيلتها هقتلك 

.

جاسر بغضب وصوت عالي : دنا اللي هقتلك يا واطي  يا حيوان انت فاكر اعراض البنات لعبة ف ايدك؟  

.

وفضلوا يضربوا ف بعض جامد جدا و جاسر كان هو الاشرس طبعا لانة كان متغاظ جدا منووو 

.

لغاية ما حسام جه ارض ارض و اغمي علية 

.

.

جاسر بغضب : يلاااااا قدامي ع العربية 

.

مشيت ملك وهي حاطة وشها ع الارض وهي منهارة جامد جدا وعماله تعيط وعماله تشهق من شدة العياط 

.

ركبت ملك العربية جمب جاسر 

.

ملك بعياط : جاسر اناااا.....  ! 

.

قطع كلامها جاسر بعصبية شديدة جداً 

.

جاسر بعصبية : اخرررررررررسي صوتك دة مش عايز اسمعووووووو 

.

جاسر بغضب وصوت عالي جدا : سااااااااااااامعة؟  

.

سكتت ملك وكملوا الطريق ومستجرتش وفتح بوقها بكلمة واحدة لغاية ما وصلوا الفيلا وجريت ملك ع اوضتها من غير ما حد يشوفها 

.

.

بااااااااااااااك. 💔

.

.

حورية : مالك يا حبيبتي ساكتة لية؟  

.

فاقت ملك ع صوت مامتها 

.

ملك : هه؟  لا مفيش حاجة يا ماما مرهقة شوية 

.

حورية : متشوف بنتك يا محمود 

.

محمود : مالك يا حبيبتي؟  

.

ملك وهي، بتختلس النظرات ل جاسر واللي جاسر كان مركز معاها جدا بنطراته النارية لها 

.

ملك : مفيش يا بابا 

.

محمود : طيب متكملي اكلك انتي ما أكلتيش حاجة 

.

قامت ملك من ع السفرة 

.

ملك : لا خلاص مش قادرة شبعت انا طالعة انام 

.

طلعت ملك ع اوضتها و اترمت ع السرير وهي، ندمانه ع حبها ل حسام واللي مكنتش متوقعة منووو انة يحاول اغتصابها بالطريقة المتوحشة دي و لولا مجئ جاسر مكنتش عارفة هتفلت من حسام ازاي لانة كان عامل زي الطور الهايج او زي الاسود المفترس 

.

حمدت ملك ربنا ان جاسر جه ف الوقت المناسب 

.

ملك في نفسها : الحمد لله يارب انك بعتلي جاسر ف الوقت المناسب انا مكنتش عارفة لو جاسر مكانش جة مكنتش عارفة المجنون حسام دة كان ممكن يعمل اية فيا؟  

.

ملك ف نفسها : بكرررررهك بكرررررهك يا حسام بكرررررهك 

.

ملك بصوت بشبة مسموع وبغيظ جواها 

.

ملك : بكرررررهك يا حسام 

.

.......

.

تحت ع السفرة جاسر كان قاعد بيكمل غداه 

.

محمود : جاسر متعرفش ملك مالها؟  

.

جاسر وهو بياكل بغيظ 

.

جاسر : لا يا عمي معرفش 

.

حورية : طيب والنبي اطلع شوفها مالها هي مش بتفتح قلبها لحد غير ليك انت 

.

جاسر بغيظ وهو بياكل بغيظ : حاضر هخلص غدا و هطلع لها 

.

.

.

( جاسر كان عمال بيتفادي اي، كلام مع ملك لانة لو فتح ف الكلام معاها ممكن ينفجر فيها او يمد، ايدو عليها فا كان بيتفادي اي تعامل معاها خالص) 

.

.

.

خلص جاسر وقام عشان يغسل ايدووو 

.

محمود : تعالي يا جاسر عايزك ف المكتب 

.

جاسر : حاضر يا عمي هغسل ايدي و جاي، 

.

بعد مرور دقائق كان جاسر ف مكتب عمووو 

.

جاسر : اؤمر يا عمي؟  

.

محمود : يعني مفتحتنيش تاني ف موضوع ملك 

.

جاسر وهو بيجز ع اسنانووو 

.

جاسر : حضرتك يا عمي اللي، مردتش عليا حضرتك قلت انك هتقول ل ملك 

.

جاسر هنا كان بيكلم من تحت الضرس من شدة غيظووو من ملك 

.

محمود ب استغراب : مالك يا جاسر حاسك ف حاجه مضايقاك هي، ملك قالتلك حاجة زعلتك؟  

.

جاسر بغيظ : ملك هو في زي ملك؟  دي ملاكي 

.

محمود، : انا شامم ريحة تريقة ف كلامك 

.

اتعدل جاسر وبدأ يتكلم كويس ويعدل ف طريقة كلاموو. 

.

جاسر، : لا ابدا يا عمي بعد اذنك انا عايز خطوبتي ع ملك ف اسرع وقت ممكن 

.

محمود و اتجدد ف قلبوو الامل لانه كان حاسس ان جاسر بيتكلم بطريقة غريبة 

.

محمود : طيب انا هطلع لها دلوقتي 

.

جاسر : وانا مستني حضرتك هنا 

.

محمود : ماشي 

.

طلع محمود ل اوضة ملك و خبط ع الباب 

.

ملك بخضة افتكرتو جاسر 

.

ملك : مين؟  

.

محمود : انا بابا يا حبيبتي 

.

ملك : طيب دقيقة واحدة 

.

قامت ملك بسرعة و مسكت مناديل مبللة ( وايبس)  ومسحت بيها دموعها وهي واقفة قدام المرايا  

.

بعد مرور كذا ثانية راحت ملك ناحية الباب وفتحت الباب 

.

ملك : اتفضل يا بابا 

.

محمود : امورتي الحلوة ازيك يا حبيبتي 

.

ملك ب ابتسامة : الحمد لله يا بابا 

.

محمود : فكرتي ف الموضوع اللي، قلتلك علية؟  

.

ملك : موضوع اية يا بابا؟  

.

محمود : خطوبتك ل جاسر 

.

سكتت ملك وحطط وشها ع الارض لانها مش عارفه بعد اللي، حصل دة ممكن يفكر يطلب ايديها تاني او يعبرها تاني؟  

.

محمود : ها يبنتي قلتي اية؟  فكرتي؟  

.

محمود : لو وافقتي هنخلي خطوبتك الشهر الجاي ان شاءالله 

.

ملك : هو جاسر كلم حضرتك تاني؟  ولا اية؟  

.

محمود : ايوا يا بنتي دا لسة طالبك مني حالا وعايز الخطوبة بعد اسبوع بس لو وافقتي هخليها بعد شهر 

.

ملك وهي حاطة وشها ع الارض 

.

ملك : اللي، تشوفووو يا بابا 

.

محمود : مش انا اللي هشوف يا بنتي انتي اللي هتتخطبي وبعدين هتتجوزي 

.

محمود : انا شايف ان جاسر مناسب ليكي جدا هيخاف عليكي و هيحافظ عليكي وانا مأمنلوو اوووي يا بنتي وهطمن عليكي معاه 

.

.

ملك ب ابتسامة : فعلا يا بابا جاسر هو اللي هيحافظ عليا فعلا 

.

محمود ب ابتسامة : يعني موافقة ع جاسر؟  

.

ملك : ايوا يا بابا موافقة 

.

محمود، : ع بركة الله هقوم بقذ ابشر جاسر انك وافقتي دا هيفرح اووووي 

.

خرج محمود برة اوضة ملك ونزل وراح ع المكتب 

.

.

.....

.

عند ملك وهي اعدة بتفكر 

.

ملك ف نفسها : يا ترا جاسر طلب ايدي تاني لية؟  بعد اللي حصل دة؟  

.

ملك ف نفسها : انا خايفة ينتقم مني 

.

ملك : لا جاسر بيخاف عليا دا هو اللي، مربيني وكنا قريبين اووي و انا صغيرة 

.

.

نسيب ملك تفكر شوية ونروح ف مكتب محمود واللي كان جاسر قاعد مستني عموو ينزل بموافقة ملك واللي كان متأكد ان ملك هتوافق المرادي خصوصاً بعد اللي حصل 

.

جاسر ف نفسو : يا ترا هتقدر تثق ف ملك بعد كدة؟  

.

جاسر : مش عارف!  

.

جاسر ف نفسو : يا ترا هترجع تفكر ف حسام تاني،؟  

.

جاسر : مش عارف 

.

جاسر ف نفسو : ممكن ملك تحبك زي منت بتحبها؟  

.

جاسر : مش عارف!  

.

جاسر ف نفسوو : فكرك ممكن ترجع ل حسام تاني؟  

.

جاسر : مش عارف بس تبقي مجنونة لو عملت كدة ولو عملت كدة انا عمري ما هسامحها ابدا 

.

فاق جاسر ع صوت عموو محمود 

.

محمود بفرحة : ابسط، يا سيدي ملك وافقت عليك 

.

جاسر ب ابتسامة خفيفة : بجد؟  

.

جاسر ف نفسووو : منا عارف انها هتوافق 

.

محمود : جاسر..  جاسر 

.

فاق جاسر ع صوت عمووو 

.

جاسر : هه بتقول حاجة يا عمي؟  

.

محمود : بقولك ع بركة الله الف مبروك 

.

جاسر : الله يبارك فيك يا عمي 

.

جاسر : بعد اذنك يا عمي عايز خطوبتي ع نلك تكون الاسبوع الجاي ان شاءالله 

.

محمود : لية يا حبيبي هو حد، بيجري وراك؟  

.

جاسر : امال حضرتك شايف اية يا عمي؟  

.

محمود : حفل خطوبتكم ان شاءالله بعد شهر و تعيشوا معانا هنا ف الفيلا 

.

جاسر : موافق بس بعد اذنك يا عمي انا هجيب شقة و افرشها 

.

محمود : و لية يبني؟  ما الفيلا بتاعتك بالنص يبني دا ميراث ابوك  الله يرحموو ودة حقك 

.

جاسر : معلش يا عمي احب اكون في بيتي براحتي 

.

محمود : اللي تشوفة يا حبيبي 

.

جاسر : طيب بعد اذنك يا عمي انا عايز اتكلم مع ملك شوية ف الجنينة 

.

محمود : لية في حاجة؟  

.

جاسر : لا عادي يا عمي هتكلم معاها بس ونخطط ل مستقبلنا 

.

محمود : ربنا يسعدكم يبني انا عارف انك هتحافظ ع بنتي، ومش هتضرها ابدا 

.

بعد مرور دقائق كانت ملك ف جنينة الفيلا و كان جاسر قاعد ع مرجيحة وسرحان خالص ووقفت ملك قدامة و جاسر مش شايفها لانة كان سرحان 

.

ملك : احم احم 

.

فاق جاسر ع صوت حمحمات ملك و قام جاسر من ع المرجيحة 

.

جاسر : تعالي يا ملك عايز اتكلم معاكي شوية 

.

ملك كان القلق بيدق قلبها بشدة 

.

ملك ف نفسها، : يلهووووي يلهووووي يا ترا عايزني في اية دة؟  

.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛

.

ستوووووووووووووب هنا 

.

. توقعاتكم؟  

.

. يا ترا حازم هيوافق ع طلب فريدة؟  

. يا ترا فريدة فعلا حامل؟  ولا حمل وهمي؟  

. يا ترا جاسر هيثق ف ملك بعد كدة؟  

. يا ترا جاسر عايز يتكلم مع ملك ف اية؟  

. يا ترا حسام هيشيل ملك من دماغة؟  ولا لا؟  

يتبع الفصل التاسع والعشرون اضغط هنا

reaction:

تعليقات