القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عاشق لهمستك كاملة بقلم نور سيد (مكتملة جميع الفصول)

 رواية عاشق لهمستك كاملة بقلم نور سيد (مكتملة جميع الفصول) 

رواية عاشق لهمستك كاملة بقلم نور سيد (مكتملة جميع الفصول) 

وجودك جنبي مطمني أمانه عليك متسبنيش رهنت الناس علي حبك_

"مين يسيب القمر دا ويمشي

كنت قاعده بغني مفيش حد معايا في المدرج 
كنت لوحدي في هدوء مع كوبابة القهوة بتاعتي الجو لسه رايق مفيش زحمة في هدوء وشتاء ونسمات هواء هادية وجميله
هوووب هوووب فجاء لقيت الاخ دا دخل عليا😂💅

انت متخلف يابني في حد بيدهل علي خد كده

نور:أبنك انا مده كلي علي بعصك ابنك يا شبر واقطع
همس: اتت بنادم مش محترم عديني كده
وطلعت برا وسبته مانا مينفعش اقعد مع راجل في مكان لوحدنا عشان حرام اسمه خلو غير شرعية. مشيت
نور::مالها دي عيله متخلفه قال ابنها قااال دي مفيهاشغير لسان الاوزعه دي عيله رخمة بلا قرف عالصبح

همس:: استفغر الله العظيم نسيت الهاند بتاعي في المدرج
ربنا يستر ومرجعش الاقي نفس الشخص البارد ده
بس في الحقيقه انا دخلت من الباب وهو كان خارج وخبطنا في بعض
 انت اكيدددد متخلف جتك القرف انت ايه قليل الذوق ومبتسوفش بنادم مهزق جتك القرف عالصبح ياشيخ

نور::بااااااس بلاعه واتفتحت انا اسفه مكنش قاصدي انتي اللي كنتي ماشيه بسرعه اوي وكمان لو خدي بالك اتكعبلتي وانا مسكتك دا جزاء اللي يعمل خير في الجامع دي شكلها سنه فلله اووي ومس هتعدي علي خير لو كل الطلبه من عينتك دي🤦‍♀️

همس:: غور من وشي جتكو القرف. ___
في الحقيقه انا اللي مشيت لانه كان غالبآ كده هيزقني😂💔 رَحت اتوضيت وصليت ركعتين في جامع الجامعه واستغفرت ربنا وفضلت اعيطط كتيراووي عشان بس راجل لمس ايدي سندني بدل ما كنت هقع اه هو عمل واجب معايا وكان المفروض اشكره بس هشكره علي ايه؟؟ : هقوله شكرا عشان مسكت ايدي وانا بقع طب وربنا؟ هقابله ازاي هواجهة ازاي لما يسالني ازاي سمحتي ل كذا يمسك إيديك. " يارب أنك عفو تحب العفو فأعفو عنا" 💙🙏
خلصت صلاة واستغفرت ربي وقعد شوية قرأت قرأن لحد ما الدكتور يجي.
خلصت قرأء وطلعت علي نفس المدرج لقيته واقف علي البيدج
ماله دا واقف كده ليه وهو قمور كده كل اللي هيدخل يعاكسه استغفر الله العظيم😂🤦‍♀️.
دخلت كل الطلاب وانا قعد في أول مدرج كالعاده بحب اقعد في الاول
بس الغريبه انو لسه واقف وبيرتب البنات لوحدهم والشباب لوحدهم وخاجة في منتهي اللي هو هد قلبي عشان مش عمل اختلاط بين الشباب والبنات باين عليه شب محترم
خلص وقفل الباب وطلع رجع وقف علي البيدج تاني. مكنش ينفع اسكت اكتر من كده اااه معلش😂🤦‍♀️ لو سمحت يا كابتن انت فين الدكتور نور
نور:تعرفي تقعددي ساكته ولا تطلعي برا
همس: لسه هتكلمم وفجاء وقعت من صدمه اللي سمعته من نور..

نور:انا دكتور نور الريان
مادة المحاسبه بتاعكو بأذن الله هنسوف بغض كتير السنادي لان دا اول سنة تأسيس زي مانتو عارفين وبأذن الله هتكون سنة سهلة وجميله ومفيش اي عقد او صعوبات وحتي لو فيه احنا مع بعض هنعدي كل صعب مش هتكلم عن نفسي كتير اسأل الدفع اللي قبلك مين هو نور الريان. معماملتي اجتماعي جداا بخب الطالب المحتررممم وحط ألف خط تحت كلمة المحترم دي.. كل محاضرة في امتحان وأساله وفي كمان شرح اونلاين بأذن الله لاي اساله عندكوا

طبعااا انتو عارفين بص ل مين😂🤦‍♀️ وهيصه شلت الماااده قبل ما ابدآ وهييييصه😂💔💅

بدأ يشرح وحاجة جميله اووي بجد نضارتة وشعره الاسود وعينه البني بشرته القمحاوية اللي زادت جماله جمااال💙🌻حركاته وهو بستحرك علي البيدج. طريقة توصله لينا انو قدر يوصلنا المعلومة بالسهولة دي. هو فعلا دكتور ميتوصفش. وطبعا عينه منزلتش من عليا طول ابمحاضرة زي مايكون بيستحلفلي وربي 😂💔ياليتني اموت هالحين😂😂🤦‍♀️المشكلة انو مشكان بصصلي لا دا مكنش بيسأل حد في المدرج غيري. قمت بقلب ميت كده وشوحت بأيدي اسال وانا جاهزة يلا 😂
لقيته جاب سؤال اصلا مشرحهرش او شرحه بس انا مفهمتهوش أيهما أقرب يعني😂😊 دكتور والله اكيد حضرتك كان قاصدك علي اللي واريا صح

نور: احنا هنهزر ولا ايه اخلصيي.
اسمك ايه اصلا
همس: بهدوء اسمي همس
 طب يلا يا استاذه همس اخلصي
حاضر ممكن تعيد شرح الحته دي وانا هجاوب علي سؤال حضرتك
نور في سره :هي مالها بقت هاديه كده ليه عينها فيها لمعه حلوه اووي لمعه هدوء بشقاوة بس جميله اوي هدوئها خمارها كل حاجة فيها ليها حكايه فوق يا نووور مالك دي طالبه..
تمام هنعيد شرح الجزء دا تاني بس ركزي يا أبله
همس:حاضر
بدأت اشرح واعيد كتير وابسط اكترر من طريقه بس عشان هي تفهم ببص عليها لقيتها مركزه اوي وشفت في عينه لمعة حماس ومستقبل حلو اوي مستنيها. خلصت وعد سؤالي تاني بس قبل ماكمل كلامي لقيتها رافعه ايدها
أتفضلي يا همس
همس: هجاوب.
أتفضلي انا سامعك
كانت بتجاوب بمنهتي البساطه والرقه وسرحت في طريقتها وطريقة كلامها تاني...
همس: احم احم خلصت يا دكتور
خلصت المحاضرة
تقدرو تتفضلو دلوقتي كله خرج بس وهي خارجة نادتها معرفش ليه
همس استني________

لمتابعة الفصل الثاني اضغط هنا


reaction:

تعليقات