القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية إبن عمي الفصل الثامن بقلم أميرة محمود

 رواية إبن عمي الفصل السابع بقلم أميرة محمود

رواية إبن عمي الفصل السابع بقلم أميرة محمود

نزلت البارت الجديد بارت8 اشوف التفاعل 
روايه ابن عمي

ابطالنا صحوا تاني يوم عشان يرجعوا القاهره
احمد، نور اصحي عشان نلحق نودعهم عشان نسافر
نور، طيب وراحت نايمه تاني
احمد، ياله يابنتي قومي بقي
نور، اديني قومت خلاص ارتحت
احمد، بزعل أنا نازل وابقي أما تفوقي انزلي 
نور اضايقت أنها زعلته عالصبح، طب تمام انزل وهجهز وانزل وراك
نزلو كلهم يودعوا ادهم والحاج محمود
نور، هتوحشني يا بابا 
محمود، والله انتي اكتر يابتي
جودي، طب وانا هوحشك واللا لا
محمود، انتي اكتر واحده هتوحشيني بلماضتك وراح حضنها
ادهم، يابختك يابوي
محمود، اتلم يا ولد
ادهم ، ماشي ماشي يا بوى هنيالك
جودي، مش قالك اتلم 
ادهم ،انا هسكت عشان اخوكي جاي عشان ميعلقنيش
جودي😂😂😂 ناس تخاف متختشيش
احمد، احنا ماشيين حالا ياعمي طلبت عربيه توصلنا للقاهره لانك عارف العربيه اللي اجينا بيها راحت في الحادثه
محمود، ماشي يا ولدي خلي بالك من مرتك واختك
احمد ، انتي بتوصيني ع روحي
نور، باصتله وقالت في سرها روحي حلوه دي
العربيه اجت وودعوهم ومشوا
السواق اجه لنص الطريق
السواق، أنا هنزل الكافتيريا اشرب حاجه لو حد حابب ينزل ينزل
احمد، أنا نازل تعالوا انزلوا نريح شويه
نور معبرتهوش وجودي نزلت ووقفت جنبه
احمد،. مش هتنزلي
نور، لا
جودي، انزلي يانور بليز نريح شويه الطريق طويل 
نور، مش نازله ياجودي
جودي، ورحمه بابا وماما لتنزلي
نور نزلت عشان حلفان جودي
نور أنا نزلت اهو بس متبقيش تحلفي غير بربنا عشان حرام
احمد اخدهم وقعدوا عالكافتريا
احمد هتشربوا ايه
جودي، عصير فراوله
نور، مش عايزه 
احمد، لازم تشربي حاجه
نور مش عايزه معدتي بتوجعني مش هقدر اشرب حاجه
احمد، براحتك
شربوا وقاموا ركبوا العربيه لحد ما وصلوا البيت
جودي ، البيت وحش قوي من غير بابا وماما 😭😭😭
نور، ربنا يصبرك ياقلبي حاولي تبقي أقوي من كده
جودي، مش قادره 😭😭😭😭
موبايل جودي رن
جودي ، ده ادهم أنا هطلع اوضتي أكلمه
نور ،تصبحي ع خير ياقلبي
جودي،. وانتي من أهله انتي وأحمد وطلعت غرفتها
نور ، دكتور احمد 
احمد، نعم
نور، احنا طبعا مش في بيت بابا يعني كل واحد في اوضته
احمد، طيب
نور، تمام أنا طالعه انام في اوضتي
احمد، ماشي
نور طلعت غرفتها وبعد ما دخلت قالت لنفسها 
نور مكنش ينفع غير كده لازم نقضي مدتنا مع بعض وكل واحد يرجع لحياته وهو اكيد لسه بيحب خطيبته وانا بالنسباله غلطه
احمد طلع غرفته وقال لنفسه
احمد، أنا اتعلقت بيها قوي افهمها ازاي اني حبيتها أنا بحس نحيتها بشعور عمرى ماحسيته مع هنا
،،،،،،،،،
جودي، الو ايوا ياادهم
ادهم، وصلتي ياقلبي
جودي، اه الحمد لله احنا في البيت
ادهم، صوتك ماله
جودي، اتخنقت اول ما دخلت البيت وبابا وماما مش فيه
ادهم، الله يرحمهم يارب
جودي، يارب 😭😭😭
ادهم، وحياتي عندك متعيطيش بقي لو انا غالي عندك
جودي، غصب عني والله
ادهم، ربنا يصبر قلبك يا عمري جودي انا بحبك قوي
جودى، والله العظيم انت الحاجه اللي مصبراني ع الدنيا عارف لو سبتني هموت 
ادهم ، بعد الشر عنك أنا عمرى مااسيب روحي
جودي، ربنا يخليك ليا
ادهم، ويخليكي ليا يا قلبي هسيبك تنامي عشان ترتاحي تصبحي على خير
جودى، وانت من اهلي يارب 
ادهم، يارب ياقلبي سلام
وقفلت جودي ونامت عشان في جامعه تاني يوم
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
نور خبطت ع جودى
نور، ياله يا دكتور جودي ياله اتاخرنا وقعدت تخبط جامد
احمد،خارج من غرفته، اي يابنتي عامله فرح عالصبح  
نور، ملكش فيه
احمد،لا ليه فيه اي رايك بقي اوضه اختي 
نور، ابعد عن وشي احسنلك
جودي، في ايه يا جماعه صلو على النبي
احمد ونور، عليه الصلاة والسلام
جودي، عشر دقايق وهتلاقيني وراكي انزلي افطرى وانا نازله وراكي
نزلت نور وأحمد
احمد، أنا جعان والداده مش موجوده ممكن تحضرى معايا الاكل
نور، اقعد وانا هحط الفطار
نور حطت الفطار عالتربيزه جودي نزلت قعدت تفطر معاهم
احمد، تيجوا نخرج انهارده
نور، لا
جودى، بطلي رخامه يانور ماشي يا احمد موافقه
احمد، نروح فين
جودي، الملاهي
احمد، هو أنا هفسح ولاد اختي طبعا لا
نور حبت تغيظه
نور، خلاص اوك الملاهي يا جودي
احمد عرف انها بتعند معاه
احمد، خلاص اوك أنا موافق ياله قوموا عشان اوصلكوا الجامعه في طريقي
ركبوا العربيه ووصلوا الجامعه نور نزلت من العربيه وراحت وقفت قدام باب الجامعه تستني جودي
احمد وقف بالعربيه سرحان فيها
جودي، ع فكره هي كمان بتحبك
احمد، هي مين
جودي، اللي انت بتحبها سلام وسابته وجرت علي نور دخلوا الجامعه
احمد راح المستشفي وقابل هنا
هنا، احمد انت مبتردش ع تليفوناتي ليه وروحت كذه مره الفله القيها مقفوله
احمد، كنا بنزور قرايب بابا في البلد وبابا وماما عملوا حادثه وتوفوا
هنا، لا اله الا الله البقاء لله ياحبيبي
احمد، الدوام لله عن اذنك أنا ورايا عمليه

احمد خلص شغل وروح البيت لقى نور وجودي بعدين يستنوه عشان يوديهم الملاهي
احمد،. ده انتو عصابه
جودي، اه واتفقنا عليك😂😂
احمد، طب اتغديتوا
جودي، لا 
احمد، طب ياللا نتغدي بره بالمره

خرجوا وراحوا اتغدوا في مطعم وبعدين دخلوا الملاهي
جودي ونور ركبوا كذه لعبه نور داخت من كتر اللعب ووقعت عالارض مغمي عليها احمد جرى عليها وقعد يفوق فيها
احمد، النبض مش منتظم ياجودي أنا هوديها مستشفي

جرى دخل اقرب مستشفى
الدكتور خرج من غرفه نور
احمد، خير يا دكتور
الدكتور، شكلها عندها انيميا ومحتاجه دكتور تتابع معاه عشان يشوف الانيميا وتطمنوا ع الجنين
احمد، هي حامل
الدكتور، مبروك
جودي دخلت جرى اوضه نور
جودي، نور أنا هبقي عمتو بجد
نور قاعده بتعيط وقامت من ع السرير، أنا عايزه امشي
احمد دخل عليهم،. انتي كويسه يا نور
نور، الحمد لله عايزه امشي
احمد، طب ممكن تستني عشان نطمن عالجنين
نور، قصدك الغلطه
احمد بزعيق، اتكلمي حلو عن ابنك
نور، لو سمحت مش عايزه اسمع صوتك وانا هروح لوحدي لو مش هتيجوا معايا
احمد شدها من ايدها، ليه بتعملي كده
نور، عشان احنا بنصلح غلطه انت عملتها وانا بشيل اخطأها لوحدي واللي في بطني هنزله عشان ميبقاش في حاجه تربطنا ببعض
احمد، لو نزلتيه هيبقي اخر يوم في عمرك
نور بصتله بصه كلها حزن وسابته ونزلت
جودي، معلش يا احمد اللي حصلها مش سهل تعالي نلحقها بدل ما تعمل في نفسها حاجه
روحوا البيت ونور طلعت ع غرفتها وسابتهم
جودي، حاول تعرفها انك بتحبها لأنها حاسه انك لسه بتحب هنا
احمد، أنا عمرى ما حبيت هنا هنا كان جواز مصلحه نور اول ما شفتها وهي شدتني ليها يمكن اللي حصل ده كله عشان يقربنا من بعض
جودي ، ربنا يسعدكوا يارب بس معلش هتتعب شويه دي دماغها صعيديه
احمد ماشي يا حاجه اطلعي نامي وانا طالع انام
طلع كل واحد غرفته احمد لقي حد بيخبط 
احمد ،مين
نور، أنا نور
احمد ، ادخلي 
نور دخلت لقت احمد نايم عالسرير بالشورت فقط وحاطط المخده ع وشه
احمد، عايزه ايه
نور، ممكن تقوم تلبس حاجه وتكلمني
احمد، قولي عايزه ايه عايز انام تخلصي
نور قامت شدت المخده من ع وشه 
نور ، كلمني زي مابكلمك
احمد قام قعد وراح شادد أيدها مقعدها جنبه عالسرير
نور، انت هتعمل ايه
احمد، مش هعمل حاجه بتقوليلي كلمني زي مابكلمك قعدتلك اهو اتكلمي ياله عشان عايز انام
نور، احنا هنتكلم كلام ناس عاقله بص يا دكتور احمد البيبي مش هينفع حمله يكمل لانه طفل اغتصاب وانا محبش اشيلك هم فوق همومك انت داخل ع جواز ومينفعش يبقي بينا حاجه مشتركه عشان بعد ما نطلق كل واحد هيبقي ليه حياته
احمد، تعرفي أن عنيكي حلوه قوي
نور، أنا بتكلم في موضوع جد
احمد، وانا بتكلم بجد عنيكي حلوه قوي تفتكرى ابني هيطلع عنيه حلوه كده ليكي
نور ، رد عليه في اللي قولته
احمد، مش هطلقك ومش هموت ابني ومش هسيبك
نور، ده مكنش اتفاق من الاول ليه اخليت بالاتفاق
احمد، عشان عشقتك مش حبيتك بس وقرب منها يقبلها 
هنا، عشان كده مش بترد علي تليفوناتي اه مانتا قاعد هايص مع الأبله
احمد، ايه اللي طلعك هنا
هنا، طالعه اكتشف قله الادب دي إلا الانسه مش من الصعيد بردك يعني لو ابوها عرف مش بعيد يدبحها
نور، لمي نفسك لو سمحتي
هنا، أنا ألم نفسي بردك يا زباله وراحت ضاربه نور بالقلم
نور ، نزلت جرى وطلعت تجرى سابت البيت

ياترى اي اللي هيحصل بعد كده


reaction:

تعليقات