القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقها الأسد 2 - الفصل الثالث

   رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الثالث 3

رواية عشقها الأسد 2 الفصل الثالث

يارا بصدمه:: مرات مين وابني مين يا عنيا
نرمين بدلع وراحت ناحيه اسد :: مرات اسدي من خمس سنين حتي المحامي شاهد علي جوازنا كمان ودا ابني انا واسد من خمس سنين واسد عارف اني كنت حامل
اسد بصوت عالي ، نرميييين اسكتي
نرمين بغضب :: لا مش هسكت وانت جوزي يا اسد وابو ابني
اسد :: ابني منين وبعدين انا طلقتك وكان بينا اتفاق أن مافيش اطفال صح ولا
الكلمه نزلت زي النار علي يارا واغمي عليها
نادر جري عليها .، ياااار
اسد كان رايح ليها
كرم :: ابعد عنها دلوقتي والا هقتللك ساااامع
اسد بغضب :: ملكش دعوه دي مراتي وانت ماللك
احمد ونادر بصوت واحد :: اتصلوا بالدكتور بسرعه
ريم اتصدمت لما لقت دم
ريم :: ااااااحمد دددددم وبعيط جااامد دم دم دم اعااااااااااااااا دم دم
اسد ونادر والكل في صدمه
نادر شالها وركبها العربيه والكل راح وراه حتي نرمين وعلي الطفل الصغير الي مش فاهم حاجه

في المستشفى
نادر شايل يارا علي أيده والدم بينزل منها
احمد جاي وراه بغضب :: دكتور بسرعه
فجاءه جت كذا ممرضه ودكتور وخدوها ودخلت الاوضه العمليات
سناء :: يارب جيب العواقب سليمة يارب وبتعيط يااارب
احمد واقف وفجاءه هو ونادر رواحوا عليه
اسد :: والله الحكايه أن
نادر بيقاطعه :: قسما بالله لو حصلها حاجه لهندمك يا اسد سامع
احمد بغضب :: عايز تحليل DNA
اسد بيتكلم بثقه :: موافق دا مش ابني صدقني
نادر :: هنشوف وراح عند علي ونزل علي ركبه وطبعا نرمين واقفه جمب علي
نادر :: مالك بتعيط ليه
علي بعياط :: علسان طنط يارا عملت دم
(علشان طنط يارا نزلت دم )
نادر :: ماتخفش يا حبيبي هي كويسه بس طنط محتاجه دم منك ينفع تديها دم علشان مش تموت
علي بابتسامه طفوله :: اه طبعا انا اتيها لوحي مس دم بس
(اه طبعا هديها روحي مش دم بس )
نادر :: تسلم روحك يلا تعالي يا بطل
خدوا دم من اسد ودم من علي واحمد بحكم شغله طلب التحليل يكون اقل من ساعه والنتيجه تطلع
الشباب هناك حتي ريم وياسمين وندي
الجو كله توتر وقلق وفي ممرضه خرجت الكل جري عليها
احمد :: قولي في ايه
الممرضه بسرعه :: المريضه الي جوا نزفت كتير اوي واحتمال كبير علشان ننقذ حياتها لازم ننزل الجنين والمفروض دلوقتي اجيب أكياس دم ومشيت
اسد بصدمه راح عند نرمين وخنقها
اسد بغضب :: هقتللك والله هقتللك سامعه هقتللك
نرمين مش قادره تاخد نفسها واحمد وكرم ومعتز بيبعدوا اسد عن نرمين
احمد بزعيق :: اهدي بقا اهدي ممكن النتيجه خمس دقايق وهتطلع وهنعرف كل حاجه ووقتها قسما بالله ماهرحمك يا اسد
نرمين:: كح كح كح
بعد مرور خمس دقايق النتيجه طلعت
اسد بيفتح الورقه وقلبه كله خوف وقلق وتوتر
اسد اول ما فتح الورقه اصدم ورماها علي الأرض
نادر راح عليه ومسك الورقه لقي نتيجه التحليل إيجابي 99٪
أنه أبوه
نادر مسكه بغضب :: يا زباله يا حقير واسد لسه مصدوم
احمد راح عليه وضربه :: اختي بتموت جوه بسببك لو جرالها
حاجه هقتلك
بعد مرور ساعه من القلق والتوتر والخوف وعيون كره وحقد وحب وخوف
الدكتور خرج
كرم :: خير يا دكتور
الدكتور بأسف :: هي نزفت كتير اوي بس الحمد لله وقفنا النزيف وهتفوق بعد شويه ودلوقتي هننقلها اوضه عاديه بس للاسف فقدنا الجنين
الكلمه نزلت علي اسد والكل زي النار
الدكتور :: البقاء لله وبيتكلم واسد مش سامع اي حاجه من الي بقولها وسارحان في الي بيحصل ده وفاق لما لقي يارا خارجه
اسد جري عليها ونادر بيمنعه
اسد بدموع وبيحاول يروح ليارا
اسد بدموع:: يارا يارا اسف والله اسف ابعد يا نادر اشوفها والنبي علشان خاطري ذنبي ايه بس يا نادر و بيترجا نادر يسيبه ونادر مش راضي
يارا اتنلقت اوضه عاديه وكلها دقائق وتفوق

بعد مرور دقايق
يارا بتحرك عينها وشفايفها
يارا فتحت عينيها ولقت الكل واقف وكرم راح يجيب الدكتور
يارا بصت لاسد وودت وشها الناحيه التانيه
علي الصغير راح ليارا عند السرير
علي :: طنط يالا مش تزعلي بكله لبنا هيجيب نوني تاني ليكي غير ده
(طنط يارا مش تزعلي بكره ربنا هيجيب نونه تاني ليكي غير ده )
يارا باستغراب وسالت :: نونه ايه في ايه
نادر بأسف :: انتي فقدتي الجنين علشان نزفتي دم كتير
يارا بصدمه حطت أيدها علي بطنها وبدموع : : يعني ايه يعني انا مش ام يعني ابني مات وبصريخ اعاااا ابني انا عايزه ابني هاتوه ليا ابني وبصت لاسد منك لله موت ابني انت السبب ابني لالا ابني عايش اه عايش اكيد انتو بتكدبوا عليا حتي بصوا انا حاسه بيه
ريم وندي وياسمين بيعيطوا حتي نادر واحمد بمعني الكل عيط
نادر واحمد قربوا منها وبيحاولوا يهدوها
نادر بدموع :: اهدي يا حببتي خير اكيد خير
يارا بدموع:: عايزه ابني اكيد معايا وانتوا بتضحكوا عليا علشان خاطري يا نادر والدكتور جه واديها حقنه مهدي ونامت وهي بتردد عايزه ابني عايزه ابني
الدكتور :: بعد اذنكوا بره سيبوها ترتاح شويه
الكل خرج بره
اسد سابهم وراح مكان ما
الكل واقف مصدوم من الي بيحصل

عند اسد
راكب عربيته وبيفتكر كل حاجه من الاول وفجاءه وقف العربيه ونزل منها
اسد بغضب شديد:: اعاا اعااا ونزل علي ركبه في الارض وبدموع ياارب حلها من عندك ياارب.. يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
reaction:

تعليقات