رواية احببته ظابط – الفصل السادس عشر
البارت السادس عشر
البارت السادس عشر 💃🔥
وعدي أسبوع ع فرح جوري وأدهم وكانوا سافروا تاني يوم الفرح يقضوا شهر العسل في فرنسا وكان أحلي اسبوع ف حياتهم قضوه خروجات وفسح في الأماكن المشهوره ف فرنسا وجوري كانت فرحانه جدا لان أدهم عمل لها كل حاجه كانت نفسها فيها
بس اضطروا يرجعوا عشان شغل أدهم .
وصل أدهم وجوري البيت
نسمه : وحشتوني اووي …. اي العرسان القمرر دي
جوري : حبيبتي ي نسومه وانتي وحشتيني جدا والله
أدهم : انا هوا ولا ايه 😂
نسمه : دومي حبيب قلبي هوا اي بس
وحشتني اووي
أدهم : وانتي يحبيبتي
اخبارك ايه
نسمه : أنا فل الفل أن شوفتكم
ادخلوا يالا غيروا هدومكم وارتاحوا ع ما احضر الاكل
جوري : هاجي اعمل معاكي ي نسومتي
نسمه : انتي لسه جايه من السفر يقلبي دلوقتي ارتاحي بس وكل حاجه تعتبر متحضره أصلا .
جوري : ماشي….. ربنا يخليكي ليا ي احلي نسمه ف الدنيا
نسمه : حبيبتي
يالا ابت ادخلي لجوزك
أدهم : تبقي ترتبي هدومك جمب هدومي ف الدولاب بقا ي جوجو
جوري : ماشي يحبيبي
أدهم : والله انتي اللي حبيبي
جوري : هههههههههههه طب ما أنا عارفة
أدهم : امشي ي جوري .. بتفصليني بردودك والله
جوري : ليه هو. انا شاحن نيهاهاهاهاهاها
أدهم : انا احلي حاجه أعملها اطلع اكل
جوري : وانا يالاا
انا هموت من الجوع
أدهم: تموتي من الجوع !!😂
انتي واكله ف الطياره يحبيبتي انتي ناسيه؟
جوري : لا اكل الطياره دا اي كلام
نسومه زمانها عامله اكل يفتح النفس
أدهم : هههههههههههه طب يالا
وطلعوا أكلوا وخلصوا
أدهم : تسلم ايدك ي نسمه الاكل جميل
جوري : فعلا والله تسلم ايدك
نسمه : بالهنا يحبايبي ….هعملكم شاي
جوري : لا استني …. هقوم اعمل انااا
نسمه : ماشي
وشربوا الشاي
وجه تليفون لادهم تبع الشغل
جوري : ف حاجه يحبيبي
أدهم : اه….لازم انزل اعمل حاجه تبع الشغل دلوقتي
جوري بزعل : احنا مفتش ع جوازنا غير اسبوع وعايز تنزل النهارده الشغل
أدهم : معلش يحبيبتي مش هتاخر
وطلعت جوري توصل أدهم للباب
أدهم : فكي التكشيرة دي بقا ي جوجو
مش هتاخر والله ساعتين تلاته وهرجع
جوري : خلاص ماشي ….هستناك اوعي تتأخر
أدهم : ماشي يحبيبي….. لا اله الا الله
جوري : محمد رسول الله….سلام
وقعدت جوري تتكلم مع نسمه كتير واي اللي حصل ف الاسبوع دا لحد ما..
نسمه : انا هدخل انام بقا ي جوري الا انا بنام ع نفسي
جوري : ماشي يقلبي تصبحي ع خير
نسمه : وانتي من اهله يحبيبتي
ودخلت نسمه اوضتها تنام
وقعدت جوري تستني أدهم كتير واتاخر مجاش ورنت عليه موبايله مقفول
ف دخلت اوضتها قعدت تلعب ف موبايلها لحد ما نامت وهي قاعده
بس صحيت ع صوت أدهم الفجر
أدهم : انتي نايمه ع الكرسي ليه ….منمتيش ع السرير
جوري : كنت مستنياك ….. وبعدين مش انت قولت كام ساعه بس وماشي من المغرب وجاي الفجر
أدهم : الشغل هو اللي اخرني
جوري : يعني معرفتش تيجي بدري ي ادهم …. مش كفايه نزلت واحنا لسه مجوزين
أدهم بضيق : جوووري جوووري الله يخليكي أنا هموت وانام
وبعدين انتي هتبداءي وصله نكد الجواز من دلوقتي
جوري : نكدد!!
انا نكد ي ادهم عشان بقولك اتأخرت ليه وانك وحشتني
أدهم : بصي أنا فاصل ومصدع عايز انام ونبقي نكمل كلامنا لما اصحي
ونام أدهم ع السرير
جوري : ماشي ي ادهم براحتك
وراحت نامت ع السرير وهي زعلانه وقعدت تعيط من غير صوت
وادهم عرف أنها بتعيط ومعرفش ينام عشان مزعلها
ف قام
أدهم : جوري
جوري انا عارف انك صاحيه
جوري قامت بصتله ….نعم
أدهم : كل دي دموع …..طب انا اسف يستي متزعليش مقدرش اشوف دموعك وبسببي
جوري : ما انت اللي بتقول عليا نكديه ي ادهم ومضايق من كلامي
أدهم : يقلب أدهم والله الشغل فيه ضغط ومشاكل وانتي عارفه
ف لما جيت وانتي قعدتي تجادلي معايا وانا كنت متعصب اووي ف طلعته عليكي
معلش بقا
طب وحيات أدهم عندك
جوري : خلاص ماشي مش زعلانه
بس لو اتكررت تاني ه…..
أدهم : مش هتتكرر أن شاء الله وباس رأسها
وناموا
جوري وكانت لسه صاحيه : بصت لادهم
انت حنين اووي ي ادهم مهنش عليك زعلي وصالحتني ع طول
انا بحبك اووي
أدهم : وهو بيفتح عينه : وانا اكتر يقلب أدهم
يالا ننام بقا .
#رأيكم
#أحببته_ظابط
#Dina Dekhil
الفصل التالي: اضغط هنا
يتبع.. (رواية احببته ظابط) اضغط على اسم الرواية لتجد الفهرس كاملاً بجميع الفصول.