رواية احببته ظابط – الفصل الثاني عشر
البارت الثاني عشر
البارت الثاني عشر 💃🔥
مرت الايام وجات امتحانات نسمه وريهام وجوري
جاسر وأحمد كل فتره يكلموا ريهام و نسمه يطمنوا عليهم
اتحدد معاد خطوبه نسمه وأحمد تاني يوم امتحانات
وجاسر وريهام بعد امتحاناتها ب اسبوع
جوري راحت لنسمه يراجعوا مع بعض
جوري : فاضلنا فصل واحد ونخلص مراجعه الماده
الحمد لله
نسمه : بس دا اصعب فصل ف الماده
ربنا يعينا
جوري : فعلا صعب وطويل
طب ما تقومي تجبلنا حاجه نشربها عشان نعرف نركز
نسمه : قومي انتي اعملي…. انتي غريبه يعني
وانا هكلم البت ريهام اطمن عليها ع ما تعملي
جوري : انتي بتستغليني عشان هبقى مرات اخوكي ابت
نسمه ببراءه : انااا……. ابدااا
جوري : اه واضح
بس ماشي هروح اعمل ي كسلانه
نسمه كلمت ريهام واطمنت عليها
جوري ف المطبخ بتعمل نسكافيه
ودخل أدهم الشقه وسمع صوت ف المطبخ ف فكر أن نسمه بتطبخ وكالعاده دخل يخضها
مشي أدهم براحه وراح وقف ورا جوري
وعشان جسم جوري ونسمه قريب من بعض ما عرفش أنها جوري مش نسمه
أدهم بصوت عالي: انا جبيييييت
جوري اتخضت وبتلف بس أدهم كان واقف وراها ع طول ف وقعت ف حضنه
جوري : أدهم ……خضتني
أدهم بصدمه : جووري !!
بحسبك نسمه 😂😂😂
جوري : لا دا انا ……كنا بنراجع سوااء ف قومت اعمل نسكافيه
أدهم : وانتي بقا بتعرفي تطبخي صحيح ولا لا
جوري : اللي ما تعرفوش ان طباخه شاطره واووي كمان 😌😌
أدهم: طب دوقيني النسكافيه بتاعك بقاا
جوري : من عيوني
أدهم :تسلملي عيونك
هو انتي عجبك حضني اووي كدا
جوري اخدت بالها أنها لسه ف حضن أدهم
وبتبعد
بس هو مسكها ومخلهاش تبعد
أدهم بضحك : خدودك بتحمر بسرعه كدا ليه 😂
جوري : بكسوف ادهمممم
أدهم : عيونه
ودخلت نسمه المطبخ
نسمه : اي يبنتي كل دا بتع…
قطعت كلامها لما شافتهم
انتو بتعملوا ايه 😂
أدهم بعد بسرعه عن جوري
أدهم بكذب : مش تحاسبي ي جوري كنتي هتقعي
جوري : ايه ….اه اه معلش
أدهم لنسمه : شوفي صاحبتك اللي ماشيه تتزحلق دي
لو مكنتش لحقتها كانت وقعت
نسمه : كانت هتقع ….امممممم 😑😑
أدهم : اه
هروح بقا اغير هدومي عن اذنكم
وهو ماشي غمز لجوري بعينه وهي اتكسفت وبصت ع الارض
نسمه : وانتي يختي كل دا بتعملي نسكافيه
جوري : اه خلصته اهوو
بس هعمل ل أدهم كمان معانا
نسمه : حنينه انتي اووي 😉
جوري : اسكتي ابت
وسيبيني اخلص
نسمه : ماشي 😂😂
صحيح نسيت اقولك أن ادهم كان بيراجع معايا اللي مش فاهماه ع طول وشرحه جميل
هقوله يجي يراجع معانا
جوري : بجددد كويس
وعملت جوري النسكافيه وقعدوا وادهم بيراجع معاهم اللي مش فاهمينه
نسمه مركزه ف شرحه
وجوري سرحانه ف شكله وهو بيشرح واد ايه هو وسيم
أدهم : ها فهمتوا الجزء دا
نسمه : اه جداا
أدهم : وانتي ي جوري
جووري
جوري : هااا!؟؟
بتقول ايه
نسمه : لا انتي مش معانا خالص
أدهم : انتي سرحانه وامتحانك بكره ينفع كدا
جوري : لا سرحت شويه بس فهمت بردو
أدهم : هشرحلك دي تاني وامري لله
نسمه : طب انا كدا هزهق عشان اتشرحلي
بص هطلع شويه البلكونه ع ما تشرحلها
أدهم : تمام
متتأخريش
وطلعت نسمه
أدهم : ايه بقااا
جوري : ايه
أدهم : مكنتش اعرف ان حلو اوي كدا عشان تسرحي فيا
جوري بكسوف عشان لاحظ أنها كانت سرحانه ف شكله وملامحه
أدهم :خلاص هسكت بدل ما انتي بتحمري كدا 😂😂
وخلص لهم أدهم مراجعه وكانت جوري مبهوره بطريقته لأنها أول مره تفهم حلو وبسهوله كدا
وعدت امتحانات نسمه وجوري
وكانوا ف اخر يوم
وجوري طلعت بتعيط عشان الامتحان صعب وعندها كام غلطه
نسمه وريهام : يبنتي الحاجات اللي غلطتي فيها بسيطه
واكيد هتجيبي امتياز بردو
جوري مضايقه : ما انتي عارفه أن مبحبش اغلط ف حاجه
وكمان الامتحان صعب اووي
نسمه : يست كفايه نكدد المهم الامتحانات خلصت
جه ادهم عشان يوصل نسمه وجوري
ولقي جوري مضايقه
أدهم : مالك ي جوري ….حد ضايقك
جوري : لا مفيش حاجه
نسمه : دا بس الامتحان كان صعب وهي غلطت ف كام حاجه ف مضايقه
أدهم :طب ايه رايكم لو خرجتكم النهارده عشان تفرفشي
نسمه: روحوا انتو يحبيبي
انا مطبقه من امبارح وهموت وانام مش هقدر اروح معاكم
أدهم :طب تعالي اوصلك وبعدين أخرج جوري يمكن تفك شويه
جوري : مفيش داعي ي ادهم انا كويسه
أدهم : مفيش ايه بس
مش. شايفه شكلك زعلان ازاي يالاا
ووصل أدهم نسمه وريهام عند البيت
و اخد جوري وراح الملاهي
جوري : الله
انا بحب الملاهي اووي
أدهم : وانا بحبك اووي 😉
جوري:احم…..يالا ننزل
ونزل أدهم وجوري ولعبوا كتير
وادهم جاب لها غزل البنات كتير عشان بتحبه وشكولت وتصوروا مع بعض
جوري : أدهم
أدهم : قلبه
جوري : انت اعظم حد ف حياتي واكتر حد بحبه جداااااااااااااااا
اهتميت وخرجتيني من زعلي بكل سهوله
شكرا
أدهم : ف حد يشكر جوزه ع أنه فرحها
ربنا يفرحك دايماااااااا يقمري
ويالا نروح بقا عشان خطوبه نسمه بكره ونجهز لها
جوري :يالا
#رأيكم
#أحبتته_ظابط
##Dina Dekhil
الفصل التالي: اضغط هنا
يتبع.. (رواية احببته ظابط) اضغط على اسم الرواية لتجد الفهرس كاملاً بجميع الفصول.