رواية طفلة احتلت كياني الفصل السادس 6 بقلم منة حمادة

 رواية طفلة احتلت كياني الفصل السادس 

رواية طفلة احتلت كياني الفصل السادس 

سعاد :انا نسيت اسمي من سعات ماشتغلت خدامه هناك

هشام بدموع:انا اسف اني

سعاد:حضنتو متتأسفش سليمان السبب في موت اهلنا واختنا واحنا مش هنسيبو 

هشام:المهم ملاك مش عايزاها تتجوز منو 

سعاد انا عندي خطه هتدخل البيت بيها بليل*******

هشام:تمام

ملاك:ابيه نور 

نور:اي ياملاك تعالي 

ملاك بتخرج وكانت زي الاميرات بس عيونها فيها دموع 

ملاك:مش عارفه اقفل السوسته 

نور بيضحك علي طفولتها 

نور:قرب*ي 

نور بيقف ورا ملاك وبيقرب منها جامد وبيقفل ليها السوسته وبيح*ضنها من ضهرها

ملاك:ابيه نور هو انت هتسبني 

نور:عمري ماهسيبك ياملاكي 

يلا البسي عشان عندنا مشوار الفرح خلااص بليل 

اسيل:نور هيتجوز 

مجهول:امال انتي كانت لازمتك اي 

اسيل:انا كنت في امريكا سبتو شهرين رجعت لاقيته متجوز وهيعملو فرحهم تاني بليل 

مجهول:حلو اووي اسمعي هنعمل اي*****

اسيل بي ابتسامه تحمل الشر تمام كده 

مجهول:المهم تشوفي انتي شغلك عايزين ننقل الاملاك بي اسمي 

اسيل:بس نور يكون ليا 

مجهول:تمام 

مجهول في سره:غبيه اول مانقل كل ده بأسمي هقتلك انتي وهو 

سعاد: حط اللي ورد هنا شيل الاضاء اللي هنا

سليمان:تعالي ياسعاد عايزاك 

سعاد:اي يابيه سليمان:بقالك كام سنه شاغله هنا ياسعاد 

سعاد:سبع سنين ياباشا من سعات مانور كان لسه عندو15سنه وامو ورد هانم ماتت 

سليمان:الله يرحمها 

في سبع سنين دول انتي اهتمتي بي البيت وبيا وبي نور وبيقرب من سعاد سعاد انااا بحبك 

سعاد:……

سليمان:عارف انك مصدومه هستني ردك بعد فرح ملاك ونور 

بيمشي سليمان سعاد:معقول بيحبني زي مابحبو بس انا مينفعش قلبي يحن ليه ابدآ ولم يعرف اني اخت هشام هيكرهني 

ملاك احنا فين 

نور:احنا هنا في اقرب مكان لقلبي هعرفك علي اغلي انسانه من بعدك 

نور:دا قبر ماما ماتت وانا قدك كنت لسه طفل

معرفتش اكون طفل قلبي من سعاتها مات معاها 

ملاك بدموع علي حالتو:هي في مكان احسن 

نور:عارف بس ماما ماتت مقتوله وانا مش هرتاح غير ماجيب حقها وبيدوس علي ايد ملاك 

ملاك:اه ايدي 

نور:اسف 

ملاك:بتحضن نور متزعلش يا نور و اكيد هتجيب حقها 

لتعلم ان هي المقصوده بكلامو 

نور:يلا عشان نمشي 

بيمشوا بالفعل وبيوصلوا القصر ونور بتكون البنات بتجهزها 

سليمان:عارف هتعمل اي يانور بعد الفرح 

نور بحزن فهو حبها فعلن :عارف ي بابا 

سليمان:مش عايزك تضعف دي زي ابوها حق امك لازم نجيبو 

نور:بابا انا عارف ومضعفتش 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤وكيفي لقلبي ان يعلم انه تلك الملاك هتحتل كيأني🖤🖤🖤🖤🖤🖤المعازيم كلهم وصلوا ونور كان واقف وبتنزل ملاكو وكانت مثل الاميرت بشعرها وعيونها اللي احتلو قلبه 

نور بيقرب منها:مكنتش اتوقع اني هحب طفله بس حبيتك 

ملا بخجل:انا كمان بحبك ياابيه نور 

نور:ابيه اي بقا قولي نور 

ملاك:بحبك يا نور 

نور كان فرحان وقلبه كان مكسور ان هيكسر تلك الملاك 

 ادهم :مش عيب لم تعزم ابن عمك علي فرحك علطول كده منغير ماتعرفني علي عروسه الاول 

نور:ملاك قلبي اهية 

ادهم بيتصدم فهي ملاك فعلن 

وبعد وقت وجه معاد كتب الكتاب 

الماذون:بطاقة حضرتك وحضرتها نور بيطلع بطاقتو وبطاقه لملاك وكانت فيها ان عمرها18

فلاش باك

نور:لازم نزور بطاقه لملاك عشان الفرح يتم نسيت انها لسه قاصر 

سليمان:متشلش هم كل ده انا حضرت كل حاجه ودا وراق ملاك بعمرها الجديد 

فلاش باك 

نور بيبتسم 

هشام:الفرح ده مش هيتم 

سليمان ونور بصدمه غير صدمات المعازيم 

ملاك تبقي بنتي 

ملاك هشام الدين المنصوري 

نور:مش بنتك ملاك اسمها ملاك محمود وسط الدوشه دي كلها اسيل:نفذ 

مجهول:اؤمرك 

نور:مش هتقرب من ملاك 

هشام:دي بنتي متخلنيش اتصرف بطريقه مش هتعجبك 

مجهول:بيوجهه الرصاصه علي قلب ملاك بظبط وبيدوس ووسط اصوتهم ملاك بتصرخ 

نور وهشام بصدمه:ملاك

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية “رواية طفلة احتلت كياني” اضغط على اسم الرواية 

رأي واحد حول “رواية طفلة احتلت كياني الفصل السادس 6 بقلم منة حمادة”

أضف تعليق