القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اسيرة الصاوي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ساجدة جمال

 رواية اسيرة الصاوي الفصل الثالث والعشرون

رواية اسيرة الصاوي الفصل الثالث والعشرون

~*استغفرو*~

البارت 23من رواية اسيره الصااوي بقلمي Sagda gamal💜✍🏻
افكركو ي حبايبي وقفنا البارت اللي فات لما سيدرا اتخطفت من قدام المول 
تاليا بترن ع جاسر 
تاليا بعياط حاد: جاسر الحقني سيدرا انخطفت من قدامي دلوقتي 
جاسر: لو بتعملي مقلب ف نا مش فايق 
تاليا بصويت: والله لاا ات شهقو اتخطفت من قدامي حالا وعربية خدتها وطارت 
جاسر بخضة: طب اهدي وقوليلي عنوان المول بسرعة
تاليا بعياط:...... هو دا متتاخرش ونبي 
جاسر: حاضر بس اهدي ونا دقايق واكون عندك 
جاسر بلغ علي واخدوة معاه بس لحد دلوقتي الام ماتعرفش 
بعد دقايق يوصل جاسر وعلي 
جاسر: اهي تاليا هناك اهي تعال يلا 
جاسر: تاليا 
تاليا سمعت صوتة وجريت ف حضنو وانفجرت ف البكاء 
جاسر: بس اهدي اهدي هنلاقيها ماتخفيش
تاليا بشهقة: وعد 
جاسر: وعد بس قوليلي انتو كنتو فين واتخطفت ازاي 
تاليا ببكاء: احنا اشترينا الحاجه وطالعين نمشي فجاءة لقيت عربية جت خدتها ومشت بسرعة 
جاسر: طب اهدي بقا تعالو اما نروح نشوف الكاميرات 
عند سيدرا ابتدت تفوق 
سيدرا: اه اه دمااغي اي دا و نا فين 
المجهول: معايا ي روحي 
سيدرا: تك هفة ف روحك ي بعيد روحني ي بقفا زمان تاليا تعبانه بسببي 
المجهول: مش هروحك غير امااخد اللي عاوزه 
سيدرا ببعض الخوف: ت تاخد اي ي جدع نتا انتا مجنون 
المجهول: حتي ونتي مخطوفة لسانك عايز قطعو 
سيدرا بتجاهل: طب اتفضل روحني يلااااا 
المجهول: صدااع مش عايز و قولتلك قبل كدا هروحك بس اما اخد اللي عاوزه 
سيدرا بصريخ: انتا مجنون تاخد اي نا مش معايا حاجه 
المجهول: هتشوفي دلوقتي وقرب منها وهي عماله ترجع لورا 
سيدرا: ماتقربش هصوت والم عليك الناس 
المجهول: صوتي من هنا للصبح محدش موجود غيرنا 
سيدرا الخوف دب ف قلبها طب طب روحني بالله عليك 
المجهول واخيرا لزقها ف الحيطة: عندي شرطين 
سيدرا: اي هما 
المجهول: ياتوافقي عليا (واخيرا شال الوش اللي لابسو) 
سيدرا بدهشة: اي دا هو نتا ي حيوان 
المجهول: لسة مخلصتش كلامي الشرط الاول يأما توافقي عليا يأما اخد اللي عاوزه وكدا كدا هتتحوزيني 
سيدرا: مش موافقة عليك ومش هتعرف تعمل حاجه هه 
عند تاليا 
جاسر: لوسمحت كنت عايز اشوف الكاميرات اللي ع باب المول لان اختي اتخطفت 
الراجل بص ع تاليا وبعدين قالو: اني مكان بالظبط 
جاسر: تعالي ي تاليا قوليلو اني مكان
تاليا: المكان من عند البوابة الرئيسية 
الراجل: تمام بس اي يضمني انكو مش حراميه 
جاسر: حرامية اي ي جدع حتي ولو حرميه هنكون بلبس دا انت ف مخك حاجه 
الراجل: اصل دا شغلي ي بية ودا مش فية هزار دا فية رفد ع طول 
واخيرا ع اتكلم 
علي: نا ظابط ف المخبارات واللي اتخطفت دي صحبة خطبتي ودا الكارنية بتاعتي اهو 
الراجل بص ع الكارنية: احم نا اسف ي باشا ع سوء التفاهم اتفضلو شوفو 
تاليا: ايوا ايوا هي العربية دي اخدتها ومشت ع طول 
علي: متاكدة 
تاليا: اه والله هي دي 
جاسر بتدقيق: بس العربية دي مش غريبة عليا 
علي بارتباك: مش غريبة عليك ازاي 
جاسر: حاسس اني شفتها قبل كده 
علي: امم طب يلا ندور عيلها لحد مايعدي 24ساعة ونقدم بلاغ بس اوعا تكون عرفت طنط هناء 
جاسر: لا معرفتش حد حتي ماما مش قولتلها عشان مش يقلقلو 
علي: طب كويس يلا. بينا 
جاسر وتاليا: يلا 
عند سيدرا 
سليم(ايوا هو سليم مش حد تاني 😂): فضل يقرب يقرب طب خلاص بقا هاخد اللي عاوزه بعدسن اروحك وبعدين توافقي غصب عنك 
سيدرا بغضب: نا محدش بيغصبني ع حاجه 
سليم: طب هوس بقا سبيني اشوف شغلي وفضل يقرب منها وهي كانت هتج،ري منو بس هو بحركه سريعة وكتفها وفضل يخوفها انه هيغتصبها 
سليم يقرب اكتر عند وشها
سيدرا: سليم خلااص ماتقربش اكتر من كداااااا 
سليم بقرب وخلاص هيبوسها: هاا هتوافقي 
سيدرا: لااا وبعد بقا 
سليم خلااص مش تقطعينيي تاني: وهوب بوسة ف الخد وبوسة ف الخد تاني وبيحاول يشيل الهدوم🙂 
سيدرا بصرااخ: خلااااص سليم بالله عليك ماتعملش كدا 
سليم: ها موافقة 
سيدرا بتررد: لااااا وسبني بقا 
سليم مش اتكلم و كمل ف اللي بيعملو وكان خلاص هيشيل البلوزه 
سيدرا بقلق: خلااااص موافقه سبني اروح بقا 
سليم بنتصا،ر: اصبري بس اعدلي هدومك دي ويلا اروحك 
سيدرا بعصبية طفيفة: لااااااا بقا سبني مش وافقت يبقا خلاااص سبني ف حاالي وسابتو ومشت بعد دقايق سيدرا وصلت البيت بتاع تاليا وخبطت بهدوء عكس كل مرة 
تاليا بصرااخ: سيدرا جت ي جاااسر 





يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية اسيرة الصاوي" اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات