القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب طفولتي الفصل الرابع 4 بقلم شهد علي

  


 رواية حب طفولتي الفصل الرابع

جهاد بدون وعي/أنا بحبك⁦⁩
ضمها قوي وضحك
جهاد فاقت لنفسها وزقتة وقالت/كنت فين
قرب منها/بجد بتحبيني اخيرا يا جهاد
جهاد حاولت تتهرب منة وقالت/كنت فين وبعدين أنت اسمك أية
شدها لية/يحبك يا جهاد⁦
جهاد كانت مبرقة وقلبها بيدق بسرعة
بعد عنها وطلع علبة حمرا من جيبة ونزل علي ركبتة
أنا يوسف يا جهاد يوسف اللي عمرة منسيكي تتجوزيني
جهاد ابتسامتها راحت وافتكرت
جهاد/متسفرش يا يوسف أنا بحبك احنا كنا مع بعض من لما كنا صغيرين
يوسف بص لها/وانا بحبك يا جهاد بس انا لازم اشوف مستقبلي لازم اسافر يا جهاد افهمي بقي
جهاد/لو مشيت يا يوسف انسي انك كنت تعرف واحدة اسمها جهاد
يوسف/لا يا جهاد متقوليش كدة
جهاد/اختار يا يوسف
يوسف فضل ساكت
جهاد/تمام يا يوسف أنا فهمت عن اذنك وسابتة ومشيت
جهاد بدموع/يوسف
يوسف قام وقف وقرب منها رجعت لورا
جهاد/اياك تقرب جاي بعد أية
يوسف/واللهي لسة بحبك يا جهاد ⁦⁩صدقيني
جهاد دموعها نزلت/سبتني لية
يوسف/واللهي بحبك⁦⁩ أسف
جهاد اترمت في حضنة وبقت تعيط وهو كان حاضنها ورافعها عن الأرض
يوسف/قلبي محبش غيرك وولا هيحب غيرك أنت
جهاد/لسة بتحبني زي زمان
يوسف نزلها علي الأرض/تحبي نجرب
جهاد باستغراب/نجرب اية
يوسف وقف قدمها/زي زمان
جهاد افتكرت لما كان بيشيلها علي ضهره
جهاد/عيب وبعدين أحنا كبرنا
يوسف لفلها/شكلك حابة اعمل حاجة متتعملش
جهاد بتوتر/هتعمل أية
يوسف شالها وقرب من البحر
جهاد/اياك يا يوسف الجو برد بليز
يوسف/بشرط
جهاد/أنجز
يوسف/تتجوزيني
جهاد بتقل/لا
يوسف/مش بعرض عليكي علفكرة أنا بقولك نتجوز والا هرميكي ولسة هيبعدها عنة مسكت في رقبتة
جهاد/خلاص هتجوزك
يوسف من كتر فرحتة بيرفع ايدة وساب جهاد وقعت في المياة
جهاد/اعااااااااااااا
ماشي يا يوسف مفيش جواز
يوسف قومها بسرعة/مكنتش اقصد من كتر فرحتي
جهاد/بردوا مش هتجو وقطع كلامها يوسف وهو بيبوسها
جهاد برقت وهو بعد عنها/دلوقتي لو موفقتيش نتجوز هفضحك واقول باستني
جهاد بصدمة/أنا
يوسف/اة وكنتي عايزة تخطفيني و
جهاد بصدمة/اسكت دة أنت عقلك طاير علي الاخر
يوسف قرب منها
جهاد بتحذير/اياك تقرب فاهم
يوسف رفع كتفة بلا مبالاة
في بيت جهاد
وصلوا وامها فتحت الباب واتصدمت من شكلهم لان هدومهم مليانة مياة
والدتها/اخير عرفتي انة يوسف
جهاد/ثانية وأنت عرفت ازاي
والدتها بتوتر/مش انت اللي قلتلي علي انة قالك يا قطتي ومكنش فية غير يوسف كان بيقولك كدة
يوسف/خالتي أنا عايز اتجوز بنتك
والدة جهاد/وانا مش هلاقي احسن منك لجهاد
عدت الايام ويوسف وجهاد بيقربوا اكتر واتخطبوا وحددوا معاد الفرح
يوم الفرح
جهاد/متعيطيش يا ماما بدل ما اعيط
والدتها/كان نفسي ابوكي يبقي عايش ويشوفك وانت عروسة يا جهاد
جهاد/أنت معايا يا احلي أم في الدنيا ربنا يخليك ليا وبا*ست أيدها ورأسها
يوسف خد جهاد ونزلوا في القاعة
جهاد كانت خايفة قوي ومتوترة
يوسف/متخفيش يا جهاد أنا بحبك وعمري ما هج*برك علي حاجة
جهاد ابتسمت والوقت عدي ويوسف وجهاد وصلوا قدام شقتهم وهو فتح الباب بس قبل ما يدخلوا شال جهاد وهي كانت مكسوفة
يوسف دخل بجهاد جوا/غيري وانا هستناكي برة تمام وخرج
جهاد حاولت تفتح سوستة الفستان معرفتش خرجت برة وسمعت صوت يوسف في الاوضة التانية فتحت الباب ويوسف كان عطيها ضهرة
يوسف/ابعد ايلين عن جهاد أنا مش مستعد اخسر جهاد بعد كل دة وتعرف انك لما روحت لها البيت كان بسببي
بص أنا عارف انك حبيت جهاد بس جهاد ديه حب طفولتي ومستحيل كنت اسيبها وايلين خطيبتك دية لو فكرت تقرب من جهاد او تقولها علي حاجة هنسفها من علي وش الأرض يا زين
جهاد دموعها نزلوا والدنيا اسودت في وشها و
جهاااااااااااد
يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية حب طفولتي " اضغط علي اسم الروايه


reaction:

تعليقات