القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اجبرتني اعشقها الفصل السابع عشروالاخير 17بقلم شهد علي

          رواية اجبرتني اعشقها

رواية اجبرتني اعشقها الفصل السابع عشروالاخير


سهيلة بتوتر/أنا عايزاك تساعدني أطلق من أسد
عمر قرب منها/اللي أنت عايزاة هو اللي هيحصل وحضنها
ياسمين بغيرة/عمر تعالي هقولك
عمر ضحك لانة فهم انها بتغير
سهيلة/بتضحك علي أية
عمر/ولا حاجة بقولكم أية احنا هنروح بقي وانت يا سهيلة جدو هينبسط لما يشوفك
توضيح يا جماعة الجزء دة من البارت الاول كان حلم بالنسبة لياسمين لكن دة كان حقيقي اللي هو دة👇وجدة كان بيقولة علي اختة اللي ضايعة
جده:مش تبطل اللى بتعمله يا عمر يا اخى خا"ف على اختك
عمر مهتمش وقال:لو سمعتوا اى صوت متهتموش وطلع على فوق دخل الاوضه ونيمها
في بيت عمر
سهيلة حضنت جدها
جدها/مكنتش اتخيل انكم هتتقبلوا وعمر يلاقيكي يا سهيلة
ريناد بطفولة/مامي مين دة
سهيلة/دة جدك يا ريناد
ريناد وقفت علي الكرسي وقربت من ودنة/طبعا أنت جدو حلو وهتجيبلي شوكلت كتير صح
جدها/صح يا نور عيني أنت
عمر طلع سهيلة لاوضتها وعمل مكالمة
عمر"أنا عملت اللي عليا اتفضل"وقفل الفون وبيلف لقي ياسمين في وشة
ياسمين/عملت أية يا عمر
عمر قرب منها وبم*كر/كل خير تعالي كدة وشالها
في أوضة سهيلة
غيرت هدومها ولبست فستان قصير وقعدت تفكر لحد ما حست بحركة
سهيلة بخوف/مين هنا ولما خافت جت تطلع من الاوضة لقيت الباب مقفول
فهمتوا اة يا خا*ين يا عمر بتبيع اختك😂
سهيلة كانت خايفة وبقت تعيط وفجأة 
متخفيش يا سهيلة
سهيلة فتحت عينيها لأنها عارفة الصوت دة ولفت حاو*طها
أسد/عجبك كدة بقيت حر*امي علي اخر الزمن بسببك
سهيلة بدهشة/بسببي
أسد/أة مهو لما أسد مهران يطلع من البلكونة كدة يبقي حر*امي
سهيلة/طب اوعا بقي بدل ما اصوت واقول حرا*مي
أسد قرب منها ومدهاش فرصة للكلام وبا*سها بحب
سهيلة كانت بتحاول تبعدة بس مع الوقت استسلمتلة وهو اتمادي اكتر
عند ياسمين
ياسمين واقفة علي السرير بعد ما عمر نزلها/اياك تقرب يا عمر يا شرقاوي أنا نبهتك أهو
عمر/أنت مراتي يرضيكي أسد زمانة هايص وأنا لا*يص
ياسمين ضحكت وقالت/برة يا حبيبي
عمر شدها من رجلها ووقعت علي السرير وفي لحظة كان فوقها
عمر/عيدي قلتي أية
ياسمين/عمر برة
عمر قرب منها اكتر/حبيبي
ياسمين/مين قال كدة
عمر بم*كر/يعني أنا مش حبيبك
ياسمين بتسرع/لا حبيبي وبرقت وسكتت
عمر بابتسامة خبيثة/لقد وقعتي في الفخ ومحدش هيرحمك مني تعالي و🙈🙈🙈
تاني يوم
سهيلة فتحت ولقيتة حاضنها قوي بقت تزقة ومش عايز يبعد وفجأة الباب خبط
ريناد/مامي افتحي
سهيلة/أسد اللة يخليك ابعد عشان البس وأشوف ريناد
أسد بم*كر/مفيش طلاق
سهيلة/بس
أسد/مفيش غير الحب
سهيلة/طب لف وشك
أسد/تو
سهيلة/والنبي
أسد/اهو
سهيلة خدت هدوم وجريت علي الحمام
عند عمر
ياسمين فتحت لقيتة حاضنها قوي
ياسمين/عمر
عمر/امم
ياسمين/بتحبني
عمر/بمو*ت فيكي
ياسمين/وأنا بحبك وبعدين فاقت لنفسها هي قالت أية وجت تقوم لقيتة قام وشالها
عمر بجنان/بتحبنننننننني
ياسمين/ممكن تنزلني
عمر/بو*سة الأول
ياسمين جت تبو*سة لف وشة و🙈
ياسمين بعدت عنة بسرعة/نزلني يلا
عمر/يلا
ياسمين/اة
عمر/مفيش نزول
ياسمين/نزلني بقي
عمر نزلها وراحت الحمام تغير
بعد عشر شهور
سهيلة بصريخ/همو*ت يا أسد 
أسد/بعد الشر عليكي
سهيلة بعياط/مش قادرة خلي بالك من ريناد يا أسد أنا بحببببببببك اعاااااااااا
أسد/أهدي وخدي نفس
سهيلة خدت نفس وكانت بتعيط
برة العمليات
ياسمين حضنت عمر وكانت بتعيط
عمر/مالك
ياسمين/أنا مش عايزة أولد أنا خايفة يا عمر
عمر/أهدي هو لازم كدة
ريناد/خالتو هي ماما بتجيب اختي صح
ياسمين/عمر اةةةةةةة
المستشفي اتلمت علي صريخ ياسمين 
وبعد ساعتين
في أوضة عادية
عمر/كدة أنتوا الاتنين وكانك كنتي مستنية ياسمين وحالفة متولدي الا لما تدخل شكلة عيل غ*تت زي أبوة
أسد/اخر*س يا عمر
ريناد/ماما جابت ولد وانت بنوتة
ياسمين/اة
ريناد/خلاص نجوزهم لبعض 
سهيلة ضحكت /عمر ربنا يخليهالك وتشوفها عروسة
ريناد/عروسة ابنك
سهيلة/اسكتي بقي
أسد مسك ايد سهيلة/تقوليلي خلي بالك من ريناد لية أنت اوعي تقولي كدة تأني أنت مش هتسيبيني فاهمة
سهيلة/فاهمة
عمر/ياسمين حبيبتي
ياسمين بتعب/نعم يا عمر
عمر/ربنا يخليكي ليا يا ياسمين أسف لو زعلتك في يوم
ياسمين حاولت تقعد ومسكت ايدة/بحبك🖤 يا عمر
ريناد/حبوا كلكم في بعض(قصدها علي اخوها وبنت عمر وياسمين) حتي دول هيحبوا بعض أنا هحب مين
كلهم ضحكوا علي كلامها
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية اجبرتني اعشقها " اضغط علي اسم الروايه

reaction:

تعليقات