القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت المالك الفصل الثالث عشر بقلم شهد علي

 


 رواية عشقت المالك الفصل الثالث عشر

مالك خد نفس وقال/أنت طالق يا عشق
اعااااااااااااا
عشق صحيت مف*زوعة و بصت لمالك وهي بتترعش وحضنتة وعيطت
مالك حس بحركة وفتح عينية لقي عشق بتعيط وحضناة
مالك ضمها لية/مالك يا عشق أنا مش مستحمل اشوفك كدة مالك
عشق/سامحني يا مالك
مالك/علي أية
عشق فضلت تعيط
مالك بحب ضمها لية اكتر/أنا مسامحك مهما كان الثمن يا عشق ومش زعلان منك
عشق رفعت رأسها وبصت لة بعيون مليانة دموع وقالت/مالك متسيبنيش
مالك ضحك/اسيبك بعد كل دة ازاي وبعدين تعالي هنا أنت هتمو*تيني بحلاوتك دية لسة صاحية وزي القمر
عشق ضحكت وهو مسح دموعها
مالك بحب/عشق أنا بحبك وقرب منها وبا*سها بحب وعشق مبعدتش عنة
مالك/عشق أنت مبعدتيش عني
عشق جت تقوم مسكها وحاوطها/قوليلي انك بداتي تسامحيني
عشق/أنا فعلا بدأت أسامحك يا مالك وقامت وسابتة
مالك ابتسم
عشق دخلت جوة وقفلت الباب/أية مبعدتيهوش عنك لية مش لازم تضعفي يا عشق لازم تو*جعية زي ما وج*عك وزقت الكاسات وقعت اتكس*رت كلها وعو*رتها في رجليها
مالك جة علي الصوت وبقي يخبط علي الباب وعشق واقفة
مالك بخوف/افتحي يا عشق متخوفينيش
عشق داست علي الازاز وراحت عند الباب وفتحتلة وهو اتصدم من الحاجات المتكسرة والد*م اللي علي الأرض وبيبص للآثار لقيها رجلين عشق
مالك شالها ودخل حطها علي السرير وبغضب/ازاي تعملي كدة يا عشق عجبك كدة وبقي يشيل الازاز من رجلها وهو بيغمض كانة هو اللي بيتو*جع مش هي
مالك خلص ولفلها رجليها وقام لم الازاز
مالك بغضب/أنا بجد مدايق منك يا عشق وخرج
اليوم عدى وعشق قاعدة لوحدها وهي بتعيط
عشق/ممكن
لاء مستحيل مش ممكن وقامت غيرت وخرجت برة والجو بارد ملقتش مالك بس لقيتة واقف علي الياخت طلعت عندة وكان ماسك كأس في ايدة وهيشربة قربت منة وخدتة منة
عشق/لية
مالك/هاتية يا عشق أنا ت*عبان
عشق/وانا تعبا*نة وشربتة
مالك بغضب/أنت بتعملي أية
عشق/مش أنت بتشرب عشان تع*بان أنا كمان تع*بانة يا مالك
مالك/استني هجيبلك قهوة أو أي حاجة ونزل تحت
عشق خدت الازازة وبقت تشرب
مالك طلع ولقي عشق بتعيط
مالك/فية أية مالك يا عشق
عشق رفعت لة الازازة/خلصت
مالك ضر*ب كف بكف وبعدين حط ايدة في شعرة
عشق بسكر/أنا عملت أية
مالك قرب منها وخد الازازة وحدفها في المياة/معملتيش شربتي بس
عشق/هبقي اشرب معاك بعد كدة ووقفت وهي بتطوح
مالك مسك ايديها وقعدها وهي وقفت تاني قدامة وشبت علي طراطيف صوابعها وبا*ستة من خدة/يلا نرقص وحطت أيدها حاولين رقبتة
مالك كان مصدوم هي با*ستة فعلا
عشق/يلا
مالك حط ايدية علي وسطها وبداءوا يرقصوا
عشق بقت تعيط وهي في حضن مالك
مالك/بتعيطي لية
عشق/عشان أنا حاسة بحاجة غريبة نحيتك
مالك/يعني أية
عشق/أنا عايزة أنام في حضنك
مالك شالها ونزل ودخل البيت وحطها علي السرير واخدها في حضنة/هتحبيني يا عشق
عشق/دخلني في حضنك يا مالك بردانة
مالك حضنها قوي وابتسم/هتسامحيني لما تعرفي اني مقربتش منك وانك لسة بنت
تاني يوم عشق صحيت ورأسها وج*عاها وخرجت برة كتم صوتها
أدهم/متخفيش يا عشق أنت هتبقي ليا أصل مالك مقربش منك تخيلي
عشق كانت بتحاول تصرخ ومالك نايم
أدهم شدها لليخت وهي بتحاول تفلت وطلع فوق وزقها لجوة
عشق بخوف/أدهم اللي أنت بتعملة غلط أنا مراتة يا أدهم
أدهم/وهتبقي ملكي هو ملمسكيش يا عشق وطلع تليفونة ووراها فيديو امبارح وهي ومالك سوا
عشق كانت مصدومة/لاء اكيد بيقول كدة وخلاص
أدهم قرب منها وهي صرخت/ماااالك
مالك صحي من النوم مخضو*ض وبيبص جنبة ملقيش عشق
عشق كانت بتجرى وأدهم وقع ومسك رجلها ووقعت وشدها لية
عشق بخوف/ابعد عني يا أدهم سيبني
أدهم حاول يقطع هدومها وهي بتمنعة لحد ما قطع هدومها
عشق بصريخ/مااااااالك
أدهم/أنت ليا يا عشق ولسة هيقرب منها كان وقع علي الأرض وهو بي*نزف من كتفة
مالك أخد عشق في حضنة وهي بتعيط وهو رافع المسد*س ناحية أدهم
مالك/ايدك لو قربت من عشق تاني هقطعها*لك يا أدهم واخد عشق ورجع البيت
مالك طول الوقت كان بيكلمها ومبتردش
عشق بحدة/لمستني ولا لاء يا مالك
مالك/عشق بصي
عشق/اة ولا لاء
مالك/لاء أنت بنت يا عشق
عشق/طلقني يا مالك
يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية عشقت المالك" اضغط علي اسم الروايه

reaction:

تعليقات