القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت المالك الفصل التاسع 9 بقلم شهد علي

   


 رواية عشقت المالك الفصل التاسع

مالك اتعصب وخب*ط ايدة في المرايا كسرها
عشق جت تقرب منة
مالك/لو سمحت يا عشق خليكي بعيدة عني علشان مأ*ذيكيش وسابها وطلع راح علي الشركة
فى الليل
عشق نزلت تشرب وخرجت من المطبخ لقيت مالك داخل وبيطو*ح يمين وشمال
عشق جريت علية سندتة
مالك بسكر/عشقي انا بحبك
عشق/أسكت لو سمحت
مالك/لية عايزة تسكتيني أنا بحبك
عشق/لو سمحت يا مالك اسكت
مالك بعد عنها وجه يمشي وقع وهي جريت علية وهتمسك ايدة شافت انها عاملة مكانها ازرق ود*م ناشف
عشق طلعت علي فوق وهي سنداه وقعدتة علي السرير وهو نام وهي راحت جابت مياة وشاش وقطن ورجعت مسكت أيدة وهو نايم وبقت تمسح الد*م وبعدين حطت لة عليها كريم ولفتها وهو بيبص لها وهو مبسوط
عشق حاولت تخلية ينام حلو وهو اتعدل وهي جت تقوم مسك أيدها وشدها وخدها في حضنة
عشق حاولت تطلع من حضنة مش عارفة وهو كان نام
تاني يوم
مالك بدأ يصحي وراسة وجعاة وبيبص للشخص اللي هو حاضنة دية عشق
مالك حط أيدة علي وشها/هخليكي تحبيني وتنسي كل اللي حصل وبا*س راسها وقام
بعد شوية عشق بدأت تصحي ملقيتوش قامت خدت شاور وليست فستان ازرق لحد الركبة ولفت شعرها كحكة وطلعت من الاوضة
مسك أيدها وشدها وحط أيدة علي بوقها وهي مخضوضة
مالك قرب منها قوي وبتحذير/عارفة يا عشقي لو لبستي حاجة قصيرة هعمل أية
عشق عينيها اتملت دموع
مالك/يومها أنت كنت نايمة بس المرة دية هتبقي صاحية
عشق دموعها نزلت ومالك شال ايدة من علي بوقها ومسح دموعها/روحي غيرى يا حبيبتي
عشق/أنا بكر*هك
شدها لية تاني وبتحذير/اياكي تقولي لي الكلمة دية
عشق زقتة وبتحدي/أنا مش هغير حاجة وهفضل اكر*هك يا مالك وسابتة ومشيت
مالك اتنهد بحزن/لازم اخليها تثق فيا وتحبني يارب الصبر والقوة
عشق كانت قاعدة في الجنينة وبترسم ودموعها نازلة
مالك/عشق أنا عندى شغل وفية حفلة النهاردة فاجهزي هعدي اخدك
عشق/مش هروح
مالك/لو سمحت
عشق/أنت اللي لو سمحت كفاية بقي
مالك قام ووقف/بصي يا عشق أنا هبعت لك الفستان ولو جيت ومكنتيش جاهزة هجهزك أنا يا عشقي
عشق برقت وقالت/أنت سا*فل وقليل أدب
مالك بابتسامة/وقليل الادب بيحبك مو*ت يلا باي
بعد وقت عشق جالها فستان وكان لونة نبيتي وطويل وعلية كعب لأن عشق مش طويلة وحطت ميكب بسيط وسابت ولفت شعرها كحكة نازل منها خصل
عشق لبست ونزلت ومالك كان واقف
وصفر/م*زة يا عشق يا لهوي مبلاش حفلة
عشق كانت نازلة/يبقي اطلع اغير احسن وكانت هتقع بس هو قرب ووقعت في حضنة
مالك قرب منها قوي وهي اتوترت وبعدين شد شعرها واتفرد علي ضهرها
مالك/كدة احلي
عشق بعدت عنة وركبت
في الحفلة
عشق دخلت وقعدت علي التربيزة ومالك قعد معاها
مالك/تعالي نرقص
عشق/مبعرفش ومش عايزة
هاي مالك قاعد كدة لية تعالي نرقص
مالك حب يد*ايق عشق وقام
عشق/عيل غت*ت
مالك حط أيدة علي جسم البنت
عشق/ماشي يا مالك ه*فقعك
قرب منها أدهم/تيجي نرقص يا عشق
عشق ابتسمت اول ما شافتة ومالك شا*يط
عشق/تمام يلا
أدهم مسك أيدها وحط ايدة علي وسطها وبداءوا يرقصوا ومالك هيطق
بتحبها صح
مالك/اه بحبها
بعدت عنة/تعرف الشاب اللي واقف معاها
مالك/دة أدهم
تمام اصبر كده وراحت ناحيتهم
استاذ أدهم
أدهم/أيوة خير
في واحد بيدور علي حضرتك هناك
أدهم بعد عن عشق ومشي وعشق ماشية مسك أيدها وشدها لحضنة/حطي ايديكي حاولين رقبتي من غير ولا كلمه يا عشق
عشق/مش هحط وجت تبعد شدها ليه و با*سها قدام الكل
عشق مبرقة ومصدومة منة وهو بعد عنها/حطي ايديكي يا عشق
أدهم كان واقف وشاف كل دة
عشق حطت أيدها حاولين رقبتة
مالك شدها لية أكتر ومبقاش فية بينهم فاصل ووقفها علي رجلة
عشق كانت بتبصلة
مالك بحب/بحبك
عشق/وانا بكر*هك
مالك شدها لحضنة ووشة بقي في وشها
مالك بخبث/عيدي قلتي أية
عشق/مقلتش
مالك كان مبسوط وعشق زهقانة
مالك/مالك
عشق/ممكن نروح
مالك/حاضر يلا تعالي وشدها وخرجوا برة
مالك قلع الجاكت وحطة علي كتفها
عشق جت تقلعة شدها لية/اعمل فيكي اية وانت مبتسمعيش الكلام
عشق/تطلقني
مالك/لاء فية حل أحلي وحط أيده علي شفايفها وهي زقتة
مالك/خلاص أهدي هجيب العربية وطلع تليفونة وعمل مكالمة
عشق فضلت واقفة وفية حد جة من وراها وكتم نفسها حاولت تفلت ومعرفتش لحد ما غابت عن الوعي

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية كامله"رواية عشقت المالك" اضغط علي اسم الروايه

reaction:

تعليقات