القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت الشمس الفصل الرابع 4 بقلم سارة الباري

 

رواية عشقت الشمس الفصل الرابع بقلم سارة عبد الباري عبر كوكب الروايات  للقراءة والتحميل pdf 


 
رواية عشقت الشمس كاملة بقلم سارة عبد الباري


رواية عشقت الشمس الفصل الرابع

قفنا البارت إللى فات لما أثر كسر الباب علشان يشوف مريم.
أثر كسر الباب وفجأه شاف عمر كان بيعتدى على مريم ومقطع هدومها.
أثر نزل فى ضرب يا أبن الكلب اى اللى انت بتعمله ده وفضل يضرب فى عمر لحد ما اغمى عليه من الضرب.
أثر بص لقي مريم متكورة على نفسها وبتترعش ومنهارة من العياط.
أثر قلع جاكت البدله وغطى بيه مريم.
أثر مريم انتى كويسه عملك حاجه الحيوان ده.
مريم فى اللحظه دى اترمت فى حضن أثر وانهارت من العياط كان كان عايز يغتص.
عمر اشش أهدى متخفيش انا هنا خلاص محدش هيقدر يعملك حاجه. وشد عليها فى حضنو وفضل يهدى فيها.
أثر مريم مريم فجأه مريم اغمى عليها فى حضن أثر.
أثر اتصل بالبوليس و قبضو على عمر وعمر قالهم على هبه وقبضو عليها.
أثر اخد مريم على فيلا الأنصارى واتصل بدكتوره كشفت عليها.
أثر خير يا دكتورة.
الدكتورة عندها انهيار عصبي من الصدمه هى اتعرضت للاعتداء بس الحمد لله محصلهاش حاجه...
أثر الحمد لله.
الدكتورة أهم حاجه تبعدوها عن اى ضغوطات وان شاء الله هتبقي كويسه.
أثر شكرا جدا لحضرتك.
الدكتورة العفو ده واجبي بعد اذنك..
أثر كلم أحمد وحكاله على اللى حصل.
أحمد انت بتقول اى انا جاي حالا.
أحمد وصل الفيلا وطلع على اوضه مريم.
أحمد مريم اى اللى حصل يا أثر مريم جرالها اى.
أثر أهدى يا احمد الحمد لله لحقتها على اخر لحظه.
أحمد ولاد الكلب والله لقتلهم.
اثر مفيش داعى انا كلمت البوليس وقبض عليهم وهما دلوقتى خدو جزاهم.
مريم بدأت تفوق.
أحمد مريم حبيبتى ردى عليا.
مريم فتحت عينيها وافتكرت إللى حصل وفضلت تعيط وجسمها يترعش من الخوف.
أحمد قرب من مريم علشان يحضنها ويهديها.
مريم ابعد عنى انت السبب انا بكرهك.
أحمد بحزن مريم انتى بتقولى اى.
مريم ايوه انت السبب بسببك كل إللى فى المدرسه كرهونى انا قاطعت الكل ومش بكلمهم بسببك كل إللى فى المدرسه بيبصولى باحتقار فاكرينى بتكبر عليهم وكل ده لى علشان منصبك انا بكرهك يا احمد بكرهك.
أحمد بحزن مريم حبيبتى انا بحميكى منهم انا خايف عليكى صدقينى.
مريم لا أنت كداب اطلع بره بره.
أثر أرجوك ياأحمد اطلع دلوقتى انتى شايفها منهارة أزاى أرجوك.
أحمد خرج من الأوضة وكان حزين جدا على مريم.
أثر خلاص بقي يا مريم أهدى اهو خرج.
مريم ببكاء انا تعبت اوى يا أثر كل الناس بتكرهنى انا كرهت حياتى مفيش حد بيحبنى.
أثر بتاثر من كلامها. متقوليش كدا يا مريم كلنا بنحبك واحمد اكتر حد بيحبك وبيخاف عليكى ده كان هيتجنن اول ماعرف باللى حصلك...
مريم انا انا غصب عني. مكنتش اقصد اكلمه بالطريقه دى هو زعل منى صح.
أثر بمكر اكيد طبعا انتى كلمتيه بطريقة مش كويسه وفى واحده تقول لاخوها انا بكرهك.
مريم انا اسفه.
أثر الاعتزاز ده انتى المفروض تعتزريه لي هو.
مريم أثر.
أثر عيون أثر.
مريم بكسوف انا كنت عايزة اشكرك بجد انا لو عملت اى مش هقدر اردلك جميلك ده شكرا لك جدا.
أثر العفو ياستى مفيش شكر ولاحاجه بس خلى بالك من نفسك يا مريم وبلاش تثقى فى اى حد بسهوله.
مريم حاضر.
أثر هسيبك انا علشان ترتاحى وابقي اطمن عليكى من أحمد سلام.
أحمد دخل لمريم الأوضة وكانت نايمه.
أحمد انا اسف ليكى يامريم خوفى عليكى بزياده هو اللى سبب ليكى الأذى بس انا مليش غيرك دلوقتى سامحينى يا حبيبتى.
مريم انا اسفه يا ابيه.
أحمد مريم انتى صاحيه.
مريم حضنت أحمد وفضلت تبكى غصب عني يا ابيه انا كنت هموت انت مشفتش كان هيجرالى اى.
أحمد شدد على حضنها بعيد الشر عنك يا روحي. انا اموت لو جرالك حاجه.
مريم بعيد الشر عنك.
أحمد انتى احسن دلوقتى.
مريم اه الحمد لله.
أحمد طيب ارتاحى ومن بكرا أثر هو اللى هيوصلك المدرسه ويجيبك.
مريم بس انا مش عايزة اتعبه كفايه إللى عمله.
أحمد لا مفيش تعب ولا حاجة هو اللى طلب منى كدا.
مريم تمام عملت اى مع شمس
أحمد انا وشمس كتبنا كتابنا
مريم بصدمه اى من غير ماتقولى يا ابيه. وبعدين هى مش موافقه.
أحمد مريم أرجوكى بلاش نتكلم فى الموضوع ده دلوقتى انتى تعبانه.
مريم طيب تصبح على خير.
أحمد وانتى من أهل الخير يا حبيبتى.

###########

فى مستشفي الأنصارى
شمس كانت واقفه قدام اوضه العمليات.
أحمد خرج.
شمس خير طمنى ماما عملت اى...
أحمد أهدى شويه الحمد لله العمليه نجحت.
شمس بفرحه بجد الحمد لله.
أحمد هتتنقل اوضه عاديه دلوقتى بس هتبقى يومين فى المستشفى تحت الملاحظه.
شمس تمام. شكرا لك.
أحمد العفو ده واجبي.
هما الاتنين كانو بيتكلمو وكانت سمعاهم يارا.
يارا كدا بقي جه دورى.

##########

فى الصباح.
أثر يالا يامريم علشان متتاخريش على المدرسه.
مريم حاضر جايه اهو.
مريم ركبت مع أثر العربيه.
طول الطريق كانو ساكتين محدش بيتكلم.
أثر قطع حاله الصمت دى. ممكن اخد رقمك علشان اعرف ميعاد الخروج واجى اخدك.
مريم اه طبعا وملت أثر الرقم.
أثر خلاص وصلنا اتفضلى.
مريم شكرا لك يا أثر أنا تعباك معايا حاسه انى شيلتك مسؤليتى.
أثر مسؤلية اى متقوليش كدا وبعدين انتى ناسيه ان احمد ده زى اخويا وانتى...
مريم انا اى.
أثر زى اختى.
مريم بحزن اختك.
أثر مغيرا مجرى الحديث يالا انزلى انا تأخرت على المستشفى.
مريم حاضر. اتفضل.
مريم نزلت وكانت حزينه جدا لأنها فى لحظه فكرت ان أثر بيحبها.
أثر سامحينى يا مريم بس انتى لسه صغيرة وانا مقدرش اخون ثقه صاحبي بس اوعدك تخلصى السنه دى وبعدها هتكونى ليا وبس.

#########

في مستشفي الأنصارى.
شمس للممرضه لو سمحتى انا هروح اجيب لبس من البيت ومش هتاخر ممكن تخلى بالك منها.
الممرضة متقلقيش ده شغلى.
شمس مشيت و الممرضه اتصلت بيارا كل حاجه تمام.
يارا طيب انا جايه سلام.
يارا وصلت الأوضة.
الممرضه. بس يا دكتورة ارجوكى لو حد عرف انا هروح فى داهيه.
يارا متخفيش وبعدين ده ميعاد النبطشيه إللى بعدك ياعنى محدش هيشك فى حاجه.
يارب طلعت حقنه وحقنت بيها مامت شمس.
يارا بابتسامه شر ورينى بقي يا ست شمس هتعيشى أزاى من غير مامتك يا حرام. هههههههه.
ستوب.
كدا البارت الرابع انتهى ياترى شمس رد فعلها اى واى إللى هيحصل لمامت شمس. واى مصيرها مع احمد ده اللى هنعرفه البارت إللى جاى من رواية (عشقت الشمس).

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: " عشقت الشمس" اضغط على أسم الرواية
reaction:

تعليقات