القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس عاشق الفصل الاول 1 بقلم شروق هاني

 رواية هوس عاشق الفصل الاول 1 بقلم شروق هاني

رواية هوس عاشق الفصل الاول 1 بقلم شروق هاني


انثوته طاغيه جدان 
رجولته طاغيه 
فكيف ان يعشه مع بعض لا يحتمل هذا القرار 
تبع
بقلم شروق هاني محمد 🌺
الوصف
الوصف 
بقلم شروق هاني محمد ❤️
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
رعد لانصاري 
شاب مغورو يكره النساء  وكل أمره تقع في يديها كان مدفعا تمن غلي اووي 
ذو جسد رياضي وعضلات وعصبي جدان لايقل وسمه وطغوتها ذو عيون روماديه الون وبشره قحتنيه 
صحب اكبر الشركات دخل وخرج مصر 
السن 30
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
جاسر المحمودي
شاب وسيم لا يقل علي صدقه الصدوق 
يعرف بل وسمه وكوميدي جدان بس وقت الجد جد  ذو عيون خضراء مثل غبات الامازون ذو جسم رياضي
السن 30
شريك صديقه رعد لانصاري في العمل وذرعه اليمين
🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
دولت هانم
هي كبيره في السن وتكون جدت رعد الانصاري واهي طيبه جدا وتحب حفيدها  رعد
السن 66
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سهر هانم 
هي ولدت رعد لانصاري ويكون ابنه الكبير 
هي المسؤوله عن كل حاجه في قصر لانصاري
وهي قد توفا زوجه من شهور عديده 
علشان كده دولت هانم بتكره بتحسب هي السبب 
السن 55
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
البطله بتعتنها 
رهف الرواي 
تتميز بطاغه انوثيه جسم ممشوق
عينن وسعه ولون العين ازرق الجسم رياضي ونحيف لون البشره بيضاء 
السن23
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

البارت لاول
هوس عاشق
بقلم شروق هاني محمد ❤️
البارت لاول 
كان نام بين زجاجات الخمره  في كل مكان وعري الجسد وكانت تنام بجنبهو وحده وكانت لبسه كله شفاف جدان أو بل لاصح كانت عريه الجسد بل كمل,, 
فق من النوم علي إصبعه تدعب وجنتها
رعد :قومي من هنا انتي بتعملي اي هنا يلا براا غوري 
نانسي :في اي ياموز 
قام بكل عصبيه واشعل سجرته وخد ينضر ليه بقسوه طاغيه 
رعد :انتي فكره نفسك مين انتي عهره بس مش زيده ولا أقل انتي بتبعي شرفق
نانسي :طب في اي يابيه رعد انا عملت اي يابيه رعد احنا نفرح حضرتك بس 
رعد فتح المحفظه وطل منه فلوس وحدفهم في وجهها بااستفزز 
رعد :يلا ياعهره تمنق الرخيص اهو اتفضلي بره ولا اطلب لكي لامن 
ولا امن ليه 
راح مسكه من معصم يديها وخرجه جرج الفيلا علي الباب وحدف عليه الملابس بتعته وفضال يقول بصوت مهموس 
رعد :رعد لانصاري منتصار ياعني منتصار 
وثم قفل في وجهها الباب رزع
ودلف الي غرفة وثم اخد دوش علشان يظف أثر هذه العهاره

بعد مرور من الوقت لايقل علي نصف ساعه 
كان لبس بدله رسميه سوداء وقميص أبيض وساعه كان لا يقل وسمه زي عته 
العيون الروماديه اللمعه وبشرتو القحتنيه 
وقمته ووسمته طاغيه بطل ولا الف ليله وليله
خرج من غرفته علي إثر حد كبير في السن كان ينادي على

رعد استغرب الصوت هو يضرق الصوت تمام انو هو صوت جدتي 
دولت هانم :رعد لانصاري انا لزمن اخش ليه حفيدي انت فهم انا هخلي يرفدك 
رعد لانصاري :انت عبيط انت مطرود 
غير فضل يلقم وجهها بقوه واندفع شديد انو كان خيف علي جدته 
دولت هانم :اهد يارعد انا كويسه 
رعد :انتي كويسه يادولي بحبك 
دولت هانم :انت عمرك متتغير يا وسيم انت مش ها تفطر تيتا معك 
رعد :طبعا هنفطر مكنتش افطر بس فتحتي نفسي علي الحياه يادولي 
دولت ضرت حفيده علي كتفيها علشان كان بيغزل فيها ,,,
,,دخل غرفة تنول الطعام,,
دولت :حبيبي مش نوي ترجع القصر الست امك انا زهقت منها
رعد :مش وقتها يادولي هانم
دولت :دا قصر لانصاري وانت ابن لانصاري الوحيد والحفيد الوحيد ليه ارجع يا حبيبي
رعد :علي ازنك انا اتاخرت علي الشغل يادولي 
رعد :جدتي مالك  
صرخت حطه يديها علي قلبه بتعب شديد 
دولت هانم :انا تعبت وأنت عرف كده وعيز اشوفك قدمي يارعد اسمع الكلام قصر لانصاري بتعك انت ومالكك
رعد :انا هرن علي الدكتور يادولي 
دولت هانم :انا كويسه يارعد لانصاري علي ازنك كانت بمثل عليك 
رعد قام وكل طغتها وظل ينظر ليه بكل حب وقبل خده ويديها علشان شف الحزن علي ملمح جدته
دولت هانم :انا زعلانه يا رعودي 
رعد :رعودي علشانك ماشي يادولي مسمح في حقي خلاص القمر لسه زعلانه
دولت هانم :اه زعلانه منك يا رعودي 
رعد :طب مش هتروحي علي القصر خلاص جي معاكي بس بعد الشغل خلي الخدم ينظفون الغرفه بتعتي يلا ياست الكل السوق بتعك براا صح 
دولت هانم :اه ياروح دولي بحبك يارعودي 

ثم خرجت من الفيلا بكل فرحه 
ثم دلف هو الي الهتف الذي يرن في الغرفه النوم 
رعد :الو 
جاسر :في عقد لزمن تمضي عليه في الشركه علشان المنقصه والشركه الفرنسية
رعد :مسفت السكه يا جاسر 
جاسر :تمام يا بيه

جاسر هو شاب قمر اووي هو صحب الصدوق من الطفوله وشريكه في الشركه 
وذراعه اللمين لرعد لانصاري 
جاسر المحمودي شاب صحب عيون خضراء وجذب زي صدقه الصدوق رعد لانصاري العمر 30



يتبع الفصل الثاني اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية هوس عاشق"اضغط على اسم الرواية.


reaction:

تعليقات