Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل الأول 1 بقلم شهد علاء

 رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل الأول بقلم شهد علاء



رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل الأول بقلم شهد علاء

..اي دا انت مش هتقوم تحضني
بجديه_احضنك دا اي انتي اتجننتي
..جن لم يلغبطك فين حضن كتب الكتاب و انت مبتعيطش ليه
بغضب_لاااه دا انتي مجنونه رسمي بت انتي عدي يومك ها أنا مخنوق خلقه
بعياط.. ااعاااااا طلقني طلقناااااااي
ابوها:ف اي ي بنتي بتعيطي ليه
..محضنيش حضن كتب الكتاب ولا عيط دموع الفرحه و بيشخط فيه ااااعااااااا طلقوني منه
_شيف ي عمي
ابوها بجديه:اعقلي هاا
عملنا زفه و طلعه العرسان ع بيتهم 
ع باب الفيلا
..لا متقلش وكمان مش هتقلي خشي ب رجلك اليمين و تقوم لفحني ع كتفك و تزغرط
_نعم انا ازغرط
..هو المفرود العروسه الي تزغرط بس انا مبعرفش ف انت زغرط 
بصلها بقرف و دخل و هو داخل
_اتزفتي خشي و اقفلي الباب وراكي
..اتزفت كتك القرف هي أيام هباب انا عرفه
_سمعتك
..اسقفلك يعني ولي اعمل اي ...يختااااااي دا البيت كبير اوي تعالي هات ايدك انا خايفه أتوه
_تعالي و مسمعش صوتك تمم
..انت هتسكتي ولا هتسكتني
بصلي بصه كفيله تخرصني العمر كله ف سكت 
و مشيت معاه لحد باب الوضه و دخلنا 
..طب دي الاوضه بتعتي انت هتتخمد فين احم اقصد هتنام فين
_للاسف المكان الي انتِ هتتخمدي فيه انا هتخمد فيه 
..ي راجل 
_شفتي بقا
..بس انا مبعرفش انام جنب حد 
_و انا المفرود اعملك اي!!
..تتلقح ف اي دهيه تخدك...يلهوي ع لساني ..اقصد تنام ف حته تانيه
_لسانك دا انا الي هقصه متقلقيش يلا غوري شوفي هتغيري هدومك فين
.. انا هغير هنا
بخبث_و انا نفسي تغيري هنا يلا اتفضلي
..يزيد فضلك 
_متغيري
..متطلع بره
_امممم بقلك اي انا ولا طيقك ولا طايق النقاش معاكي 
فتح الدولاب و اخد بچامه 
_اوعي من وشي 
و داخل الحمام و هبد الباب وراه
..كتك هبده ف نفوخك 
طلعت بچامه انا كمان لونها بمبي و شبه بچامت ارنوب كدا و كيوت جدا و سرحت شعري عملت قحكه كبيره كدا لفوق و نزلت خصلتين من هنا و من هنا 
..هو طول كدا ليه ف الحمام اقطع دراعي أن مكنش بيشم كله 
استوووووووووووووووب 
تعاله اعرفكم بنفسي
[انا لارا 18سنه لسه مخلاصه ثانوي راحه مجوزني و متجوزه غصب لي راجل اعمال ..تعاله اوصفلكم نفسي.. انا قصيره جدا 147سم و رفيعه 48كيله يعني ب الصلاه ع النبي كدا شبه العيال الي ف 6ابتدائي بيضه و عندي غمازه وحده و عيوني زتوني و شعري اسود بيلمع و ناعم +انا مش محجبه اشطا]
تعاله اقلكم ع الموكوس الي اتجوزته
[كريم البرنس اصغل رجل اعمال ف العالم عنده 25سنه موز اوي يجدعان طول بعرض بعضلات بوش قوليه تامر حسني ع احمد عز ع الواد ابو عيون ملونه الممسل دا المهم ..هو عنيه عسلي و اسمراني سيكا بصه قمر كدا ..و عنده فلوس و سلط كبيره اوي ]
...يلا نرجع للروايه🤫😂...
طلع من الحمام و هو قمر كدا اسكوت... لا قومت.. مغنياله
لارا:يخرجه من باب الحمااام و كل خد عليه خوخه خوخه خوخه خوخه هعهعهعهعهه طولتي ف الحمام ليه ي بطه
كريم:لو سمعت كلمه كمان هتشوفيه رد فعل مش هيعجبك
الكلام حسيته فيه عند و تهديد اسكوت... قومت معنده
لارا:هتعمل اي يعني هتكاكي ي بطه هعهعهعهعهع
كريم جي عليا و انا خفت ولله 
لارا ع وشك العياط:انا عيله ولله انا عيله صغيره و عيوطه هعيط هبكي يرديك ابكي
كريم:بجد انا خلقي ف مرخيري و مش عايز صداع مفهوم
لارا بخوف:مفهوم
راح سرح شعره و جي نام ع السرير و اداني ضهرو
لارا:احم احم
كريم:اممممم 
لارا:ينفع اسالك سؤال
كريم:نعم
لارا:طب ادني وشك مبعرفش اكلم حد من افاه
كريم اتعدل و قال باندفاع:بقلك اي كلامك و اسالتك معايا بحدود بلاش ألفاظ و لا كلام بعشم تمم اتكلمي عدل 
لارا عيطت: اااعاااااااااااا اهئ اهئ 
كريم: اوووووف بتعيطي ليه
لارا:مش بحب حد يزعقلي و و انت بتزعقلي اااعاااااااا
كريم:طب خلاص بطلي عياط
لارا:طب اسال السؤال بقا قبل ما انساه
كريم:تنسيه احنا داخلين ع ايام سوده ..اممم اسالي
لارا:انت اتجوزتني ليه
كريم:انتي متعرفيش
لارا:لع انا لقيتهم بيصحوني من النوم ولله يخويه كنت نيمه ف سابع نومه و بحلم ب الفول المدمس يلهوي ع الفلول المدمس هبقا ا أكلك منه و كنت بتفرج ع توم و جيري بقا ي سلاام ع الفول المدمس مع توم وجيري
كريم:ااييييييه انتي بتقولي اي انا مالي و مال الحلم انا بسالك انتي متعرفيش اتجوزنا ليه
لارا:مقلتلك لاء الله 
كريم:طب دا موضع طويل اقلك عليه بكره ممكن ننام بقا 
لارا:تؤتؤ اصل انا مبعرفش انام غير لم ارغي شويه
كريم:و كنتي بترغي مع مين بقا قبل كدا
لارا:مع دادا انتصار كانت بترغي معايا لحد ما انام اااااااع (هي كدا بتتاوب)
كريم:طب يلا نامي 
لارا بنوم:انا مش عيزا انا......😴😴
و نامت الطفله الجميله دي
كريم بيبص لملمحه:مش حرام الملاك دي تتبهدل كدا لا ولسه هتشوف كتير 

....يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية أسرتني فتاتي المشاغبة "اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات