القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الملاك والشيطان الرومانسي الفصل التاسع بقلم مريم حسن

 رواية الملاك والشيطان الرومانسي الفصل التاسع بقلم مريم حسن 

رواية الملاك والشيطان الرومانسي الفصل التاسع بقلم مريم حسن 

فارس: ايوي جدا ... احم اقعدي لو حابه 

هدي بإبتسامه: الاهه دني حابه جويي 

فارس ضحك 

هدي: الا جولي يفارس عامل اي مع ملاك 

فارس: كويس الحمدالله هيا طيبه ومحترمه برضو 

هدي بغل: اوعي تكون حبيتها يفارس.

فارس بإبتسامه:

العمده من وراهم بصدمه :
بارت9 من روايه : الملاك والشيطان والرومانسي ❤️،
هدي: اوعي تكون حبيتها يفارس 

فارس بإبتسامه: لا محبتهاش..

العمده من وراهم بصدمه: فارس بتعمل اي هنا 

فارس بتوتر: ها .. 

العمده: الحاجه قالت انك روحت الشركه قاعد هنا بتعمل اي 

فارس: كنت بشم هوا .. ماشي اهو يابوي يلا سلام 

العمده: سلام ياولدي 
بقلمي مريم حسن سليمان 
ملاك: احم سلوي انتي عارفه بموضوع ان فارس عنده مر..

سلوي بمقاطعه: عارفه .. هيخف بس انتي حاولي معاه الدكتور قال ان لو اتجوز هيساعد اكتر في العلاج 

ملاك: بس انا مفتهدوش بحاجه هيساعد ازاي 

سلوي: مش عارفه.. الدكتور قال كده بس فارس مش بياخد العلاج 

ملاك: مش بياخد العلاج !!

سلوي: محدش بيعرف يدهوله مبيرضاش ياخده 

ملاك: والحل 

سلوي: لا دي مهمتك بقي حاولي تديه العلاج وباذن الله هيخف وهيبقي تمام 

ملاك: هو لما يخف هيبقي انهي شخصيه من دول 

سلوي: مش عارفه برضو انتي ابقي اسالي الدكتور 

ملاك: بيروح للدكتور امتي ؟

سلوي: مش عارفه عمي هو اللي يعرف ابقي اساليه 

ملاك: تمام انا هحاول اديله العلاج 

سلوي: ماشي 

بليل جه فارس ودخل اوضتهم ملقهاش موجوده 

فارس: رحمه ، يرحمه 

رحمه: نعم يفارس

فارس: فين ملاك 

رحمه بتوتر: ملاك ... م م معرفش 

فارس بشك: طيب 

فارس نزل يدور عليها ف الجنينه 

ملاك قاعده فوق وسمعته وهو بيسال رحمه 

ملاك :طب اكلمه ولا اي بس انا قررت اني مش هكلمه بس هو برضو ميعرفش انه ضربني طب اعمل اي المفروض اديله العلاج يارب اكلمه وخلاص عشان اديله العلاج يلا بقي عادي 
ونزلت تحت لقته بيدور عليها في المطبخ 

ملاك: بتعمل اي 

فارس: اخيراا لقيتك كنتي فين 

ملاك: ممكنتش في حته ،، يلا طب نطلع عشان عايزاك في حاجه

فارس: امم ها بق عايزاني ف اي 

ملاك راحت جابت العلاج: يلا عشان تاخد العلاج 
#الكاتبه_مريم_حسن
فارس: يعع لا طعمهم وحش مش عايز 

ملاك: عشان خاطري 

فارس: عشان خاطري انتي مش عايز 

ملاك بتفكير: خلاص ماشي مش مهم هتدخل تاخد دش ؟

فارس: اهه
اول م دخل ملاك خدت العلاج ونزلت تحت حطت العلاج في عصير وطلعت لقته خارج من الحمام 

ملاك: اشرب العصير ده بق 

فارس: اوعاا ده بالمانجا 

ملاك: اها 

عده فتره وفارس بقي دايما بياخد العلاج وفي شخصيته العصبيه مكانتش بتكلمه كانت بتتحاهله خالص والتانيين بدات تتاقلم معاه عادي 

العمده: ملاك

ملاك: نعم 

العمده: فارس عنده جلسه النهارده اطلعي عرفيه عشان اروح معاه

ملاك: معلش يعمي ممكن تخليني اروح انا معاه المرادي 

العمده: مفيش مشكله اطلعي عرفيه علي مخلي شاكر يجهز العربيه 

ملاك: تمام 

طلعت ملاك ليه

ملاك: فارس 

فارس: نعم 

ملاك: يلا عشان انا اللي هاجي معاك جلسه النهارده 

فارس: امم انتي ،، مفيش مشكله يلا 
ركبوا العربيه وراحوا للدكتور وقال ان الحاله بتتقدم وانشاءالله في امل فرحت ملاك اوي وكانت مبسوطه 

فارس: يلا ولا ايه 

ملاك: لا اسبقني انت وانا حايه وراك اهو 

فارس: تمام 
دخلت تاني للدكتور 

ملاك: دكتور فيه امل بجد 

:طبعا ، انتي اديله الدوا في المواعيد وافضلي جمبه وهيبقي زي الفل 

ملاك: طب ممكن سؤال 

: اتفضلي 

ملاك: هو لما يخف انشاءالله هيبقي مين فيهم 

: التلاته ..

يتبع الفصل العاشر اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية الملاك والشيطان الرومانسي"اضغط على اسم الرواية




reaction:

تعليقات