القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غرامي الفصل الثامن بقلم مريم حسن

 رواية غرامي الفصل الثامن بقلم مريم حسن

رواية غرامي الفصل الثامن بقلم مريم حسن

part(8) 🧡..

غرامي 🧡..

غرام:اعاااااا الحقنييي

مازن:اي دا

غرام:انت فين 

مازن:انا ع السرير

غرام بعياط:انا خايفه

مازن:انتي فين

غرام:قدام السرير

مازن قام فضل يدور عليها لحد ملقهاها ومسك ايديها ?:ششش اهدي بتعيطي ليه

غرام بشهقات:عندي فوبيا من الضلمه 

مازن:جتلك ازاي

غرام:....

مازن:غرام في ايه ..اي ده انتي عرقتي كده ليه

غرام بخوف وصوت مهزوز:م م مش ققادره اخد نفسي قيد نور بسرعه 

مازن:طب استني طيب اشوف كشاف التليفون ...يوووه فاصل شحن فين تليفونك

غرام:م مش عاارفه

مازن:طيب استني اقعدي انزل اشوف ده عندنا احنا بس ولا ايي

غرام مسكت فيه جامد :متسبنيش !!

مازن:متخافيش مش هسيبك خليكي هنا ثانيه طيب اشوف شمع

غرام:كداب هتمشي وتسبني في الضلمه دي لوحدي

مازن:مش هسيبك متخافيش بقا

بعد ربع ساعه

مازن:ها كده في نور شويه صح

غرام وبتدأت تاخد نفسها:اه

"مازن جاب شمع كتير وحطه حواليها كان شكله جامدد اويي 😂♥️"

مازن:علي فكره القميص هيتقطع من كتر شدك فيه كده قولتلك مش هسيبك متخافيش

غرام بإحراج سابته: انا ..انا اسفه

مازن:ولا يهمك

غرام:النور هيفضل كده كتير

مازن:منا قولتلك انزل اشوفه ونتي مش راضيه

غرام بتردد:طب طب انزل

مازن:متأكده

غرام:اهه

مازن:تمام

  بقلمي مريم حسن سليمان 
♥️♥️♥️♥️♥️♥️

ليلي:ماما، مازن وغرام مش طالع ليهم صوت

رحمه:مش عارفه يختي

مازن:ماما

رحمه بخضه:مازن بتعمل اي هنا

مازن:النور قاطع ف الشقه اللي فوق مش قاطع هنا ليه؟

رحمه بتوتر:يمكن في حاجه حصلت ف الكهربا

مازن:طب انا هروح اشوف عشاان غرام تعبانه 

رحمه بخضه:تتعبانه مالها في ايهه

مازن:عندها فوبيا من الضلمه ومكنتش قادره تتنفس 
#للكاتبه_مريم_حسن
رحمه:يلهويي طب اانا هطلع لها بسررعه 

مازن:مفيش نور ،هروح اشوف في ايه وبعجين نطلع 

ليلي:طيب انا هروح اشوف 

مازن:يبنتي انا رايح الاهه 

ليلي بسرعه:لا لا انا هشوفها 

مازن بشك:في ايه

رحمه:تعالي بس كده عايزاك في كلمتين روحي ي ليلي شوفي في ايه وتعالي

ليلي وهيا تجري:حاضر

مازن:في ايه

رحمه:لا مفيش 

مازن:انتي مش قولتي عايزاني

رحمه:اها اها قولي بقا عامل اي مع غرام

ليلي:عملتها

مازن:بالسرعه ديي! 

غرام:مازن النور جه 

مازن:تمام

رحمه:مالك ي غرام فيكي ايه 

غرام:مفيش يماما عندي فوبيا من الضلمه ومكنتش قادره اتنفس بس انا دلوقتي الحمدلله 

رحمه حضنتها:معلشي يحبيبتي 

غرام بإستغراب:علي ايه 

رحمه:انا ال

ليلي قاطعتها:ولا حاجه ي غرام يلا روحي نامو انتو 

مازن:تمم يلا يغرام 

غرام ومازن طلعو 

ليلي:اي يماما ده كنتي هتقوليلها 

رحمه:اعمل اي يعني 

ليلي:لو مازن عرف هيزعق وبعدين اي تقطعو عليهم النور ده اهو فالاخر طلع عندها فوبيا 

رحمه:بت انتي مش انتو اللي سالتوني انا مش ناقصه صداعك انا راحه انام 

في اليوم التالي 

بقلم مريم حسن سليمان
♥️♥️♥️♥️♥️♥️

صحيت لقيت غرام نايمه زي الملاك بالظبط ونا نمت ع الكنبه طبعا بعد خناق كتير مشت كلامها هه .. قمت غسلت وشي ونزلت

مازن:ماما ..ليلي

ليلي:اي ي مازن

مازن:ماما فين

ليلي:بتشتري طلبات

مازن:تمام انا رايح الشغل

ليلي:تمام

مازن مشي وانا طلعت ل غرام خبطت لقيتها فتحت

ليلي:صباح الخير

غرام:صباح النور مازن مشي

ليلي:اها ..تيجي نخرج

غرام:فين

ليلي:نتمشي شويهه

غرام:اشطا هغير واجي

ليلي:اشطاا

♥️♥️♥️♥️

اسامه:الو ي سامر ..ماشي ..تمام هستناك ف كافيه*** ..تمام

بنت خبطت فيه

اسامه:انتي عاميه ..انتي !!


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية غرامي"اضغط على اسم الرواية


reaction:

تعليقات