القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أوقعتني في عشقها الفصل الرابع بقلم دهب مبروك

 رواية أوقعتني في عشقها الفصل الرابع بقلم دهب مبروك

رواية أوقعتني في عشقها الفصل الرابع بقلم دهب مبروك


اوقعتني_في_عشقها 
البارت الرابع... 
مروان.. اي ماما طب انا جاي حالا 
كنزي.. في اي 
مروان.. ماما اغمي عليها وهي تعابنه جداا 
كنزي.. طب ثانيه هلبس واجي معاك 
مروان.. طيب يلا 
ولبست كنزي ومروان كان لبس واتحركوا علي البيت.. 
________________________
_________ 
في بيت عيله الهواري.. 
الدكتور.. جي وعمل الفحوصات الازمه وخرج 
جودي...ماما مالها 
الدكتور.. هي مريضه قلب فا مخدتش الدوا وده خلها يحصلها كده 
جودي.. طيب اي العمل 
الدكتور.. هي هتفوق دلوقتي بس خليها تاخد الدوا في معادوه هن اذنك 
جودي.. اتفضل يدكتور 
ملاك.. انا اتصلت علي مروان وزمانوه جاي حازم فونوه مغلق 
جودي.. طيب تعالي ندخلها 
ودخلوا..  
صافيه ... بدات تفتح عنيها ببطأ 
ملاك... كده تخصينا عليكي يصفصف 
صافيه.. ههه معلش يا ملاكي 
جي مروان وكنزي.. 
مروان.. ماما مالك وقرب منها وباس ايديها 
صافيه.. انا كويسه يحبيبي بس كنت دايخه ومحستش بنفسي غير دلوقتي 
كنزي.. حمداا علي سلامتك يصفصف 
صافيه.. ايه صفصف ديه يا ولاد 
الكل... ضحك 
جودي.. بيدلعوكي يصفصف بس ليه مش تاخدي الدوا في معادوه 
صافيه... نسيت ويلا بقاا نقضي اليوم سواا مع بعض كلنا كده واتصلوا بحازم شوفوا فين وبي محمد "الاب" 
مروان.. انتا تؤمر يجميل كل طلباتك موجابه 
كنزي.. متجوا يبنات نعمل احنا الاكل انهرضه 
جودي وملاك.. اشطااا 
مروان.. يبقاا نطلب الاسعاف تستننا عبقال ما نأكل 
الكل... ضحك 
صافيه.. احم ممكن تخرجوا تسيبوني لوحدي 
مروان.. حاضر
_ وخرجوا كلهم 
ملاك في نفسها.. هو فين حازم وليه فونوه مقفول اووف وانا مالي اصلاا 
كنزي غيرت هدومها من عند جودي 
ودخلوا البنات التلاته المطبخ وبدأ يحضروا الاكل 
ملاك.. انا خارجه اجيب حاجه ورجعالكم 
جودي وكنزي.. ماشي 
جودي.. احكي 
ملاك.. حكت كل حاجه عن مروان... وبس كداا 
مروان.. اممم ريهام بس سيبك منها دلوقتي وقوليلوا اتجوزها تاني شوفي ردوا ايه بس مش دلوقتي استني شويه 
كنزي.. اشطااا 
ملاك.. كانت مشايه وحاسه انها هتقع من طولها وصداع مفاجئ جالها ومواقف رايحه جايه بس مش عارفه تحدد بالظبط اي ده بس سمعت صوت صافيه وهي بتعيط 
وصلت لحد باب الاوضه ودخلت وجت تقفل الباب وقعت ملاك علي الارض مغمي عليها 
صافيه.. ملااااااااااااااك 
كل اللي في البيت طلع يجري علي اوضه صافيه 
حازم.. كان دخل من الباب وسمع كداا وحس ان روحي بتتسحب منوه وكان ماشي ببطئ ناحيه اوضه مامتوه 
مروان.. في اي 
مروان.. لقي ملاك علي الارض شلها حطها علي السرير 
جودي.. ملاك مالها 
كنزي.. كانت واقفه خايفه جداا عليها 
حازم.. جي وقرب منها وقال مالها ملاكي 
مروان. اغمي عليها 
حازم.. جاب برفيوم وشمهولها 
ملاك.. فتحت عنيها قامت قعدت بابا وملك هما فين انا افتكرت كل حاجه 
حازم..بصلها وقال بجد 
ملاك.. اها فين بقاا ملك دي اختي التؤام 
جودي.. دموعها نزلت وقربت منها انتي هتسبيني خلاص 
ملاك.. حضنتها وقالت انتي اختي انتي وكنزي واستحالاه انساكم وهنفضل اصحاب طول العمر بس انا لازم امشي ودلوقتي لان انا عايزه اشوف ملك 
صافيه.. هتوحشيني 
ملاك.. انا ماما ماتت وهي بتولدني انا واختي وانتي خلاص بقيت ماما 
صافيه.. حضنتها وانتي بنتي غظب عنك 
ملاك... ماشي وضحكت 
حازم..سرح فيها وهي بتضحك وفي نفسه.. انا اتعود اني اشوفك انا مش عارف انتي مخطوبه بتحبي حد بس انا بعشقك يا ملاكي  
ملاك.. احم انا اسمي الحقيقي ملاك ملاك مسعد الاسيوطي 
حازم.. احممم بجد انا عارفه سمعت عنوه قبل كده وعن شاركتوه 
ملاك.. احمم حازم ممكن يعني تيجي توصلني دلوقتي 
حازم بحزن.. ماشي البسي وانا هوصلك يقمري 
مروان.. بص لحازم وفهموا جداا وقرب منوه مروان تعالي نتكلم سواا 
جودي.. تعالي يكنزي نكمل الاكل سواا وضحكوا 
في اوضه حازم... 
مروان.. احم حبتها صح 
حازم.. جدااجداا بس خايف اتكسر زي الاول لما حبيت نفين وطلعت بتحب صحبي وعلشان كده اقرب مني وخلتني احبها، خايف اتكسر تاني من ملاك، خايف بعد ما عشقتها كده اندم علي كل ده، بس انا هعمل اللي عليا واسيب الباقي علي ربنا 
مروان.. متقلقش كل هيبقاا تمام
 حازم.. بتمني كده 
ملاك.. مش يلا ولا اي 
حازم.. في حاجه اسمها تخبطي قبل ما تدخلي 
ملاك..احمم معلش يسطاا انتا وهو متأسفين 
مروان وحازم.. بصوا لبعض وضحكوا 
وملاك.. ضحكت علي ضحكتهم 
حازم.. يلا يملاكي 
ملاك.. نزلت دمعه من عنيها ومسحتها لما افتكرت معتصم 
واتحركوا علي فيلا الاسيوطي.. 
وبعد شويه وصلوووااا 
ملاك.. جت تنزل 
حازم.. ملاك انا بحبك 
ملاك.. بصتلوه بحزن ونزلت 
ملاك.. واقفت قدام الباب وابتسمت 
حازم.. واحشوكي 
ملاك.. طبعاا 
وخبطت فتحت الداده 
الداده.. ايه ملاك وحضنتها 
ملاك.. واحشتني 
الداده.. وانتي اكتر يبنتي 
ملاك.. دخلت 
الداده.. ادخل يبني 
ملاك.. ملك لوووووكااااا
ملك.. كانت في اوضتها هي وملاك ومسكها البوم صور ليهم وكانت بتعيط سمعت صوت ملاك 
مللك.. ده انا بقيت بتخيلك 
ملاك.. لوكااا 
ملك.. نزلت علي تحت جري وهي بتعيط 
ملاك.. طلعت تجري عليها وحضنتها 
والاتنين فضلوا يعيطوا..  
حازم.. ما كفايه بقاا 
ملك.. مين المز ده 
ملاك.. ههههه اول كلمه قولتهالوه لما شفتوه 
حازم.. انتي لسه فاكره 
ملاك.. مقدرش انسا اصلا 
ودخل عليهم في الوقت ده معتصم 
معتصم.. ايه ده ملاك 
ملاك ببرود.. ازيك 
معتصم.. واحشتني 
ملاك.. انا تمام الحمد لله 
حازم.. كان مستغرب اللي بيحصل 
معتصم. لاحظ وجود حازم 
وقرب منوه وقال.. مين حضرتك 
حازم.. حازم اسمي حازم بس انتا مين 
معتصم.. معتصم ابن عمها وخطيبها 
حازم بعصبيه وصدمه... خطيبهااا 
يتبع 

لمتابعة البارت الخامس اضغط هنا
__________________________
الفهرس يحتوي على جميع الفصول (رواية أوقعتني في عشقها كاملة)



reaction:

تعليقات