القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقها الأسد 2 - الفصل الثامن 8

رواية عشقها الأسد الجزء الثاني 2 الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد

رواية عشقها الأسد 2 الفصل الثامن 8

كرم بصدمه:: نعم زياد
احمد :: اه بتقول أن هو نفس الصوت الي بتسمعه في الفون
ايمن :: طيب لازم نخليها تكلمه تاني او تقول ليه علي الاقل انت ليه قتلت ابني وتبقي دي حجه
كرم بضيق :: متخرجوا نرمين من الموضوع ده
معتز قاعد بياكل شيبسي :: بقولك يا ميمو هو مش الجو بقي حر اوي
ايمن بخبث :: دا مولع ياابني فاضل شويه والنار تتطلع
احمد بعدم بفهم :: جو ايه ده الي حر انا متلج يلا انت وهو
كرم فهم ومسك كنز من قدامه حدفه علي معتز :: اتلم يلا انت وهو
ايمن :: هههههههههههه ايه انت مضايق ليه هو احنا بنتكلم عليك ولا حاجه
معتز :: هو احنا قلنا انك بتحب نرمين لسمح الله احنا بنقول الجو حر وهنولع كلنا
احمد فهم وبتريقه وبصدمه مزيفه :: هههههههههههه ايه ده كرم انت بتحب نرمين هههههههههههه
كرم بغيظ :: والنبي انت فايق انت وهو احنا في مشكله وانتو بتقولوا بحب ومش بحب
معتز وهو بياكل :: هههههههههههه لا ما انا لقيت الحل
احمد :: ما تنجز يا رخم
معتز :: حلو نبقي نبعت دلوقتي حالا مأذون يطلق اسد من يارا وهما في المستشفي ولما الكلام يوصل الشخص المجهول اكيد هيعمل حاجه او اي خطوه هيخدها هنكون احنا عارفين قبلها
احمد سرحان
ايمن :: ايه يا احمد ساكت ليه
احمد بيتنهد :: ولا حاجه خايف علي يارا اوي لما تتطلق دي مش كملت شهرين علي الجواز
كرم :: خير كل حاجه خير ليها واكيد دا اختبار من ربنا
احمد :: ونعم بالله طيب انا همشي وانت يا ايمن تعالي معايا علشان تجيب المأذون واحنا لازم اكون مع يارا في اليوم ده
معتز :: وانا هدخل كرم السجن علشان الخطه تثبت و هنشوف ايه الي هيحصل مع حاتم وهنحصلك
احمد :: تمام يلا بينا

في المستشفى

اسد راح اوضه ويارا قاعده في الاوضه وجمبها ياسمين وندي وامها زياد مشي علشان يروح ثريا
يارا بعياط :: ليه كدا ليه كل دا يحصل معايا انا تعبت واسد هيطلقني ليه انا ذنبي ايه مش كفايه أن ابني مات حتي قبل ما شوفه ليه يعمل كده وبزعيق وبترمي كل حاجه حوليها :: ليه ليه وبصريخ ليييييه
ياسمين بتحاول تهديها وبعياط :: اهدي يا حببتي اهدي هو واحد زباله اصلا ومش يستاهللك ابدا من الاول
يارا بتهز راسها يمين وشمال:: لالا اسد بيحبي وبعياط اكتر هو اكيد مغصوب صح
سناء بتتقطع علي حال بنتها :: اهدي يا حببتي اكيد هو ما كنش ليكي من الاول وكل حاجه وفيها خير
يارا بتعيط بحرقه :: حرررام يارب

في اوضه اسد
ريم بزعيق :: انت اتجننت يعني ايه تطلقها عملت ليك ايه حرام عليك دي استحملت لما اخوك خطفها من غير اكل وشرب واستحملت لما عرفت انك متجوز وعندك ولد واستحملت لما ابنها نزل منها وبردو سامحتك ورجعت وبعدين بصت لنرمين وانتي يا ست نرمين مبسوطه دلوقتي دي اخرت الي دافعت علشانك وكانت ممكن تموت
اسد :: خلصتي اخرجي بقا عايز انام
ريم بزعيق :: انت ايه حيوان مش بتحس انت مستحيل تكون اسد اخويا مستحيل وفتحت الباب وقفلته جامد ومشيت
نرمين :: طب علي الاقل أيدها اشاره انك بتعمل كده علشان مصلحتها
اسد بغضب:: إذا كان انا مش فاهم حاجه فين زفت معتز
نرمين بتحاول تهديه :: اهدي بس وكل حاجه هتتحل أن شاء
الباب خبط ودخل احمد
احمد :: عامل ايه يا اسد
اسد بغضب:: انت بتستهبل واحد وهيطلق عاوزه عامل ازاي بس افهم في ايه
احمد :: هنا مش هينفع نقول اي حاجه المهم المأذون جه
اسد :: بسرعه كده
احمد :: لو كل حاجه بسرعه احسن علشان نعرف مين الي بيعمل كده ونخلص من المشاكل دي بقا لاني انا نفسي تعبت
اسد :: طيب
نرمين :: احم احم استاذ احمد انتو هتعملوا ايه مع كرم
احمد :: هههههههههههه القلوب عند بعضها
نرمين :: مش فاهمه
احمد :: عادي مش لازم تفهمي علي العموم كرم في الحبس عقبال اما نشوف هنعمل ايه احنا كده ماشين كويس اه صح مش انتي قلتي انك شاكه في زياد أنه هو الي بيكلمك
نرمين: :اه وعلي فكره يارا شكلها عارفه أو شاكه لأنها قالت مش كرم وايه الي خلاها تتأكد أنه مش هو
اسد :: اه صح فعلا حتي لقتها بتقول مش هو مش هو انا استغربت هي جايبه الثقه دي منين
احمد :: انا هبقي اسألها بيني وبينها من غير ما تحس بحاجه بس يلا علشان الطلاق

في اوضه يارا
المأذون :: يا جماعه راجعوا نفسكوا أن أبغض الحلال عند الله الطلاق
اسد :: خلاص يا شيخنا احنا متفقين
الشيخ :: ربنا يهدي بسم الله الرحمن الرحيم
الشيخ بيعمل الإجراءات ويارا باصه لاسد وعينها فيها دموع واسد موجوع من نظرتها وبيحاول يبعد نظره عنها
المأذون :: قول لها انتي طالق
اسد مغمض عينه ويارا ماسكه في الملايه جامد
اسد صوت موجوع :: انتي طالق
يارا بتعيط اسد سابه ومشي وايمن سانده علشان يوصله الاوضه
المأذون خلص ومشي
احمد :: يارا
يارا :: ششششش بعد اذنكوا سيبوني لوحدي
نادر :: يارا اس
يارا بغضب :: سيبوني لوحدي قلت
الكل خرج وساب يارا لوحدها
بعد مرور ربع ساعه نادر دخل بتطمن علي يارا لقها نايمه نادر قرب منها وباسها علي راسها
نادر :: معلش يا حببتي بكره تعرفي أن كل ده علشان مصلحتك وقام وهو ماشي داس علي حاجه شالها واصطدم لما لقي علبه الدوا فاضيه
نادر بصدمه:: يارا يارا وبيهز فيها يارااا
reaction:

تعليقات