رواية احببتها في منامي الفصل الثاني 2 بقلم اية سلمان

 رواية احببتها في منامي الفصل الثاني 2 بقلم اية سلمان

رواية احببتها في منامي الفصل الاول 1 بقلم اية سلمان

 رواية احببتها في منامي الفصل الثاني

انس : حور 😳

نزل انس بسرعه من العربية زي المجنون و فضل يدور يمين و شمال بيدور علي حوريتة

انس ف نفسه : انا متاكد انها هي انا شفتها انا شفتها بس راحت فين اختفت فجأه كده ليه

ركب انس العربية و ساقها علشان يروح الشركه و هو عمال يفتكر شكلها لما شافها اول مرة ف الحلم

#فلاش باك

بنت قصيرة ذات بشرة مخمرية و شفاة حمراء ك الفراولة و ملامح صغيرة كالاطفال و عيون واسعه زرقاء و شعر طويل بني اللون ترتدي فستان ازرق اللون تشبة الحوريات بة

تأتي و تنظر لانس نظرة ساحرة و تبتسم ابتسامه عريضه لة

انس (بتوهان ف ملامحها) : انتي مين

حور : 😊

انس : انتي مش بتردي عليا ليه انتي مين

حور فجأه بتبدأ تبعد و فجأه تبقي ف قفص من حديد و عمالة تصرخ و هو متكتف مش قادر ينقظها

نهاية الفلاش

انس : حور ….. حوريتي اوعدك هلاقيكي انا متاكد من دا

فلاش باك

انس واقف مستني حور

انس : اتأخرتي قوي

حور بتبتسم : 😊

انس : انتي مين ليه مش بتردي عليا

حور : انا حور ي انس 😊

انس : حور مين

حور فجأة بتبعد عن انس و تتحبس ف قفص حديد زس كل مرة

انس فجأة بيفوق مت الفلاش باك و كلن هيخبط عريبة تانيه

انس : هلاقيكي ي حوريتي

وصل انس الشركه متأخر غير عادته ،،، دخل ب هيبته المعتاده

انس صباح الخير

العمال : صباح الخير ي انس بيه

دخل انس المكتب و اتصل ع السكرتيرة تجيله

السكرتيرة نهال : نعم ي انس بيه

انس : استاذ مروان جه

مروان دخل فجأة : انا هنا من بدري ي برنس انت الل متأخر ( مروان صاحب انس من الطفوله شاب حليوة برده 😂)

انس : طيب ي نهال اتفضلي انتي ع شغلك

نهال : حاضر عن اذنك

مروان : اي ي عم التأخير دا اول مرة تعملها

انس : غصب عني

مروان : اه ي خلبوص كنت بتلعب ب ديلك فين هه قولي دانا صاحبك 😉

انس : شكل ضرب زمان وحشك

مروان : احم .. لاا لا انا بقول الطيب احسن

فجأة الباب خبط

زياد : مارووو حبيب قلبي عامل اي

مروان : زوزاااا واحشناااي انا بخير انت الل عامل اي

انس : هو انتو مشوفتوش بعض من امتي

زياد : بقالنا دقيقتين

انس : اطلعوا برة براااااا 😡

مروان : اجري ي اشففف

خرج مروان و فضل زياد

زياد : اي ي عم مالك ف اي

انس : شوفتها

زياد : هي مين دي

انس : حور

زياد : مين 😳

انس : حور شوفت حور

زياد : انس ي حبيبي شكلك منمتش كويس امبارح و محتاج ترتاح

انس : انا مش تعبان ي زياد انا متاكد اني شوفتها

زياد : شوفتها ازاي بس ي انس .. طب طب شوفتها فين

انس : و انا سايق شوفتها قدامي

زياد : طيب مكلمتهاش ليه

انس : ع منزلت من العربية كانت اختفت

زياد : امم طيب ي انس مش ممكن يكون بيتهيألك

انس : لا انا متأكد اني شوفتها

زياد : طيب ي انس كل شئ جايز برده

انس : ايوة

زياد : المهم دلوقت انا نزلت اعلان ف الجرايد و ع النت اننا محتاجين سكرتيرة جديدة و ف ناس جت تقدم للوظيفه دي عايزك تعمل معاهم الانترفيو عشان ورايا مشوار كده

انس : ااه نور هه 😏

زياد : نن نور مين لا دانا رايح اطمن ع واحد صاحبي

انس : زياد البنت لسه صغيرة

زياد : سيبها ع الله

انس : زياااد

زياد : ي عم بحبها و الله بحبها و دا الل مصبرني لدلوقت

انس : طيب ي خويا روح اطمن ع صاحبك 😏😉

زياد : طب ي زماله س س سلام 😂

انس : سلام

ضرب الجرز

نهال السكرتيرة : نعم ي انس بيه

انس : الناس الل جاية تقدم للوظيفه برة دخليهم واحد واحد

نهال : حاضر ي انس بيه

دخل حوالي ٢٠ اشخاص بنات ع شباب ل انس يقدموا للوظيفه بس انس كل الل كان يقوله : تمام سيب رقمك و هنتصل بيك

انس بتعب : نيهال لو فاضل حد مشيه و خليه يجي بكرة

نهال : فاضل واحد بس ي انس بيه

انس : خلاص دخليه

نهال : حاضر خرجت نيهال و دخل الشخص دا

انس و هو منزل راسه : اتفضل اقعد

الشخص دا قعد

انس و نو بيرفع راسه : قولي بقا معاك لغات اي بالظ… انت

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي علي جميع فصول الرواية ” احببتها في منامي” اضغط علي اسم الرواية

أضف تعليق