رواية حور الادهم الفصل العاشر 10 – بقلم روان عماد

   رواية حور الادهم كاملة  بقلم روان عماد  عبر مدونة كوكب الروايات

 رواية حور الادهم الفصل  العاشر 10

 

مايا بتوتر/انا مش عاوزه اتجوز ادهم

الام بصدمه /انتي بتقولي اي انتي في وعيك

مايا /ايوا ومش هقعد هنا ومن بكره هسافر

الام بصدمه اكبر /انتي بتقولي اي انتي عاوزه تسيبيني وحدي

مايا /عاوزه تيجي معايا تعالي بس هنشتغل ونبني نفسنا من الاول ونفتح شركه كبيره

الام /طب مانقعد هنا واتجوزي ادهم وكل حاجه هتبقا لينا

مايا بعياط /انا مش هاخد فلوس تعب حد هو تعب واشتغل عشان يفتح الشركات بتاعته وكبرها وانا مش هاخد كل حاجه علي الجاهز

الام /لو عملتي اللي في دماغك قلبي غضبان عليكي لي يوم الدين

مايا /وانا هسافر ومش همشي في الطريق بتاعك دا اخرتوا وحشه اوي

الام بزعاق /انتي اي اللي حصلك من يوم مارجعتي متأخر وانتي في الحاله مالك في اي يابنت بطني

مايا /مفيش حاجه بس انا زهقت من الطمع دا وكل حاجه والفلوس الحرام

الام /انا عملت كل حاجه عشانك لدرجه ان حطيت مخدار** في شنطه جوز خالتك عشان اعرف اجوزك ادهم

مايا بصدمه/انتي بتقولي اي انتي ازاي عملتي كدا دا يبقا جوز اختك

*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ﷺ♡

عند ادهم

ادهم بسرعه /يادكتور فتحت عيونها يادكتور

الدكتور/اتفضل بره

ادهم /ماشي

وجه مالك في اي يابني

ادهم بفرحه /فتحت عيونها فتحت عيونها

مالك بأستغراب/مين هي

ادهم /حور

مالك /بجد

ادهم /اه والله والدكتور عندها جوه

مالك /ازاي بقا والدكتور قالي حالتها مش مستقره خالص

ادهم /معرفش بقا

والدكتور طلع من الاوضه

ادهم بسرعه نحيه الدكتور /طمني يادكتور

الدكتور /دي معجزه انها تعيش واتكتبلها حياه جديده وبالرغم انها كانت فاقده انها ترجع تاني بس دي معجزه والف حمدالله علي السلامه

ادهم /الله يسلمك ممكن ادخلها

الدكتور /طبعا

دخل هو ومالك الاوضه

حور بعياط /مين انت

ادهم بحنيه /اهدي خالص انتي كويسه

حور /ايوا كويسه هو حصلي اي

ادهم /اديلك اسبوعين في غيبوبه

حور بخضه /يلهوي مرات ابويا هتتطردني من البيت

ادهم/اطمني مرات ابوكي باعت البيت وانا اشتريته وكتبته بأسمك

حور بفرحه /شكرا ليك بجد وفجاه اتبدل وشها لي حزن طيب مين هيدفع الفلوس بتاعت البيت

ادهم /سيبك من كل حاجه الوقت لحد ماتبقي تمام

حور بطفوله /ماشي اسمك اي بقا

ادهم /ادهم

حور /وانت

مالك بمرح /سي السيد

حور بضحك /اسمك ياعم اي

مالك /اسمي مالك وقوليلي يالوكا

حور /حاضر يالوكا

مالك /لوكا اي قولي مالك انا بهزر

حور بضحك/لا هقول يالوكا نيهاهاهاها

ادهم بغيظ /ضحكوني معاكم

مالك بخبث /في اي يادومي بنهزر انا ومراتي المستقبليه

ادهم بعصبيه /مراتك اي ياخويا

مالك /المستقبليه

ادهم /مالك غور من وشي روح الشركه مالك /متزقش طاه يالمبي

حور بضكك /كفايه بجد هموت

ادهم /بعد الشر عليكي ياحوري

مالك/بدانا بقا

ادهم /مش قلت امشي ياض

حور بضحك / سولام يسطا

ادهم بصدمه /يسطا

حور ببراءه /اه

وفجاه تلفون ادهم رن

الام /ايوا ياادهم فينك كل دا يعني يوم ماانزل مصر تسيبني وتمشي

ادهم بحنيه /اهدي ياست الكل انا هخلص اللي ورايا وهاجي لحد ماتزهقي مني

الام /عمري ماازهق منك

ادهم /خلاص يااست الكل هخلص اللي ورايا وهاجي عاوزه حاجه

الام /عاوزه سلامتك سلام

ادهم /سلام

ادهم /حور مالك بتعيطي ليه في حاجه وجعاكي

حور بعياط /كان نفسي ماما تكوني معايا دا انا حتي مسمعتش صوتها

ادهم /اهدي ياحوري تعرفي ان هي في مكان احسن من هنا بكتير اوي ومبسوطه كمان بس لو شافتك انتي فرحانه هتتبسط اكتر

حور بفرحه الاطفال /بجد

ادهم /بجد

حور /طب انا عاوزه اكل

ادهم /من عيوني

*اللهم صلي وسلم وبارك علي سيدنا محمد ﷺ♡

عند مايا طالعه من الاوضه وبتنادي /ماما ياماما مايا بصدمه ودموع /ماما

أضف تعليق