رواية اسيرة العشق الفصل الخامس 5 – بقلم شهد وائل

    رواية اسيرة العشق كاملة    بقلم شهد وائل   عبر مدونة كوكب الر وايات 

 رواية اسيرة العشق الفصل الخامس 5

 

صهيب جهازي نفسك يا عروسه عشان الفرح بكرا

سجده صهيب انا خايفه

صهيب وحس احساس غريب اول مره يجي لي مالك يا سجده

سجده في حد بيهددني

صهيب وخاف عليها مين

سجده ثواني هبعتلك الكلام

بعد وقت

صهيب يبن***** وديني ما هسيبك

سجده مين دا يا صهيب

صهيب مش لزم تعرفي دلوقتي

سجده انته عايز مني اي سبني كفايه الخوف الي انا في دلوقتي

صهيب دا فل حلم يا سجده اني اسيبك

سجده بزعيق انته انسان بارد عايز مني اي تاني كسرتني انا واهلي كفايه

صهيب ولسا يا سجده ولسا سلام يا قطه جهازي نفسك مش تنسي

سجده يارب انته عالم انا مالي ريح قلبي يارب

نامت سجده وصهيب كان بيفكر هيعمل اي

____________________________________________

عدي ادم ادم

ادم اممم عايز اي

عدي هو فعلان فرح صهيب بكرا

ادم ايوا

عدي هنخربها يبو صحاب

ادم عارف يا عدي يا حبيبي

عدي بضحكه لا مش عارفه

ادم وطلع السلا*ح انا هعرفك يا عدي يا حبيبي

عدي صلي علي نبي كدا

ادم عليه افضل الصلاه والسلام عارف بكرا لو عملت حاجه غلط صهيب هيعمل فيك اي

عدي بخوف فاهم فاهم انا أصلن عيل سلام هروح انام

ادم روح اتخمد

عدي حبيبي سلام يسطا

____________________________________________

عزيز وكان معا ميرال

ميرال عزيز انا حامل

عزيز يخربيت ابوكي

عزيز انا مش بهزر انا فعلان حامل

عزيز مش ابني

ميرال صهيب مش لمسني ولا مره دا ابنك

عزيز الكلام دا مش عليا يا سكر

ميرال طب هعمل اي

عزيز عندي فكره*****

ميرال يخربيت دماغك يا شيخ

عزيز تعالي بس وانا عرفك دماغي

ميرال بضحك هيهيهي

______________________________________________

ويأتي النهار وهناك قلب يتألم

سجده يما يما

سعديه يوه يا سجده عايزه اي يبنتي

سجده انا خايفه يما

سعديه تعالي يا سجده

قعدت سعديه مع سجده

سعديه يوم ما تجوزت أبوكي يلهوي كان خايفه موت أبوكي دخل واول ما دخل كانت بعيط هو جري عليا وخدني في حضنه وكان بيقولي مالك ينن عيني كان بيحبني انا مش كانت بحبه عارفه لي

سجده لي يما

سعديه هو كان بيحبني واحنا حدانا مفيش جواز عن حب والكلام دا هو جاي اي ابويا وطلب ايدي وانا وافقت عليه اتجوزت وكان اول سنه ليا مش خلفت ستك كانت عايزه أبوكي يتجوز عليا أبوكي رفض في نفس اليوم عرفت اني حامل فرحت أن أبوكي مش هيتجوز عليا وهو فرح خلفتك بعديها عرفت اني مش هعرف اخلف تاني فكرك زعلت لا قولت الحمدلله انك جيتي حياتي انتي وابوكي اوعي تخافي طول ما انا أبوكي موجودين

عزت وعيط اوعي يا سعديه تعالي ينن عيني

سجده وه انته بتبكي يابا

عزت ومالو لما ابكي مش بنتي هتمشي وتسبني

سعديه تف من بؤقك يا راجل هيا هتموت دي هتتجوز

عزت امك دي مش بتحب تشوف حد فرحان

سعديه بقا كدا ماشي

عزت دا انتي ام العيال

سعديه ثبتني يا راجل

عزت طبعا مش مراتي وحب عمري

سجده فرحت جدا وكان نفسها حب كا حب ولدها لي امها

رن تلفون عزت

عزت ايوا يا جمال يا خويا

جمال العروسه لبست يا عزت

عزت ايوا احنا نزلين اهو

يلا يا سعديه يلا يا سجده بعد وقت كان صهيب نزل من العربيه ودخل البيت وشاف ملاك بعيون الزرقاء والفستان الابيض والنقاب

صهيب وراح عندها وقرب منها دي عيونك

سجده ايوا مالها

صهيب اسمي طلع منك سكر

جمال مش يلا

بعد وقت فل فرح

صهيب سجده مش تخافي

سجده وانا اخاف لي

صهيب من الي جاي

سجده كلامك مش مفهوم

صهيب مش لزم تفهمي

بعد وقت النور قطع

سجده صهيب هو في اي

وهناك كانت الصدمه

أضف تعليق