رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الخامس والخمسون والاخير 55 - بقلم فاتن جمال
مازن بدموع : زمرد
مايا : انا خسرت كل حاجه اهلي واخويا حتي انت يا مازن
مايا مسكت السكينة وطعنت نفسها وقعت علي الارض
يوسف بصوت عالي: مازن رد عليا
مازن كان قاعد جانب زمرد بيحاول يواقف النزيف
مازن بخوف : هتكوني كويسه يا روحي
زمرد بدموع: ابننا يا مازن
زمرد حطت ايديها علي بطنها وهي دموعها بتنزل
مازن بدموع : هتكوني انتي وهو بخير
نادر : اهلا بالباشا
ياسين بصدمه: نادر انت
نادر بغل : ايو انا يا ياسين انا الخدام بتاعك كل حاجه ملك ليك حتي حب حياتي
رحمه بخوف : ياسين خد بالك
ياسين : حببتي متخافيش
نادر بعصبية: هي مش حببتك دي حببتي انا انت سامع
ياسين بهدوء : تمام هي حببتك بس ممكن تسبها ونتفاهم
نادر بضحكه خبيثه: نتفاهم علي اي انت واحد محكوم عليك بالاعدام بتهمة قتل الدكتوره سهى
ياسين بصدمه: سهى انا مقتلتش حد
رحمه : انت مجنون ياسين مستحيل يقتل
نادر بضحكه خبيثه: فعلا انا الا قتلتها بس هو إلا هيموت وانا وانتي هنفضل معا بعض
ياسين بعصبية: احلامك شكلها هتتحاول لكابوس
ياسين طلع مسدس وضرب طلقة جت في راس نادر
رحمه فقدة الوعي وياسين قرب منها
ياسين بخوف : رحمه .. رحمه لكن مكنش فيه رد لحد ما ياسين حط أيده علي ضهرها لق دم
فلاش
وياسين بيضرب نادر بالنار نادر ضرب رحمه في ضهرها بالسكينة
ياسين سال رحمه وطلع علي العربيه بسرعه واول ما شغل العربيه انفجرت
ساهر بصدمه : ااانت بتقول اي ياسين و رحمه
يوسف : انت بتقول اي زمرد ماتت
ساهر ويوسف وصفا وهاشم كانوا في المستشفى ومازن كان قاعد قدام اوضة زمرد وهي ميته
وياسين ورحمه في العمليات
بعد مرور اربعه وعشرين ساعة
ياسين بتعب : اه انا فين
ساهر بحزن : حمدالله على سلامتك يا صاحبي
ياسين بخوف : رحم..ه رحمه فين
يوسف بابتسامه: هي كويسه متخافش الحمدالله عدت مرحلة الخطر
ياسين : فين مازن
ساهر بزعل : مازن بيخلص اجراءت دفن زمرد
ياسين بصدمه: زمرد ماتت
يوسف : للاسف
صفا بدموع: يوسف لازم نروح لمازن
عند مازن
مازن بدموع : ورق الدفنه خلص
الدكتور : ايو يا فندم
مازن : تمام
بعد وقت كان ورق الدفنه خلص ومازن خد زمرد في عربية الإسعاف علشان يدفنها
مازن بدموع : هتوحشيني يا حبيبتي
ساهر بزعل : مازن شد حيلك
الكل كان واقف يعزي مازن ومن بعيد كان في حد واقف فراح علي موت زمرد
مازن كان خلص العزاء وروح شقته
يوسف : تحب اطلع معاك
مازن : ملوش لازمه انا كويس
مازن طلع شقته وهو زعلان علي موت حبيبته جاب صورتها وهي بتضحك وفضل ماسك الصوره لحد ما نام
رحيم بخبث قرب من مازن وهو نايم: تؤ تؤ حرام شكلك يزعل
مازن بدأ يفوق: انت دخلت هنا ازاي
رحيم بضحكه خبيثه: دخلت من الباب قولت اعمل الواجب اصل مايا عملت الا كنت عايز اعمله غبيه اتصرفت من دماغها علشان حبك
مازن بعصبية مكتومه: يعني انت السبب وراء موت زمرد
رحيم بابتسامه: انا السبب في كل حاجه موت سهى كان قراري علشان طمعت في فلوسي وموت رحمه وياسين كان بسببي بس ليهم عمر ليس وموت نادر كان هيحصل بس جه بدري وموت مايا جه متأخر اوي بس لو مكنتش المرحومه زمرد قالت إن ياسين اخو مايا كان زمانك ميت ودلوقتي لازم اخلص عليك
ساهر بضحكه خبيثه: ليس بدري علي الكلمه دي
مازن بابتسامه حط راجله علي التانيه وهو بيضحك : انا مقولتش ليك انك غبي لعبتك اتكشفت من يوم هروبك من السجن ويوم ما شفتك في فيلا مايا
فلاش
مازن باستغراب : مين إلا كان هنا
مايا بقلق : دا ابن خالتي
مازن : تمام انا طالع اغير هدومي
مازن طلع اوضته وراجع الكاميرات لق نفس قناع رحيم علي نفس الشخص ولما قرب الكاميرا لق أنه وش رحيم
باك
مازن بابتسامه: زمرد حببتي وام ابني ممكن تيجي
رحيم بص علي الاوضه لق زمرد خارجه وهي لابسه حامل دراع مكان الضربة وصفا سندها
ياسين بضحكه: اصلنا المره دي وصلنا قبلك
وتم القبض علي رحيم ولكن من جهت مازن وأصحابه
بعد مرور أربع شهور
والنهار ده فرح ياسين ورحمه ويوسف وصفا
زمرد بدلع : حبيبي ممكن ارقص معا البنات
مازن : لا يا حبيبتي علشان البيبي
زمرد بزعل : يعني خايف علي البيبي
ساهر بضحكه: قولتلك خد بالك
مازن بعصبية مكتومه: اخرس خالص والا اقولك سلمي لمي جوزك
سلمي : ساهر حبيبي ممكن تاخد زين شويه عني
ساهر : طب لي كدا
مازن بابتسامه: اشرب بق
ياسين بضحكه: تعالوا نتصور صورة لذكره
بعد وقت كان خلص الفرح
يوسف بحب: بحبك
صفا بكسوف: وانا كمان بحبك اوي وووو
عند ياسين
ياسين : القمر كله بق معايا
رحمه بكسوف: كفاية كلامك الحلو دا
ياسين بخبث : فعلا كفاية كلام خلينا أفعال ووو
عند مازن
مازن كان نايم و زمرده نايمه في حضنه
زمرد بابتسامه: مازن انا بحبك اوي
مازن بحب: وانا بعشقك
زمرد : مش ندمان على جوزنا
مازن بابتسامه قرب طبع بوسه علي جبنها وكمل انتي وقعتني في عشقك عايزني اندم ازاي انا بموت فيكي
تمت بحمد الله
فاتن_جمال
يستحق_التوثيق
•تابع الفصل التالى " رواية اوقعتنى فى عشقها " اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق