Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الثامن والاربعون 48 - بقلم فاتن جمال

رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الثامن والاربعون 48 - بقلم فاتن جمال 

عند مايا 

مايا بانتصار : كدا بق ندخل علي الخطوه التانيه 

سهى : اجهز الراجل 

مايا بخبث: بسرعه عايزه صور تحفه 

زمرد كانت تجلس وهي تشعر بالحزن والخوف من كره مازن إليها إذا صدق ما قيل عنها دخل عليها رجل 

مجهول : ياله يا حلوه 

زمرد بقلق : عايز اي 

سهى بابتسامه خبيثه : عايز يجرب ليلة من ليالي المتجوزين فهمه طبعا 

زمرد بدموع وخوف : حرام عليكم سبوني في حالي 

سهى خرجت وأغلقت الباب خلفها وهي لا تُبالي بأمر تلك الفتاة التي يقتلها الخوف 

زمرد برجاء : والنبي ابعد عني 

المجهول بخبث : متخافيش هكون حنين معاكِ  

زمرد فضلت تحاول تهرب منه بعد وقت كانت زمرد كسره كوباية علي رأسه 

المجهول بعصبية: اه دماغي يا بنت ال***كلب 

زمرد بشجاعة مصطنعه: لو حاولت تقرب مني هقتلك انت سامع 

المجهول طلع برا 

مايا بعصبية : مالك 

المجهول : ضربتني 

سهى : يعني محصلش والكاميرا سجلت كلام فاضي 

مايا بتفكير خبيث : عايزه واحده في نفس جسمها وعايزه ماسك 

سهى بخبث : هتعملي اي 

مايا : الفيديو هيتصور بس وش زمرد مش هيجي لأن مش هتكون هي 

بعد وقت كان الفيديو اتصور لـ مجهول وبنت شبه زمرد 

سهى بابتسامه: شاطره  

مايا بخبث: عايزه الفيديو يوصل لـ مازن في الفرح بعد كتب الكتاب 

مايا بخبث: هاتي زمرد تتفرج علي الفيديو 

سهى جابت زمرد وبدأت تتفرج علي الفيديو 

زمرد بعصبية : دانا هقتلك 

مايا بنصر : مش هتلحقي يا  اصلي بعت لـ مازن حاجه حلوه اوي 

سهى من وراها: بعتت صورك وانتي في حضن حبيبك الجديد 

زمرد بدموع: حرام عليكم 

مايا بخبث: قدامك حل واحد تهربي من هنا قبل مازن ما يجي وانا اوعدك مخليش مازن يوصل ليكي 

زمرد لقت باب الفيلا بيتفتح طلعت جري وهي بتجي خبطت رحمه 

زمرد بدموع: اسفه 

رحمه كانت ليس هتوقفها بس زمرد كانت جريت 

مايا : كدا خلصنا منها وبكرا مازن يعرف مكانها علشان يخلص منها 

سهى بغل: انا عملت كل الا طلبتيه دورك بق تعملي الا اتفقنا عليه 

مايا بشر : طبعا يا حبيتي دانتي اختي وطلعت المسدس وضربت سهى بالنار وقعت علي الارض 

نادر بصدمه : مايا انتي قتلتي اختك 

مايا بشر : مش اختي انا اختي ماتت من زمان 

نادر : لا اختك 

مايا : حتي لو اختي مستحيل كنت اكتب ليها نص الميراث بتاع ابويا وليس الانتقام مخلص ليس حسابي معا هاشم 

نادر بتحذير  : رحمه محدش يلمسها 

مايا بضحكه خبيثه: متخافش علي حبيبت القلب المهم انك تعرف تداوي جرح القلب بعد ما يموت حبيب قلبها 

نادر بعصبيه : رحمه دي بتاعتي مش بتاعت ياسين وهي مبتحبش ياسين 

مايا : طب سيبك دلوقتي المهم الجثه دي لازم تدفن  

نادر : مش دلوقتي لازم نستني شويه 

مايا تمام المهم انا لازم اروح اجهز نفسي وانت نضف المكان قبل رحمه ما تيجي 

رحمه كانت داخله الفيله لقت فونها رن برقم ياسين 

رحمه : الو يا ياسين 

ياسين بحزن : رحمه انتي فين 

رحمه : مالك يا حبيبي 

ياسين : محتاجك جانبي 

رحمه رجعت لـ ياسين إلا كان قاعد في الفيلا التانيه أما دي فيلات مايا بتاعت والدها 


عند مازن بالليل 

مايا بدلع : مبروك يا حبيبي 

مازن بابتسامه: مبروك يا حبيبتي 

مايا بدلع : طب ياله بين 

مازن : معلشي انا لازم اروح المديريه 

مايا بعصبية : بس النهارده فرحي 

مازن بابتسامه: القي زمرد واقتلها واكون ليكي 

مايا بخبث: ماشي يا روحي برحتك انا هستناك 


زمرد بدموع فضلت تجري لحد ما لقت نفسها تعبت فجاء وفقدت الوعي 

سعيد : مين دي يا حاجه فايزه 

فايزه : خير يا سعيد 

سعيد : تعالي بسرعه في بنت أغمي عليها 

فايزه بخوف :  يالهوي مين دي 

زمرد كانت فقده الوعي تمام ومكنتش حاسه بحاجه بعد وقت 

فايزه براحه : حمدالله على سلامتك يا بنتي 

زمرد بخوف : انا فين 

فايزه : انتي في بيتي يا بنتي الواد سعيد لاقكي مغم عليكي ناد عليا 

زمرد : انا لازم امشي 

فايزه : تمشي ازاي الدكتور قال انك تعبانه ولازم ترتاحي 

زمرد بدموع: مش هينفع افضل هنا 

فايزه : اسمعي يا بنتي انا معرفش انتي مين ولا خايفه من اي بس انتي هنا في امان 

زمرد : انا خايفه 

فايزه قربت من زمرد خدتها في حضنها : متخافيش يا بنتي انتي هنا في امان 

زمرد اطمنت شويه وفضلت تتكلم مع فايزه بكل راحه 

فايزه بزعل : منهم الله ولاد الحرام بس متخافيش ليكي رب كبير 


عايزه كومنتات حلوه وتوقعات 


رواية اوقعتني في عشقها 

فاتن جمال


•تابع الفصل التالى " رواية اوقعتنى فى عشقها  " اضغط على اسم الرواية 




reaction:

تعليقات