رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الخامس والاربعون 45 - بقلم فاتن جمال
البارت 45
ياسين بصدمه: انتي بتقولي اي
مايا بكدب : بقول الحقيقه يا ابن عمي صاحبك ضحك عليا
ياسين بهدوء : ودا امته
مايا : يوم ما كنت انا وهو مع بعض في شرم الشيخ
ياسين : يوم حفلة الفنان ****
مايا بتأكيد : ايو يوميها كنت رايحه معا اصحابي الحفله فضل ينادي عليا وقالي أنه بيحبني وعايز يتجوزني وانا صدقته ورحت معا وحصل الا حصل بق وكملت بدموع تماسيح
ياسين بصدمه: انا هقتله
مايا بفرح : لا يا ياسين انا خلاص اتجوزت وهو اتجوز
ياسين بعصبية: انتي مش هتتجوزي غير مازن والكلب دا هيطلقك
الشاب إلا كان واقع علي الارض : هي طالق بالتلاته يا باشا بس ممكن امشي
ياسين بعصبية: غور من هنا
رحمه جت علي صوت ياسين
رحمه : ياسين في اي ومايا الا جابك هنا وبعدين مين دا والا حصل ولي معيطه
ياسين بتنهيده : رحمه لو سمحتي خدي مايا البيت وانا شويه وراجع
رحمه : حاضر ياله يا مايا
مايا مسكت ايد ياسين : ياسين اوعي تعمل ليه حاجه
ياسين : امشي معا رحمه
عند يوسف وصفا
صفا بابتسامه: شكر اوي
يوسف بحب: علي اي يا قمر
صفا بابتسامه: تعبتك معايا من اول اليوم
يوسف : يا ستي اتعبيني انتي وملكيش دعوه علي قلبي زي العسل
صفا : طب ياله بينا علشان بابا
يوسف بص في الساعه: يا نهار ابيض دي الساعه بقت خمسه المغرب ابوكي هيعمل مني بطاطس محمره
صفا فضلت تضحك علي يوسف إلا كان بيسوق العربيه وكأنه بيسابق الزمن
صفا : الحمدالله أننا ليس عايشين
يوسف : انزلي بسرعه بقي تالت دقايق ويكون الوقت خلص وابوكي يقتلنا
صفا بضحك: مش عارفه بتخاف من بابا اوي لي
يوسف : اه ماهو مش هيقولك كل شي نصيب مانا الا بحاول لوحدي
صفا بحب : مش انت بتحبني لازم تستحمل
يوسف بحب: عندي استعداد استحمل الدنيا كلها علشان خاطرك
صفا بكسوف: بحبك اوي
يوسف بفرح : قولي والله
صفا بابتسامه: اه والله بحبك اوي
ليس يوسف هيتكلم سمع صوت والد صفا
محمود : يوسف اطلع انا عايزك
يوسف : مفيش مفر راحت عليا
صفا بابتسامه: متخافش وراك رجاله
يوسف بقلق : مش قلقان غير منك يا سوسه انتي
صفا : لي بق
محمود من فوق : اطلع انتي وهي بسرعه
يوسف : انزلي لما نشوف هنروح مركز اي
فوق
محمود : ادخل يا يوسف
يوسف دخل وهو خايف من ردت فعل والد صفا
يوسف بتوتر : انا اسف والله يا عمي اني اتاخرت بس والله كان غصب عني
محمود بابتسامه: تعالي يا يوسف
يوسف بارتياح : حاضر
والدة صفا: صفا تعالي يا حبيبتي علشان نجهز السفره
محمود : انا قولت لـ صفا اني عزمك علي العشا هي مقلتش ليك
يوسف بتوعد لـ صفا : لا يا عمي هي تقريبا نسيت وليس هيكمل كلامه فونه رن
يوسف : بعد اذنك يا عمي هرد علي ساهر
محمود بابتسامه: اتفضل يا ابني
يوسف بابتسامه لـ صفا وهي واقفه بتجهز السفره
يوسف : الو يا ساهر
ساهر : يوسف الحقني مراتي بتولد ومش عارف اعمل اي
يوسف بقلق : ازاي يا ابني دي ليس في الرابع
ساهر بقلق : مش عارف بس هي تعبانه يبق بتولد صح
يوسف بتوتر : مش عارف استني هسال صفا
يوسف : صفا
صفا : نعم يا يوسف
يوسف : هي في واحده ممكن تولد في الرابع
صفا بغيره : نعم دا ازاي ومين دي اصلا
يوسف بتوضيح : دي مرات ساهر هي في الشهر الرابع بس تعبانه اوي وهو بيقول أنها بتولد
صفا بارتياح : لا هي بس في شهور الحركه قصدي أن الجنين بيتحرك في بطنها ودا الا مخليها خايفه
يوسف : طب تعمل اي
صفا : هات الفون اكلمها
يوسف : ساهر ادي لسلمي الفون صفا عايزه تكلمها
ساهر بسرعه : حاضر
صفا بكسوف : ممكن تبعد
يوسف : لي
صفا : كدا
يوسف بابتسامه خبيثه : طب ما تقوليلي انا كمان علشان ابق عارف
صفا بكسوف: يوسف ابعد
يوسف سمعت صوت ساهر من الفون
ساهر : ابعد بق الله يحرقك
سلمي : يوسف لو مبعتش هقتلك
يوسف : خلاص هبعد
صفا : ازيك يا حبيبتي
سلمي بوجع : مش كويسه خالص
صفا بدأت تقولها علي تعليمات تعملها علشان تحس براحه بعد وقت كانت سلمي احسن
يوسف : ليس كتير
صفا بابتسامه: لا تعالي
ساهر : شكرا يا صفا
يوسف بغيره : ملكش دعوه بيها خليك في مراتك وبعد كدا ابق رن علي دكتور بترن عليا لي
ساهر بغيظ : حسابك معايا يا يوسف اصبر عليا وياله غور بق
يوسف بصدمه : دا قفل في وشي
صفا بضحك : تستاهل في حد يقول لصاحبه انا مالي
يوسف : ماهو انا مالي فعلا
صفا : طب ياله ناكل
يوسف بخبث : طب مش هتقول لي قولتي ليها اي
صفا بكسوف: لا وياله
عند مازن
زمرد بدموع: لا يا ماما مش عايزه اكل
ساميه : يا حببتي مالك
زمرد : مفيش حاجه
ساميه : طب مازن راح فين
زمرد بدموع : معرفش وممكن تسبيني شويه
ساميه : طب انا مش هسافر البلد مع ابوكي
زمرد : لا يا ماما مينفعش دا ورثك ولازم تروحي وبعدين خالتوا روحيه محتاجه ليكي وانا متخافيش عليا كويسه
ساميه بدموع: طيب يا حببتي دي مفتاح الشقه وانا كل شويه هرن عليكي ولما مازن يرجع قوليلي
زمرد بابتسامه حزينه : حاضر يا ماما
ساميه : طب هتعوذي حاجه
زمرد : لا يا حبيبتي خدي بالك من نفسك ومن بابا و اختي
ساميه : حاضر يا روحي وكملت زمرد مازن بيحبك
زمرد بحزن : خدي بالكم من بعض
ساميه وكمال ونور نزلوا وراحوا البلد
زمرد قاعدت تفتكر
مازن بابتسامه: القمر في حضني
زمرد بكسوف: تعرف اني محظوظه علشان انت فـ حياتي
مازن بحب: انا الا محظوظ والله
زمرد : هقوم اعمل عصير
مازن بابتسامه: ماشي يا روحي وانا هقف في البلكونه
زمرد دخلت المطبخ وعملت عصير
كمال لـ مازن : مازن احنا نازلين البلد خدي بالك من زمرد ومن نفسك
مازن بابتسامه: حاضر
زمرد خرجت من المطبخ ودخلت الاوضه لقت فونها بيرن برقم غريب
زمرد : مين
مجهول : زمرد كمال
زمرد : مين
مجهول : انا فاعل خير عايز اقولك أن جوزك متجوز عليكي ومراته حامل
زمرد بصدمه : مستحيل
مجهول : انا كنت عارف انك مش هتصدقي علشان كدا بعت ليكي الصور علي الواتس شوفيها
زمرد قفلت الفون وفتحت الواتس لقت صور لـ مازن ومايا
وقسيمت جواز باسمهم
روايةاوقعتني في عشقها
فاتن جمال
•تابع الفصل التالى " رواية اوقعتنى فى عشقها " اضغط على اسم الرواية
تعليقات
إرسال تعليق