Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الثالث والاربعون 43 - بقلم فاتن جمال

 رواية اوقعتنى فى عشقها الفصل الثالث والاربعون 43 - بقلم فاتن جمال 

البارت 43


سهى بخبث : يعني اي مش عارف توصل لي 

مجهول : زي ما سمعتي مازن محدش يعرف عنه حاجه وبعدين كفايه اوي أنه سامحك زمان ابعدي عنه احس 

سهى بعصبية: وانت مالك انت بتاخد الفلوس الا عايزها وبس 

المجهول : انتي اي يا شيخه انا بحبك من زمان وانتي مش وخده بالك حرام عليكي بق 

سهى ببرود : بقولك اي تحب فلوسك كاش والا شيك 

المجهول بعصبية: مش عايز حاجه وموضوع مازن انا معتش ليا دعوه بيه 

سهى بعصبية : يعني اي 

المجهول : يعني انسى 

سهى : تمام سلام 

سهى بتفكير : مفيش غير حل واحد 


والد يوسف : يا ابني طب هي مين 

والدته: اكيد واحده عرفها وحبها وبعدين جاي يقولنا عليها ما احنا اخر الناس 

يوسف : يا جماعه غلط هي صاحبة مرات مازن وحصل موقف واتعرفنا علي بعض مش اكتر وبعدين ياله بينا بق 

والد يوسف بابتسامه: ياله يا ام يوسف الا ابنك احتمال يطلب طايره علشان يوصل ليها 

يوسف بحب : معنديش معانا يا حج بس الموضوع مش مستاهل طايره انتو بس استعجلوا 

والدته: من اولها هتموت عليها امال بعد الجواز هتعمل اي يا حضرت الظابط 

والد يوسف بضحكه : اي يا ام يوسف انتي هتغيري عليه والا اي 

والدته: مش قصدي كدا بس دا ظابط يعني يبق ناشف وراجل كدا علشان متدلعش عليه 

يوسف بابتسامه: متخافيش يا ماما هي اصلا مبتحبش النحنحه 

والدته : يعيني يا ابني هتاخد واحده مسترجاله 

يوسف بصدمه : نعم مين قالك كدا 

والدته : انت 

يوسف : لا انا بقول ياله بينا احسن وهناك هتعرفي تحكمي عليها 

بعد وقت 


صفا بابتسامه كانت واقفه جانب والدتها 

والدتها : اتفضلوا يا اهلا وسهلا 

والد صفا : اتفضل يا حج 

والد يوسف بابتسامه: يزيد فضلك 

يوسف بتوتر قال بصوت هادئ وقرب من والدته : اي رايك يا ماما 

والدته بابتسامه: بسم الله ماشاء الله عليها 

يوسف بفرحها: يعني عرفت اختار 

والدته بابتسامه: دانت اختارت ادب وجمال عرفت تختار يا حبيبي 

والد يوسف: بصراحه يا حج محمود احنا جاين نطلب ايد الانسه صفا 

والد صفا بابتسامه: يشرفنا طبعا 

مامت صفا بابتسامه: نورتونا والله 

والدة يوسف : دا نورك يا ام العروسه 

صفا بكسوف حطت راسها ف الأرض 

يوسف : بعد اذنك يا بابا ممكن اتكلم 

والد يوسف بابتسامه: طبعا يا ابني 

يوسف بحب : بصراحه يا عمي انا بحب صفا وجاي ليك من الباب والا انت هتقول عليه انا مواقف عليه 

والد صفا: ابوك وامك ملهمش دعوه ببنتي 

والدة يوسف بصدمه : يعني اي يا حج 

يوسف بفهم : اسمعني يا عمي الا ملوش خير في أهله ملوش خير في حد وابويا وامي دول كنزي يعني مقدرش اعيش بعيد عنهم مليش غيرهم وهما ملهمش غيري وبنتك هتكون بنتهم 

كل دا كان تحت ووالد يوسف مبتسم وساكت 

والد صفا براحه : وانا مش عايز حاجه يا ابني غير أن بنتي تكون وسط عائله كويسه وبعد الا انت قولته عرفت انك هتحافظ عليها 

والدة يوسف بعد فهم: يعني اي 

والد يوسف بابتسامه: يعني يا ام يوسف الحج محمود كان عايز يشوف يوسف بر الوالدين والا لا 

والدة يوسف بابتسامه: بنتك هتكون بنتي عمرها ما هتحس انها بعيده عن أهلها 

والدة صفا برجاء : بعد اذنك يا ابني بعد الجواز صفا كل اسبوع تيجي تقعد يوم معانا انا وأبوها ملناش غيرها 

يوسف بحب: والوقت الا تحبي صفا تيجي فيه هتلقيها عندك وكمل بضحكه بس انا معاها بصراحه مش هعرف اسبها 

الكل ضحك عليه 

والد يوسف: نقول مبروك 

يوسف بسرعه : طبعا الله يبارك فيكم هتبقي معايا يا سوسوه 

بعد وقت تم قراءة الفتحه 

يوسف وصفا كانوا قاعدين معا بعض في البلكونه بعد ما اتفقوا أن فرحهم يكون معا ياسين ورحمه 

يوسف بحب: مش هتتكلمي صوتك وحشني 

صفا بابتسامه: عامل اي 

يوسف بصدمه : يعني اي عامل اي يا بنتي قولي بحبك 

صفا بكسوف: لا مش هعرف 

يوسف بخبث : يعني اقوم امشي 

صفا بسرعه : لا خليك 

يوسف بابتسامه : طب انا بحبك 

صفا بابتسامه: وانا كمان 

يوسف : وانتي كمان اي 

صفا بكسوف: بح بك 

يوسف : صوتك مش سمعه 

صفا بكسوف: بحبك 

يوسف بضحكه  : والله وجه اليوم يا ابن الجبالي وتسمع بحبك من سعديه 

صفا بصدمه : مين سعديه دي بق 

يوسف بضحكه : يعني سبتي ابن الجبالي ومسكتي ف سعديه 

صفا بغيره : ايو علشان دا اسم واحده تانيه 

يوسف : يا حبيبتي دا فيلم 

صفا : آه افتكرته 


رواية اوقعتني في عشقها 

فاتن جمال


•تابع الفصل التالى " رواية اوقعتنى فى عشقها  " اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات