Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حورية في قلب الليل الفصل الخامس والثلاثون 35 - بقلم ميفو سلطان

              رواية حورية في قلب الليل كاملة بقلم ميفو سلطان عبر مدونة كوكب الروايات


 رواية حورية في قلب الليل الفصل الخامس والثلاثون 35

 

كان جاسر وليل قد تحولا لاموات وكل واحد فيهم ياكل روحه من هول الجرم الذي ارتكباه والايام تمر دبح علي روحهما والشهور تتوالي وهما قد هلكا من القهر لا يتكلمان الا القليل منغمسان في العمل وفقط والشهور تنهش اجسادهما.ميفو السلطان .

كانا قد ذهبا الي دار العتامنه وارجعا الفتاتان واجتمع الكبار لتستعيد الفتاتان سمعتها الطيبه ويحق كل من ليل وجاسر نفسه لتلك العائله وتقام عقوبه قاسيه علي زكريا باخذ أجزاء من أرضه لحوريه ولؤلؤ. وهنا وقف ليل بينهم يحق نفسه للكل كان الكل مبهوتا ان ليل يفعل ذلك في عقر دار العتامنه. لكن الليل يفعل اي شئ من أجل حوريته واسترجاع كرامتها. وبهت الجميع عندما اخرج ليل ورقه حجه دار الرفاعيه مكتوبه باسم لؤلؤ وحوريه كان شيئا مستحيلا فدار الرفاعيه عريقة منذ زمن الزمن ولكن ليل ألقاها تحت أقدامهم.

ليهتف.. الدار دي دار حوريه ولؤلؤ ستات دار الرفاعيه. يامرو ويتحكمو وما حد ينطج. واي حاجه يرضو بيها اني كفيل اعملها لو طلبو ارض ليل الرفاعي كلها هرميها تحت رجل بنات العتامنه. لا عاد رفاعيه وعتامنه ولا حزن اسود. فيه ليل وحوريه وجاسر ولؤلؤ. فيه بنات دخلو شالو الغل من الجلوب وحطو جواه نور وخير الدنيا. ليل الرفاعي واجف في وسط العتامنه خزيان وموطي راسه رايد يستسمح الكبير والصغير. اهل مرتي الغاليه اللي هشيلها بعيوني. ميفو السلطان

كان الكل مصدوما من فعلته ليعلمو انه يحب حوريه ويعشقها حتي يفعل ذلك.

لتمر الايام وحالهم يغم. كان جاسر ذو الطبع اللين اصبح كالنار لا يقدر أحد أن يردعه من غضبه وعصبيته كان كلما احس بالغلط يدخل علي صابحه ينهال عليها فهو تحول الي ليل اخر كان يفعل مايفعله ليعود الي مقعده ولا يخرج منه وقد انعزل تماما. كان يناجي حبيبته ويعيب نفسه الف مره والشهور تمر وجنونه زاد وفاض.

اما الليل فأصبح في حال. اتشح ليل بالصمت لا ينطق ولا يغضب وتخلي عن العنفوان تحول الي ميت متهالك. كان الكل يستعجب أين ليل ولكن الليل تاه في الظلمه التي وضع فيها نفسه بيده. كان كل ما يفعله يعمل ويعود ليقفل علي حاله.. ليخرج ملابس حوريه ويحتضنها كان لا يعرف كيف ينام كان يتلمس خصله شعرها ويذرف الدموع. نزلت دموع ليل حسره علي حب حياته الذي ادرك اخيرا انه هو الحياه. دواء الليل المظلم. كان الكل يتحسر عليهم والأب يشعر بالقهر فهو قد فقد أولاده فجاسر اصبح مجنونا لا يقدر عليه احد وليل لا ينطق ولا ينفعل لاي شئ سكون وسكوت غريب كأن روحه انسحبت جثه هامده تتنقل. فالنفس راح بروح الملاك الذي دخل حياته وقتله بيده ليقتل روحه. كان يركع لرب العباد ويطلب زوجته منه باكيا نادما كان اللين بقلبه وصل مداه حتي أصبحت شهقاته تسمع للكل في مناجاة ربه.

كان ليل يجلس في مرسمه ينظر الي لوحتها التي اكملها يتلمسها بحنان ويخرج من جيبه خصله شعرها يشمها بحنان لينظر الي السماء ساهما و قلبه يرجف لتلك الجميله ذات الشعر الذهبي التي هام بهما ليغمض عينيه ويضع يده علي قلبه. ميفو السلطان

ليهمس…. وحشتيني جوي…. تعبت والله تعبت يا جلب ليل والله جلبه ..يا تري عامله ايه يا جلب ليل لوحدك. رجعتي خايفه تاني رجعتي تترعشي. يا تري انتو فين جلبي بياكلني من رعبي عليكي يا عمري. بتعملو ايه طيب عايشين ازاي ومنين

لتتساقط دموعه. ما مصدجش اني عملت فيكي اكده. اني كت شر يا جلبي والله بس تبت والله تبت عن غلي وجرفي. بعدك نضف جوايا ماحاسسش بغل لحد. ليل النار راحت من جواه. يا تري هياجي يوم واحطك تاني في حضني هتخشي تاني بكيفك وتنامي في حضني. اه ما استاهلش انك تبصيلي بس يمين بالله جلبي بيتمزع. الله يخربيت التار اللي حرج جلبي وهبلني خلاني راجل جاحد بيمشي ورا الغل والكبر.. دا حبيبي كان نايم جط صغير في حضني بشعره الجمر. اجول ايه جلبي بيصرخ شهور ماعارفش انام. ماهي كت دوا تدخل حضني انام واحس بجسمها يخدرلي جتتي.. يا رب ايه الوجع ده.. زمانتك خايفه يا جلب ليل واني مش جارك. ماكتش سند ولا حبيب حاسس بجهر السنين. تجابلني تجلي ماصدجتش فيك انا واثجه فيك وانا اجابلها بيدي علي وشها ينزل يهري جلبها. تجولي ماعتش هبقي لحمك.. كيف ده داني اموت يا جلبي وتبقي ضفرك اطوله. حبيبي الحنين الطيب اللي جلبه مليان مسامحه. عجلك كان فين يا محروج. دي بجلبها ده ماتعرفش غير انها تسامح. مابتعرفش الغل من اساسه طيبه السنين يا جاحد. التار هبلك وتربيه مرت عمك خلتك جاحد من الغل انت ماتستحجش حوريه انت حرجه جلبك تستحجها. شهور بعدها جهرني حاسس بعار ماحد حاسه غيري حاسس اني ماعت هنفع الا اني اكون مره وكيف النسوان من العار والشين اللي اتنجعت جواهم. بس يا رب إني تبت تبت والله. يا رب رجعهالي رجعلي حبيبي بس عهد عليا لارجعك جوا جلبي وفي نن عيني. ليظل جالسا ودموعه تنسال دونا عنه.ميفو السلطان ليمر الوقت.

ليرن تليفونه ليتنهد ويفتح تليفونه ليهوي قلبه عندما ياتيه صوت ذلك الرجل ويخبره عن مكانهما ليهب من مكانه ويذهب لاخيه ويصرخ في اخيه…. لجيناهم يلا بسرعه ليقوما ويحجزا طائره ليصلا الي بيت البنات ليندفعا يطرقان الي البيت

لتقوم لؤلؤ متعبه كانت قد حان ميعاد ولادتها لتتحامل علي نفسها لتقوم تتسند الحائط فكانت متعبه شاحبه وقدماها متورمتان وتؤلماها بشده وعندها ضعف عام من سوء التغذيه.

لتصل الي الباب وهيا تلهث لتفتح الباب اخيرا ليهوي قلبها. فأمامها ليل وجاسر الذي انسل ما ان راها في تلك الحاله.

لتترنح هيا بتعب ليندفع ويحتضننا لتمسك يده وتحاول ان تستعيد وعيها. لتدفع يده وتسند علي الحائط.

ليهتف وقلبه يخفق من السعاده… جلبي انت حامل يا عمري..

لتقطب َمن نبره الحنين في صوته لتتحامل علي نفسها وتحاول ان تعود الي الكرسي .

لينظر اليها والي تعبها وشحوبها وهيا تتاوه في مشيتها ليندفع ويحَملها ويذهب بها الي الكرسي يجلسها برويه.

لتدفع يده بعيدا ليتنهد ويتاملها رغم شحوبها لا تزال جميله

لتهتف بغضب…. انتو جايين ليه نعم خير.

ليهتف ليل…. حوريه فين..

لتضحك هيا…. ياه وبتسال ليه يا ليل بيه.

ليندفع الي الداخل يبحث عنها وجاسر مشلولا يتاملها بعشق غير مصدق حالتها وانها تحمل طفله ليهتف وحشتيني..

لتنظر اليه بغضب حارق ليتنهد…. والله وحشتيني.

ليعود ليل ملهوفا.. حوريه فين.

لتضحَك….انت مال اهلك. تلزمك في ايه مش رميتها.

ليهتف… لؤلؤ…. متخلنيش اتغابي عليكي فين حوريه.

لتهتف…. ايه هتضربني تاني يا ليل بيه والا هتعمل ايه قلي اعرف. والا المره دي جاسر بيه اللي هيضرب. جاي ليه منك له ايه البجاحه دي.

ليصرخ ليل…. ماتنطجي البت فين.

لتهتف بسخريه…لا والله.. طب يا سبع .. اختي بتشتغل.

ليبهت ليل.. بتشتغل… بتشتغل ازاي دي مابتعرفش تعمل حاجه.

لتهتف ضاحكه بسخريه… لا ماعقبال امالتك اتجرأت وقدرت عالدنيا اللي قدرت عليها بتشتغل في كافيه تخيل اختي بتقدم مشروبات للزباين وبتغني كمان.

ليصرخ ليل…. بتجولي ايه انت تقدم ايه دي تعرف تعمل اكده يا مري مرتي بتغني.

لتهتف وتحرق قلبه.. اه بقت بتعرف والزباين بيدوها بقشيش حلو. ما هي حلوه وصاحب المطعم شارط عليها تفرد شعرها وتلبس مسخره. ودا يملس ودا يحسس هتفرحلها قوي.

ليهوي قلبه… اني مرتي فارده شعرها للخلج ولابسه مسخره وبتغني وبيحسسو عليها ليتلبسه الشياطين. ميفو السلطان

ليهتف…. طب انطجي هيا فين.

لتضحك… لا اسفه والله ماحبش اخرب علي اختي وشغلها.

ليصرخ.. انت مجنونه يا بت انتي مرتي بتحسس عليها يا حرجه جلبي.

لتضحك.. ماتخافش التخسيس بفلوس وبقشيش مابيتحسسش عليها ببلاش.

لينقض عليها ليدفعه جاسر.. بعد يدك.

ليصرخ مش سامعها بتجول ايه يا فضحتك يابن الرفاعي.

لتضحك لؤلؤ.. انت لسه هتتفضح يا دكر. لا الفضيحه طالتك من زمان تصدق منظركو قدامي عايزه اجيب اللي في بطني.

ليصرخ بحرقه.. بطلي فكري في اختك جولي هيا فين.

لتهتف… هقلك والله بجد نفسي اشوف منظرك وانت مقهور. اه ابقي افتكر خد ورد وانت رايح عشان تبارك وتهني.

ليقطب جبينه ليهتف…. ابارك واهني انت بتجولي ايه.

لتضحك… اصل عقبال عندك حوريه هتتجوز.

ليصرخ…. نهارك اسود مين اللي هتتجوز. ليحس بقلبه سينشق ليهجم عليها يمسكها من ذراعها لتصرخ.

ليقترب جاسر ويدفعه…. اتجنيت بعد يدك عنيها.

ليصرخ ليل…. بتجولك هتتجوز واعي لحديتها ده.

لتكمل هيا… الله وانت زعلان ليه. بس عموما لسه هتفرح اكتر لما تعرف ان الجوازه عرفي.

لينحصر ويتراجع ليهتف… انت بتجولي ايه يا مخبوله انت. مرتي هتتجوز عرفي ليحس ان جسده يلسعه وان قلبه سينجلط.

لتقول…. بقول اللي حاصل هتضرب َورقتين عرفي َهتسافر بكره.

ليتراجع ليل ويضع يده علي قلبه ويحس بنغزه في قلبه حوريه هتتجوز عرفي وتسافر.

لتهتف لؤلؤ…. اه مانا محتاجه فلوس وولاده وعلاج. والراجل كتر خيره هيديها ميت الف مالك زعلان كده. عادي هما شهرين هتقضيهم معاه وترجع. هتديله جسمها شهرين بفلوس. الميت الف برضه هيفكو زنقه.

ليحس بالنار تسري في جوفه ويفهم مكنون تلك الجوازه ليحترق ليهجم عليها يمسكها لتصرخ.

ليندفع جاسر ويبعده ويصرخ فيه انت اتجننت ايدك ما تتمدش عليها..

ليصرخ… مرتي هتتجوز عرفي مرتي هتتحضن ويدفعلها فلوس.

لتصرح…. لتتحامل علي نفسها وتقترب تنظر في عيونه لتهتف بغل… حوريه باعت نفسها عشان تاكل لحمكو لتشير علي بطنها. حوريه اللي بتخاف باعت نفسها وهتتخضن بفلوس ويدفع لها فلوس. بس اهو عرفي اهون من الحرام مع انه كلو حرام في حرام. هتصرف علي لحمكو يا عره الرجاله من الحرام. لحمك عيالك هيبقي من حرام. لتهتف.. مش من حرام وبس. لاااا دا حرام وعار وفضيحه. وجايز لما اخلف اروح اعمل زيها امال هناكل ونشرب منين.

ليصرج.. بطلي انت ايه بطلي حرام عليكي جلبي انحرج.

لتضحك.. متعه وانا شايفاك كده.. تخيل بقه حوريه شكلها ايه… قالعه ومبينه نفسها وواقفه وسط الصاله بتغني. مرات ليل الرفاعي قالعه وبتغني لتضحك ابقي عرف بلدك عشان يزفوك يا دكر . لا والرجاله عينهم هتطلع عليها. تخيل مراد هياخدها انهارده ويتقفل عليهم باب بالعرفي ويحسس ويشبع بالعرفي. هيحسس علي جسم مراتك بالفلوس. حوريه هتبيع جسمها بالفلوس عشان مالهاش راجل يلمها ويصونها. حوريه هتنام في سرير واحد بالفلوس يا دكر الرفاعي. ميفو السلطان

ليصرخ ويهجم عليها… ليقف جاسر ليرزعه ليل في الحائط ليصرخ انطجي مرتي فين بدل ماجتلك دلوك.

لتصرخ.. مرتك ايه مش طلقتهاانت ايه فجرك ده.. يا بجاحتك.

ليصرخ…. لاه اني رجعتها من شهور جلبي هيوجف ليهتف لافيني العنوان اخلصي. اخلصي اما أنجد مرتي. لتعطيه العنوان.

ليصرخ في اخيه هم اما نلحج النصيبه دي.. ليستدير جاسر ويمسك يدها ويقبلها ويخرج مسرعا..

كانت حوريه تقف مع ذلك الحقير في الكافيه وقد اعد كل شئ ليجلس ومعه المحامي لتحضر هيا وتقول.. هخلص اللي ورايا واجي نخلص.

ليستجيب لها لتذهب لتاتي فقرتها لتقف تغني ليشير اليها الرجل لتشعر بالقهر لتذهب اليه ويصدح صوتها ليشدها تقع في احضانه لتظل تغني وهو محاوطا اياها كان صوتها يقطر الما ووجعا.

لتقوم ليقف هو بجوارها واضعا يده علي وسطها ملتصقا بها وهيا تغني .

في تلك اللحظه دخل ليل الكافيه لينشل عندما سمع صوتها ليجول المكان بعينيه ليتوقف قلبه فزوجته تقف بملابس فاضحه. جيبه ضيقه سوداء قصيره فوق الركبه وعليها قميص ضيق يبرز مفاتنها. ميفو السلطان. وهناك رجل يمسكها من وسطها ملتصقا بها وشعرها يتساقط عليه وهيا تحاول ان تبتعد ويبدو عليها البكاء .

ليجلس الرجل ليجدها تقع علي قدمي الرجل ليندفع يهجم عليهم ليدفعها بعيدا ويهجم علي الرجل وينهال عليه ضربا.

لترتعد هيا من منظره وجاسر يبعد من يقترب وليل في حاله من الجنون ليجتمع الحرس.. ويدفعون جاسر وليل يطيح بهم بجنون مان كأنه اصابه مس من الجنون ولبسته حاله من الهياج الشديد الا ان الحرس كثره ليهجمو ويأخذون الرجل وحوريه. ليندفع ليل ويتحمل علي نفسه ويكلبش في حوريه.

لتنتفض برعب داخل احضانه وجاسر يصارع الحرس يحاول الزود عن اخيه.

الا ان ليل كلبش في حوريه كان نفسه سينتزع من ضلعه ليقف ينظر اليها ليحس بخبط علي جسده وهو لا يتركها ويكلبش فيها كأنها روحه ليظل الحرس يضربونه بعنف وهو يتحمل وهيا تنظر اليه بقهر ووجع عليه وهو يتحمل ويحاول ان ينجو بها بعيدا.

الا انهم تكاثرو عليه واتي شخصا ليخبطه علي راسه لينفتح راسه ليقع ليكلبش في قدميها لتنهار من البكاء ليشدها لتقع ويقفز فوقها يحتضنها بقوه كان في حاله من الجنون كان في رعب ان يأخذوها من احضانه. ليتكالب عليه الحرس وهو فوقها ينظر في عيونها بقهر وهيا تنتحب.

كانت عيونهما كأنها سكنت لبعضها وعاد العصفور الي حضن عشه كان قد تاه في بحر عينيها ونسي من يوسعوه ضربا وهو

فوقها كان يحس ان روحه بين يديه لو راحت لصعدت روحه الي السماء. كان الخبط والضرب لا يتحمله احد ولكنه الليل من أجل الحوريه ولحوريته فقط يقتل نفسه. ولكنهم تكاثرو عليه كان من يخبطه علي راسه ومن يرفسه برجله وهو صامد من أجل زوجته لا يفك ذراعيه عنها وهيا مرعوبه تنتحب ليهمس هنجتل ولا اسيبك يا جلب ليل. لتنهار وتنتفض ولكن الكثرة تغلب كل شئ لياتي احدهم ويرزع راسه باحد العصيان ليفقد ليل قوته ليتهالك هو ليبعدوه وياخذوها من احضانه عنوه وقلبه قد انخلع .

ليرحلو ويظل هو ملقيا عالارض ليندفع اليه اخيه ليتحامل علي نفسه ويقوم.

كان في حاله بشعه وليل كالمجنون لا يعلم كيف يدافع عنه زوجته فالحرس كثيرة. لينشق قلب ليل ويصبح كالمجنون ليحس انه سيصاب بالهبل فزوجته اخذت من احضانه. لينفض الجمع ليهجم ليل علي صاحب المطعم ليهتف… البت اللي كت بتغني دي مرتي فين ولد المحروج ده.

ليهتف الرجل… يا استاذ دا مراد بيه رجل أعمال كبير ماتقدرش عليه وهو اتفق مع حوريه يديها قرشين هيا الحق يتقال مش بتاعه مسخره بس هو ماسابهاش ووافقت

ليصرخ… لافيني العنوان بسرعه.

ليخرجا ويقف جاسر… هنعمل ايه في المصيبه دي البت اتاخدت يا فضحتنا.

ليقف ليل والغل ينهشه.. اني هجيبه لو تحت الارض.

ليهتف جاسر… طب تعالي اربطلك راسك انت متبهدل.

ليصرخ ليل.. ايكش اولع والا اموت والا اغور في نصيبه تاخدني.. بعد بلا تربط بلا تطين علي دماغي. ميفو السلطان

ليرفع تليفونه.. ليتصل باحد تجار السلاح من الصعيد ليهتف.. كيفك يا حمدان باشا. معاك ليل الرفاعي.. عايز تردلي جميلتي اللي فى رجبتك يا باشا.. تسلم… عايز رجاله كيف الاسود في مصر مايجولوش لاه علي اي حاجه يفوتو في الحيط. عايز ناس

ماعندهاش رحمه. ومالكش صالح بالفلوس اني بس عايزهم واللي يحصل مايسالوش ليه ولا يجولو ليه ولما تخلص يختفو من علي ضهر الدنيا.

عايزهم استر شرفي يا حمدان باشا.. شرف ليل الرفاعي هيتاخد عايز ألحجه والا ألبس العيبه والعار طول عمري.

ليستجيب الرجل فورا. ليجري اتصالاته. ليتجمع الرجال ليذهب الي فيله ذلك الرجل ليهتف ليل…. اني عايز اخش شوفو اني هنط من عالسور انتو اعملو واغش بره كنكو بتتخانجو. اشغلو الحرس هنا شكلهم مش كتير.

ليهم الرجال لتنفيذ ماطلبه ليهتف.. اول اما اخرج تجلبوها نار ورماد.

ليهم ان ينصرف.. ليمسكه جاسر ليهتف .. ليل استني ممكن تتجتل نبلغ البوليس.

ليصرخ ليل.. استني واخوك يلبس طرحه وعارف أن مرته جوه وراجل هيحط يده عليها.. لاه اني انجتل احسن ولا ان حد يمسها. مرتي اتاخدت من يدي واعي لدي.. لما مرت الصعيدي تتاخد من يده يا ينجتل يا يرجعها. حرجه جلبي وهيا بتتاخد من حضني مالهاش تمن الا روحي. اني ربنا بيحط عليا عشان كفرت بنعمته اني ربنا بيحرجلي حلبي وهلبس العار. ليل الرفاعي لو مادخلش هيحط وشه في الطين العمر كله.. مرتي وشرفي وروحي جوه لو مادخلت اموت حالي. يبقي لارجعها لارجع جته ماتستحجهاش. استني ايه انت انهبلت داني روحي اتاخدت من حضني واعي لدي واعي انها كت بين دراعات وياجي راجل ياخدها جلبي بيتفرتك وبيتك ع حاسس اني هموت لو مارجعتش خش اهجم وهات حوريه وحطها في عنيك. ميفو السلطان

ليهتف بتحذير…. جاسر.. مرتي لو جرالي حاجه تجعد في دار الرفاعية تامر وتتحكم العمر كله ولا حد يمسها. وصيتي يا اخوي حالي ومالي لحوريه مرتي. سايبلك جلبي تصونه العمر كله وتريح اخوك في تربته. جولها اني اتربيت وتبت عن الغل. جولها ان ليل ربنا شفاه وجلبه ابيض وسواد الليل راح عشانها وهعمل كل ده عشانها. جولها ليل اتربي في بعدك ليل اهون عليه يجطعوه ولا يمس طرفك. جولها ليل عاش ميت يا جلب ليل. خليها تسامحني خليها تجف علي تربتي وتدعيلي وتترحم عليا. ولو مت هموت وهيا مرت لأجل تكون ليا في آخرتي لو هخش جنت ربنا ويمن عليا. عشت وهيا مرتي وهموت وهيا مرتي جولها كان نفسي اوطي علي رجلها ابوسها. جولها ليل عرف يعني ايه نضافه عرفهم لما النضافه بعدت عنه لما جلب الحوريه بعد عن ليل. جولها ليل اتعلم يبقي بني ادم اتعلم يحس. ليل كان هيعيش عمره مستنيك جولها ليل الرفاعي لو عاش هيفضل لبت العتامنه خدام عمره بس ترضي. . مرتي يا اخوي جولها حال ليل وماله كله ليكي مرتي يا اخوي في عنيك مرتي يا جاسر .

لينصرف ويبدا الرجال تحتك بالحرس لتقام مشاجره لينط ليل من عالسور ويتسحب كان الوقت ليلا.

كانت حوريه قد ارتعبت من منظر ليل لتتفاجئ بالحرس ياخذون الرجل ويشدها احد الحرس وهيا تصرخ ليذهب بها الي فيلته.. ليقف غاضبا.. مين الزباله ده اللي هجم علينا تعرفيه.

لتنتحب حوريه بقهر.. ليصرخ مين قولي.

لتهتف.. ده ده كان جوزي.

ليهتف.. وعايز ايه في سنينه السوده ماله محروق كده.

لتظل صامته تنتحب ليصرخ…. كنا هنتنيل نكتب اهي اتقفلت. ليظل يدور غاضبا وهيا تنتحب.

ليهتف.. لا انت هتقرفيني انا راجل صاحب مزاج هاه واتفقنا يبقي تعدلي بوذك ده.

لتمسح حوريه وجهها بخوف.

ليهتف.. ايوه كده.. قومي ضبطي نفسك هجيب الورقه نمضيها وبكره الصبح نسافر زي ماتفقنا.

ليقوم الرجل.

لترتعب لتقوم حوريه. هعمل ايه هو جه ليه كان عايز ايه. هما ضربوه جامد ليه كده منهم لله لتسيل دموعها… انا خايفه. هو كان هيموت عشاني . لتضع يدها علي قلبها تتذكر زوجها وهو مشتعلا يطيح بالكل.

لتنهر نفسها. بطلي بتفكري في ايه.. لتجد الرجل عاد ليكتب الورقه.. يلا امضي..

لتحترق حوريه.. طب اديني انا مهزوزه والنبي.

ليهتف.. امضي لاما اخلص عليكي.

لتقترب وتمضي الورقه ليضعها جانبا ويقترب دلوقتي بقيتي مراتي حقي اتهني بعد ما الزباله جوزك قرفني. يلا خشي هتلاقي بدله رقص في الشنطه اللي جايبهالك افتحيها هاتيها يلاا…

لتنظر اليه وتسيل دموعها ليهتف بحده ماتيلا هتحايل عليكي.

لتنتحب حوريه بقهر وتدخل وتلبس البدله لتقف تنظر لنفسها… لتشهق بقوه ودمعها تسيل. دي اخرتها يا حوريه تبيعي روحك. انت ضيعتي خلاص لتخرج وتقف.

ليهتف الرجل يلا عايز ليله ملوكي.

لتقترب حوريه تسيل دموعها لتشعر انها ستموت حيه لا تقدر ان تسلم نفسها لغير حبيبها لتحاول ان تعود للحمام ليقوم الرجل ويشدها ويتلمسها بوقاحه وهيا تقاومه.

في تلك الاثناء كان ليل قد اعتلي الشرفه ليتجمد عندما وجدها بتلك الهيئه ليجد الرجل يقترب بشفتيه ليقبل زوجته ليندفع كان الشياطين تلبسته و.. …

العااار العار يا جبيصي البندجه يا هريدي. 😂 😂 😂 😂 😂 وربنا صعب عليا الواد 😂😂😂😂

  • تبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية في قلب الليل ) اسم الرواية
  • reaction:

    تعليقات