Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الحادي عشر 11 - بقلم نورا محمد

 رواية حب عبر السوشيال ميديا (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر كوكب الروايات بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الحادي عشر 11 

مكه :انا جايه لأبيه يوسف الحادي عشر 
 ‏مصطفي: اخوكي دا عصبي اوي بس بصراحه عنده حق اصلك مزه اوي وتتاكلي اكل وغمزلها 
 *********
مكه بصدمه 

 ‏_______________________________
 ‏عند اريج كانت بتشتغل بحماس يوسف خرج من المكتبه 
 ‏يوسف برسميه: انا ٥دقايق هلف على الموظفين وراجع
 ‏اريج: تمام 
 ‏الاستاذ يوسف موجود 
 ‏اريج وهي تنظر للورق: ٥دقايق ويجي ممكن تنتظره 
 ‏طيب الاستاذ محمد موجود 
 ‏اريج رفعت نظرها عليه : انا سكرتيره الاستاذ يوسف مش الاستاذ محمد 
 ‏ههههه براحة طيب انا اسف 
 ‏اريج برسميه: ولا يهم حضرتك
 ‏بلاش حضرتك معاكي احمد شرف الدين صاحب اكبر شركة للاستيراد والتصدير
اريج برسميه:  ‏اتشرفت بحضرتك
احمد: ما قولنا بلاش حضرتك على عموم مش تعرفيني باسم  حضرتك 
اريج : اريج مع حضرتك
احمد: اممم اكيد اسمك ليه معني  
اريج بلا مباله: رائحه من روائح الجنه فى حاجه تاني علشان عايزه اكمل شغل واظن دا مكان شغل مش مكان لتعارف 
عامل بنهج : اااحمد باشا الحق الحق اخوك 
احمد قام بغضب : ماله اخويا 
عامل هو بيخد نفسه : يوسف باشا هيموته 
احمد واريج بصدمه : يوسف 
__________________________________
عند يوسف كان بيطمن على المواظفين لفت انتباه بواحد تشبه مكه قال لنفسه هتعمل في أي تاني أن بتخيلك معايا 
ومشي لكن وقف عند سمع صوته
مكه: انا جايه لأبيه يوسف 
مصطفى: اخوكي دا عصبي اوي بس بصراحه عنده حق اصلك مزه اوي وتاكلي اكل وغمزلها 😉
وايه تاني يا روح ااااااااااااااامك 
مكه بصدمه : اااابيه يوسف 
يوسف شمر أكمام القميص ونزل فى مصطفي ضرب والموظفين تألمت ومحدش قدر يبعد يوسف عن مصطفي إلى بينزف من كل حته الا ان جاء 
احمد بعصبيه: يوسف ابعد عن اخويا 
اريج بصدمه: يوسف سيبه هيموت 
تدخل كل من اريج وأحمد لإبعاد هذا إلاسد عن مصطفي ونجحوا نوعا ما 
اريج وهي ماسكه يوسف : حرام عليك كان هيموت فى ايدك 
احمد قوم مصطفي : كيف تسمح لنفسك تمد ايدك على اخويا هتندم يا يوسف 
اريج :  مكه انتي هنا بتعملي ايه
مكه كانت بتعيط فى صمت 
يوسف بعصبية: دي حاجه بسيط علشان اخوك يفكر يقرب من حاجه تخصني وشد مكه من ايديها وراح مكتبه
اريج لتلطيف الجو: اكيد سوء تفاهم
احمد بعصبيه: سوء تفاهم اي انا اخويا خط احمر 
اريج: اكيد اخوك غلط في حاجه تعالى المكتب ونعرف الحكايه وكمان اطلب لاخوك دكتور 
احمد بنرفزه: لايمكن اتعامل مع يوسف تاني 
اريج بهدوء: حضرتك هتتعامل مع الاستاذ محمد والموضوع أن شاء الله هيتحل 
____________________________
عند يوسف زق مكه على الكنبه الموجوده فى أوضة المكتب واغلق الباب بالمفتاح
يوسف بقي يكسر فى المكتب
________________البارت لثاني عشر
عند يوسف زق مكه على الكنبه الموجوده فى أوضة المكتب واغلق الباب بالمفتاح
يوسف بقي يكسر فى المكتب ويشد فى شعره ويصرخ ويخبط على المكتب بقوة يتذكر كلمات تلك المعتوه الذي يدعي مصطفي نظر لتلك الشقيه كانت بتعيط وبتترعش وضامه رجلها وسانده رأسه عليها 
مسح أيده على وجهه قال بهدواء مميت: انا مش حذرتك متقفيش مع اي حد 
مكه بعياط: والله ما كلمته دا دا هو 
يوسف بعصبية ومسكها من دراعها بقوه: وانتي تقفي معاه ليه ردددددددددددي
مكه بتعيط وبس 
يوسف بجنون: انتي خرجتي من غير اذني ليه ها ردددددددددددي
مكه بشهقات: اناا كن كنت جااايه اصالحك علشااان ااانت زعلااان مني 
يوسف صعبت عليه قويه راح حاضنها وشالهاوهي مسكت فيه بقوه هي بترتاح بحضنه بتحس أنه الامان بتاعه مهما كان عصبيي 
يوسف قعهدها على المكتب واتنهد: وهتصالحي ازي بقي 
مكه مسحت دموعها: مش عارف اطلب اي حاجه وانا اعملها 
يوسف بخبث: بوسه 
مكه بخجل: عيب يا ابيه اطلب حاجه تانيه 
يوسف بتمثيل الزعل: هو دا طلبي ويلا علشان اروحك
مكه قربت منه وباسته من خده 
مكه برائه: لسه زعلان وهتروحني 
يوسف بخبث: يعني زعلان شويه لكن لو بوسه كمان للخد التاني يبقي تمام
مكه : هههه ماشي
_________________________________________
محمد دخل الشركه وعرف إلى حصل من سكرتيره ودخل مكتبه بهيبه 
اي داااااااا 
____________________________________
نوران: لسه يا ماما
ساميه: كل شويه لسه لسه وآمال عملتي ايه 
نوران بغضب: وانا اعمل ايه بنت اختك واكله دماغه خالص 
ساميه: قربي منه يا ختي يعني بنت كريمه اشطر منك 
نوران بزهق: محمد اصل مش طايقها وكل ما اقرب العقربه تيجي 
ساميه : يعني مرواحك هناك مفهوش مصلحه 
نوران بخبث: ازي دا انا عندي خطه 
ساميه بلهفه: قولى يبت 
نوران : مش هينفع فى التليفون لما ارجع ابقي اقولك 
سلام ياماما لازم اقفل 
ساميه: سلام يا حبيبتي
____________________________________
فى مكتب محمد
اريج : اتفضلوا وانا هجيب شنطة الإسعاف الاوليه 
احمد بصوت عالى: بقي احمد شرف الدين اخوه يضرب ليه وهو فاكر نفسه مين وبقي راح جاي فى المكتب 
اريج : كل حاجه هتتحل حاسس بحاجه يا استاذ 
مصطفي : اااااه الم فى جسمي كلي اااااه ودماغي اااااه 
بتنزف
اريج كانت بطهر الجرح وتعقمه 
مصطفى: اااه براحه 
اريج : كدا كويس يا استاذ
مصطفي بابتسامه: اسمي مصطفي وانتي اكيد اسمك قمر ااااااااه مالك 
اريج بحده: شكل الاستاذ يوسف مغلطتش لما ضربك 
احمد بابتسامه: حقك عليا مصطفي ميقصدش وبعدين مصطفي عمل ايه علشان يضربه كدا
اريج وهي تضع الشاش على رأسه : الاجابه عند الاستاذ مصطفي رد يا استاذ
مصطفى: اسمك اي الاول 
اي داااااااااااا و سحب اريج من أيدها

   •تابع الفصل التالي "رواية حب عبر السوشيال ميديا" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات