Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية رحيم قلبي الفصل التاسع 9 بقلم نور شريف

 رواية رحيم قلبي الفصل التاسع 



رواية رحيم قلبي الفصل التاسع 

رحيم دخل المطبخ لاقي غرام قاعده قدام التلاجة اخده كل الاكل وبتشرب بيبسي... رحيم يخربيتك انتي بتعملي اي..؟


غرام اي ياض بعوض الاكل الي خسرته عايزني ابقي رفيعة..!


رحيم بضحك :طب براحة طيب عليكي انتي اصلا رفيعة..!


غرام :اسكت اسكت انا عسيولة اصلا يا ولا تعالا كل مكرونة امك ناهد دي بتعمل مكرونة بشميل جامده فورتيكة..


رحيم قرب منها وغمزلها ونتي بتعرفي تعملي اي يا سكر؟؟


غرام بتوتر :ابعد ابعد انا شبعت دخل الاكل الثلاجة انا راحه انام..


رحيم خدي هنا امال لو مشبعتيش،

غرام هاكلك عادي يعني،

رحيم طب تعالي بقا ونا هاكلك،

غرام انا اهو يا بطة وطلعت تجري،

رحيم لو مسكتك هاكل البطة،

غرام نعم يا قلب امك بط بط،

رحيم بط يعني اي بلانجلش،

غرام دكر بط انت بطة يبقي انا،


ناهد تعالوا يا ولاد الاكل اتعمل يلا يا رحيممم يا غرام؟


رحيم ماما دي بتفصل اللحظات السعيده..


غرام هقولها انا نازله اقولها وبسرعة نزلت علي السلم...


رحيم خدي يا بت وحياة امك اسكتي خالص تعرفي تسكتي..


غرام قعدت علي الاكل وبصت ل رحيم عشان هي اكلت فوق.


ناهد عايزك تشوف القط بتاعك يا رحيم دخل المطبخ كده عشان كنت عامله فراخ ومكرونة ومش لقيت حاجه..


رحيم بضحك جامد :القط بتاعي ده عايز تربية يا ماما هشوفه خرج ولا لاء..


غرام حست بتريقة :انا مش جعانة هطلع ارتاح شوية عشان عايزة انام..


رحيم بضحك :خليكي انتي ماكلتيش حاجة يا غرام وغلط علي صحتك؛؛


غرام ضربته ف كتفه :لاء مش غلطت صحيح يا ماما انا الي اكلت فوق لم جيت مع رحيم عشان كده شبعت؟


ناهد بطيبة :بالهانا يا حببتي بقا بتتريق عليها يا رحيم زمانها زعلت..


غرام لا يا ماما متخفيش انا مبزعلش من رحيم ده حتي جوزي.. 


رحيم اتبسط من كلامها :هنطلع احنا يا ماما خالي بالك من نفسك.. 


ناهد تسلملي يا رحيم مش عايزك تنزل تشتكي منها ونتي يا غرام خالي بالك من ابني.؛ 


رحيم وغرام طلعوا فوق فجاة غرام وقعت علي السلم؟، 


غرام بصراخ :اه يا رجلي اهههههههه رجلي يا رحيم رجلي.. 


رحيم شالها وطلع علي فوق اهدي حط ايدو علي رجليها لاقها ورمة..؛


ناهد مالها يبني مالك يا غرام اي الي حصل اهدي اهدي.. 


رحيم رجليها اتكسرت ولازم اروح بيها المستشفي... 


رحيم شالها وركب العربية بسرعه وطلع علي المستشفي اهدي يا غرام قربنا نوصل.. 


في المستشفي رحيم ركبها علي كرسي عجل وهي بتصرخ من الوجع رجلي يا رحيم.. 


الدكتور شاف رجليها وقالها :انتي وقعتي فين رجلك اتكسرت هتعملي جبس وعايزك متمشيش عليها غير لم تحسي انك قادرة تمشي.. 


رحيم وقعت علي السلم يا دكتور تمام الاعادة امته.. 


الدكتور جبس رجليها وقالها :معقول الجمال ده يعيط؟؟ 


رحيم بغيرة :بتقول اي يا دكتور دي مراتي علفكرة.. 


الدكتور اسف بس هي حلوه اوي وعيونها كمان؟ 


غرام بقولك اي يا دكتور نا مش هجيلك تاني تصبح على خير! 


رحيم اخذ غرام وزعق ليها جامد وقالها :اكيد علي ام جبت العلاج عجبك وقعدتي تتكلمي معاه يا حلوه ونا هنا بلفف وخايف عليكي.. 


غرام بعياط :هو الي كان بتكلم يا رحيم واي عجبك دي انت فاهم بتقول اي يلا انا عايزه اروح.. _


رحيم اتقمصي بقا انت شايفة ان كده حلو كلامك معاه؟ 


غرام انت فاكر ان قادرة اسيبه وامشي انا مردتش عليه انا رجلي كانت وجعاني وبصرخ منها يلا يا رحيم عايزه اروح.. 


رحيم انتي بتقولي اي اصلا انا من حقي اعمل الي انا عايزه حتي لو مش هتروحي البيت النهاردة.. 


غرام سؤال انت تعرفني من فين وازي عارف كل حاجه عني؟


  •تابع الفصل التالي "رواية رحيم قلبي" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات