Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مجنونتي الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة الرحمن

 رواية مجنونتي الفصل التاسع 



رواية مجنونتي الفصل التاسع 

مجنونتي التاسع وقبل الاخير 😂♥️✨


حبيبه اسنددني يابن المجنونه مش قادره أمشي هوب راحت مرجعه علي رعد


رعد الله يقرفك ياشيخه الله يقرفك


دلخوا الاقصر وخالد استقابلهم


خالد:اي يارعد انت حاطت برفان بطعم الترجيع ولا اي


رعد: لاء حبيبه دايخه بس


حبيبه جالي ضربه هوا ياعمي


خالد ضربه اي


حبيبه عايزه ارجع 


راحت هو مرجعه علي رعد تاني


رعد ابو قرفك ياشيخه بقي يع


خالد اطلعوا ارتاحوا ولما تنزلوا نتكلم حمد الله علي السلامه يولاد


رعد فين الباقي


خالد سرين سافرت كعادتها وعمك وعياله راحوا القاهره بيخلصوا شغل هناك ومراته قاعده عند ستك في السرايا التانيه


رعد طيب ياابويا عايزه حاجه


خالد حاجتك معاك يابني


رعد طلع ودخل يستحمي وهو قرقان


رعد مقرفه مقرفه اوي يعع يخربيت قرفك فضل ساعه جوه بيدعك جسمه ومش مقتنع 


رعد خرج من الحمام وكان نضيف اوي


حبيبه ابيضت كده لي يابن سردينه


رعد اسكتي علشان عايز اعلقك


حبيبه هرجع عليك


رعد عيله مقرفه اوي


حبيبه دخلت استحمت وخرجت نامت علي السرير ورعد كان نايم علي الكنبه صحيوا تاني يوم الصبح مع بعض في نفس الوقت


حبيبه:صباح السكر عليكي يابت يا حبيبه


قامت وباست نفسها في المرايا ورعد كان لسه نايم علي الكنبه بيفوق


حبيبه دخلت ولبست وخرجت تاني


حبيبه الواحد يصطبح علي أشكال عدله اي الي انا بصطبح عليه ده


رعد شوفي نفسك وانتي نايمه بتشفطي الدبان 


حبيبه غيران مني علشان شكلي قموره وانا نايمه وانا صاحيه بس هي كده دايما ياحبيبي الدنيا مبتديش كل حاجه يله تيكير انت يا رعود 


حبيبه نزلت وقررت تعملهم الفطار


حبيبه المفروض اعمل زاي الكِنه في الهند اطبخلهم اطبخلهم كاري ولا محشي يتنچان ولا حلويات المشبك الي البت كوشي بتعملها 


حبيبه ابتدت تألف من دمغها وعملا اكل مش معروف مصدره


حبيبه هياكلوا صوابعهم صوابع صوابع يله ربنا يقدرني علي فعل الخير يارب


حبيبه ابتدت ترص الاكل ووقفت وصوتت


خالد ورعد نزلوا وهما خايفين 


رعد في اي مالك


خالد حصلك حاجه يبنتي


حبيبه لاء عملتلكم فطار فاخر من الاخر يعيال يله كلوا


رعد اتعود وقعد ياكل في سكوت


اما خالك فعارف بنته فمش استغرب برضوا


رعد تف الاكل وقال اي ده


حبيبه شوربه ضفادع يا قلب امك ايه مش عجباك في شوربه رجل بقره جوه


رعد الله يقرفك ياشيخه منك لله يا حبيبه منك لله


خالد:طبخه كوارع علي الصبح كوارع اقول فيكي اي ياشيخه اقول فيكي ايه


حبيبه يابا كل ورم عضمك انت محتاج تخش دنيا


رعد بيقرف جدا من الكوارع ومن اي لحوم عموماً فدخل يعيني بقي استفرغ كل الي بطنه


حبيبه قاعده وبتضرب الكوارع وبتشفط اللحمه الي فيها


حبيبه لاء صارفين ومكالفين شكله كان عجل عجل يعني مفيش هزار 


خالد:تصدقي كان نفسي في كوارع


حبيبه:انا هنا دايما علطول في الخدمه هقوم اشوف الميت الي فوق ده 


طلعت اخدت شاور علشان الريحه وخرجت تشوف رعد


حبيبه مالك يارعودي


رعد بطني وجعاني اوي 


حبيبه معلش معلش تعرف اني واخده جايزه الطالب المثالي في الإسعافات الأولية


رعد خليها تنفعك 


حبيبه خد البرشامه ديه وحط في بطنك بطشيخه كبيره كده هو 


رعد مكنش عاوز ياخد بس هي حطتله البرشامه في بقه غصب عنه وشرب المايه 


رعد وريني كده الشريط ده 


رعد برشام ملين أحيييييه ياحبيبه أحييه


بعد ربع ساعه


رعد اااااه


حبيبه جايه ااهي جايه اهي عاش يابطل عاش 


رعد ادعي عليكي ب ايه وانتي فيكي كل العبر


حبيبه انت كويس يارعودي اجبلك برشامه تهديك


رعد غووووووري ياشيخه غووووري 


جه الليل الحمدلله اليوم عدي علي خير


خالد انتوا بتثقوا فيا صح ياولاد


حبيبه بثق فيك ثقه شمياء في المعزه بتاعتها


رعد خير يابابا في حاجه


خالد امضوا علي الورق ده وانتوا ساكيتن 


حبيبه اوعا يكون وصل علي بياض عيب عليك ياحج في السن ده وتكون نصاب 


رعد بس انتي ريحي ورق اي ده 


خالد امضوا بس


حبيبه انا بحب امضي هات امضي


حبيبه مضت بكل ثقه كده


رعد خد ومضي 


خالد ده ورق ......


رعد وحبيبه بصوا لبعض بصدمه و.....


  •تابع الفصل التالي "رواية مجنونتي" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات