Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مجنونتي الفصل الثالث 3 بقلم حبيبة الرحمن

 رواية مجنونتي الفصل الثالث 



رواية مجنونتي الفصل الثالث 

مجنونتي 😂❤️


حبيبه:تعالا يارعودي اتفرج معايا علي الماتش


رعد:انا زملكاوي ومبحبش اتفرج علي ماتش الاهلي و الزمالك مع بعض علشان بتعصب 


حبيبه:عارف انكوا بليله وبتخسروا بحب الناس المعترفه بالهزيمه ديه


رعد: لاء علشان اللعيبه بتعاتكوا بتلعب بغباء


حبيبه؛جر اي يعنيا انت ايش فهمك انت يعني ايه الشياطين الحمر ده لقب مش من فراغ 


رعد:طب هقعد اتفرج بس مش مسؤل عن الي هيحصل 


بعد نص ساعه 


حبيبه سيب شعري وانا هسيب دراعك


رعد: محتاج اخد حقنه مضاد عضه الكلب


حبيبه:اوعا ياض متتكلمش معايا تاني


رعد:حلوتك يعني انا الي ميت في دباديبك وسعي وانتي زاي العربيه النقل كده


قاموا هما الاتنين وبصوا للشقه


حبيبه:انت الي مكسر شاشه التلفزيون


رعد:وانتي مكسره المزهريه الي الحج جايبها ب ٢ مليون من المزاد في فرنسا


حبيبه:في حد عاقل يعني يجيب حته مزهريه ب ٢ مليون كان ممكن يجيب مصنع مصاصات بيهم وبعدين م انت مكسر الرسيڤر


رعد:م انتي مكسره الترابيزه وطقم الكوبيات و...


خالد ابو رعد :ومش عايز اقولك حبيبه ورعد دول متفاهمين إزاي يا أسر اختك مبسوطه معاه مبسوطه مبسوطه يعني مفيش كلام


حبيبه كانت شعرها واقف ورعد اديه كلها مزرقه من العض والشقه تضرب تقلب والإزاز في كل حته


حبيبه:بنموت في بعض موت 


رعد:لو حافظه الشهاده ياقلب امك قوليها 


أسر:هااار اسوح يعيال


خالد:ايه الي انتوا منيلونه ده


حبيبه:تاكل بليله ياعمي 🤡


يالهواااااااااااي عليااا


حبيبه:هو متعصب لي


رعد:مش عارف


بعد مرو ساعتين


رعد:لمي بضمير يامعفنه متحطيش التراب تحت السجاده


حبيبه:توم لما كان بينضف كان بيحطه في بيت چيري وچيري كان بيطلعه تحت السجاده ف توم كان بيتعصب ف انا لما احطه تحت السجاده توم هيتعصب وطبعاً مش قصدي علي توم قصدي عليك 


رعد:عيله رخمه مبتفوتيش فرصه تعصبيني فيها 


حبيبه:ده اسمه حب يا عديمه الحبحبه


رعد:اخرسي انتي وكلامك الي عايزله كاتلوج ده 


حبيبه:ياشيخ اتنيل


رعد:بتقولي حاجه ياحبيبه


حبيبه:ابدا يارعودي


اسر :ياخداااامه اعمليلي انا وعمو خالد قهوه مظبوط بسرعه


حبيبه:حاضر يابيه


خالد:ياخدام تعالا انت والطشت اعملي رجلي


رعد بقي كبير الصعيد يمشي بطشت منك لله ياحبيبه


حبيبه:بقالك يومين مبتقوليش غير منك لله ياحبيبه ياعم لاقي كلام تقوله الاول


رعد:الكلام كتير بس البردعه تفهم


حبيبه:شو عم تقصد بكلامك داا


خالد:ياااارعد 


رعد وحبيبه اتنطروا وهما بيجروا خبطوا في بعض كل واحد اتنطر في حته


اسر: اقسم بالله اتنين غبي منه فيه 😂😂


خالد:بت ياحبيبه عملتي بليله صح 


حبيبه: اه علشان الأهلي كسب انهارده الزمالك اللهم لا شماته بس انا شمتانه اوي يا خلودي ها شمتااانه


رعد مش هرد عليها اتملك اعصابك يارعد 


حبيبه:جبنا بليله هما بليله بليله بليله بليله بليله 


رعد:كبر دماغك يارعد أقسم بالله ديه عيله تفها متعملش مخك بمخها 


حبيبه:رعودي تاكل بليله مع خلودي واسوري وحبحوبه البوبا بيبا انا يعني 


رعد:غوري من وشي


حبيبه:ياشيخ ديه سحنه حد يبصلها أساساً


بعد مشكسات حبيبه في رعد واستفذاذه أخيراً خلصوا تنضيف


رعد طلع علي اوضته وخد حاجات التمرين وراح علشان يتمرن 


خالد:رايح فين يبني


رعد:رايح اتمرن عندي بطوله كمان شهرين


حبيبه بتعب: ياشيخ لسه فيك حيل ااااه يا عضمي عضم جسمي عضمايه عضمايه بتشتمني ياخويا 


اسر:قلبي عندك يختي


حبيبه:تسلم ياروح اختك


رعد:انا بتدرب من يوم الخميس خمسه خمسه الساعه خمسه خمس تدريبات 


حبيبه:خمس في وشي خمس هحسدك علي كام العضليه النفخ ديه 


رعد:نفخ مش هرد عليكي يا أُميه


حبيبه:انا مش أميه يا جاهل 


خالد: لاء ياحبيبه ماقوليش كلمه جاهل ديه تاني


حبيبه؛لي يعني


خالد:النبي صلي الله عليه وسلم


الكل عليه أفضل الصلاة والسلام ❤️


خالد: كان أُمي يعني لا بيعرف يكتب ولا يقرأ متقوليش علي حد كده تاني ماشي 


حبيبه:استعفر الله العظيم يارب سامحني خلاص انا اسفه يارعودي 


رعد:انا خارج علشان البت ديه بتستفزني اوي


خالد:يله يا اسر احنا كمان نمشي وديه تذاكر السفر يا عرسان اسبوع في شارم الشيخ في فندق رعد


رعد؛لااااء متقولش انك بتتكلم بجد يختاااااااي علياا


حبيبه:بجد الله فوريره هطلع اجهز هدومي ياااااس بقي يحي العدل يحي العدل يا ام العدل لولولولولي 💃💃



  •تابع الفصل التالي "رواية مجنونتي" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات