Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ملاك الاسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة مصطفى

 رواية ملاك الاسد الفصل الحادي عشر 



رواية ملاك الاسد الفصل الحادي عشر 

روايه ملاك الأسد 🖤

    البارت الحادي عشر 💫🦋

بقلم /Basmala Mostafa 🦋✨💜

Basbosa 💜💫

أسر بصدمه :في اي 


سليمان :مش انا اللي اخون معلمي يا استاذ وحط الكلام ده حلقه في ودانك ومتفكرشي بعد كده أن انت تغريني بالفلوس يا شاطر علشان ميحصلشي ليك حاجه مش تعجبك

 

أسر بصدمه :انا غلطان اني اساسا بساعدك بالفلوس اكيد انت محتاجهم وانا كنت كل اللي طالبه تخرجني وادفع ليك التي انت عايزه


سليمان خرج قبل ان يقتل تلك المجنون ولم يعطي اي اهتمام لكلامه وخرج دون رد فعل منه 🙃


أسر :ماشي يا ولاد الجوارحي هخرج من هنا يعني هخرج وساعتها بقي محدش هيلومني علي اللي هيحصل وهاندمك يا اسد وكل حد من عيله الجوارحي هيندم 


(بطل عبد علشان انت مش هتخرج من هنا انت كده هتلعب في عداد موتك إذا لسه ملعبتش فيه يا أسر انت دخلت في جحيم الأسد واللي بيدخل فيه مستحيل يخرج منه إلا وهوا ميت )


في قصر الجوارحي 

ليان قاعده في اوضتها مش بتخرج في أي مكان ومش بتقعد معاهم الا بس علي الاكل وكلامها معاهم مش زي الاول قليل اووي لو قعدت معاهم ودخلت في حاله اكتئاب وبقت حاجه تانيه خالص 

ليان قعدت تعيط وقعدت تانب نفسها أن هيا حبت واحد كده وهيا حاليا بسببه في حاله اكتئاب ومش عارفه تخرج منها 

منك لله يا أسر علي وجع قلبي ده والمرحله اللي وصلتني ليها  


نروح بقي لملاك 

ملاك اول ما روحت البيت مامتها مكنتشي في البيت لأنها لما عرفت أن هيا هتسافر قعدت مع خالتها 

ملاك اول ما فتحت الباب بنسخه المفتاح الخاص بها دخلت البيت وبعد كده كلمت أمها وقالت ليها تيجي وهيا مسافرتشي 

مامت ملاك :طب يا بنتي هاجي بكره الصبح دلوقتي الوقت اتاخر 

ملاك :ماشي يا ماما 


ملاك قفلت مع امها وغيرت هدومها ولبست تيشيرت ابيض وفيه خطوط سوداء وبنطلون اسود وقعدت علي السرير ومسكت فونها وفتحت الواتس لقت اسد متصل الان وبيكتب وبعدين يمسح ومش بيبعت حاجه ملاك قعدت حوالي خمس دقائق تستني منه رساله لكن هوا بيكتب ويمسح راحت كتبت 

ملاك :اي ده هتفضل تكتب وتمسح كتير 

وبعد كده بعتتها له 

وكان رده 

اسد :معلش انا اسف وفضل الفون وقعد علي السرير بيفكر فيها وطبعا ملاكنا اه هيا بتفكر فيه بس مش حاسه بمشاعر كبيره اوي من ناحيته ومش هتقول له علي حاجه 


ملاك بعتت رساله له 

ملاك :اولا يا اسد انا مش هاجي الشركه تاني 

ثانيا بص بقي انا مش عارفه ارد عليك اقولك ايه بخصوص الكلام اللي في المطار ده فأنت تستني عليا شويه لحد ما اخد عليك وانا لما احس ان فيه مشاعر من ناحيتي تجاهك هاقولك بس مش معني كده اني هاجي الشركه الشركه دي أمر بالنسبه ليا وانتهي ومش هرجع له


اسد كان قاعد شارد وبيفكر وقاطع تفكيره صوت رساله فتح فونه بسرعه وقرا الي موجود فيه

هوا الي حد ما فرح وفي نفس الوقت زعل أن هيا مش هتيجي الشركه خالص 


اسد بعد كده رد عليها 

وانا مستني ردك يا ملاك 


وبعد كده قفل كل واحد ونام بارتياح الي حد ما كان الطرفين مبسوطين 


تاني يوم 

اسد استيقظ في الصباح قام أخد شاور وادي فرضه ولبس بدله سوداء وتحتها قميص ابيض ورش برفانه المميز والجميل وبعد كده نزل 

علي السفره 

اسد اتجه ناحيه أمه وقبل رأسها وقعد علي الكرسي ولاحظ أنه ايان موجود بس ليان لا 


فسأل مامته

اسد :امي هيا ليان فان بقالها كام يوم مش بتنزل تفطر معانا 


ريم :والله يا ابني مش عارفه اختك لفتره دي متغيره قووي ومش عارفه فيها اي 


اسد :طب أنا طالع ليها بس محدش يطلع معايا انا هطلع لوحدي واقعد اتكلم معاها لوحدنا 


الام :ماشي يا ابني 

ايان :ماشي يا اسد 


اسد قام من علي الكرسي واتجه نحو غرفه ليان 

خبط علي الباب ولكن لا يوجد رد 

اسد فتح آلباب ودخل ولكن لقي أخته ......


اسد بصدمه :ليان 


يا تري لللي حصل مع ليان ؟؟


وملاك ناويه تعمل اي في اسد ؟؟ 


عايزه تفاعل كبير يا جماعه تفاعل تفاعل تفاعل تفاعل يا سكاكري 😘💜


دمتم سالمين 💓💋روايه ملاك الأسد 🖤

    البارت الحادي عشر 💫🦋

بقلم /Basmala Mostafa 🦋✨💜

Basbosa 💜💫

أسر بصدمه :في اي 


سليمان :مش انا اللي اخون معلمي يا استاذ وحط الكلام ده حلقه في ودانك ومتفكرشي بعد كده أن انت تغريني بالفلوس يا شاطر علشان ميحصلشي ليك حاجه مش تعجبك

 

أسر بصدمه :انا غلطان اني اساسا بساعدك بالفلوس اكيد انت محتاجهم وانا كنت كل اللي طالبه تخرجني وادفع ليك التي انت عايزه


سليمان خرج قبل ان يقتل تلك المجنون ولم يعطي اي اهتمام لكلامه وخرج دون رد فعل منه 🙃


أسر :ماشي يا ولاد الجوارحي هخرج من هنا يعني هخرج وساعتها بقي محدش هيلومني علي اللي هيحصل وهاندمك يا اسد وكل حد من عيله الجوارحي هيندم 


(بطل عبد علشان انت مش هتخرج من هنا انت كده هتلعب في عداد موتك إذا لسه ملعبتش فيه يا أسر انت دخلت في جحيم الأسد واللي بيدخل فيه مستحيل يخرج منه إلا وهوا ميت )


في قصر الجوارحي 

ليان قاعده في اوضتها مش بتخرج في أي مكان ومش بتقعد معاهم الا بس علي الاكل وكلامها معاهم مش زي الاول قليل اووي لو قعدت معاهم ودخلت في حاله اكتئاب وبقت حاجه تانيه خالص 

ليان قعدت تعيط وقعدت تانب نفسها أن هيا حبت واحد كده وهيا حاليا بسببه في حاله اكتئاب ومش عارفه تخرج منها 

منك لله يا أسر علي وجع قلبي ده والمرحله اللي وصلتني ليها  


نروح بقي لملاك 

ملاك اول ما روحت البيت مامتها مكنتشي في البيت لأنها لما عرفت أن هيا هتسافر قعدت مع خالتها 

ملاك اول ما فتحت الباب بنسخه المفتاح الخاص بها دخلت البيت وبعد كده كلمت أمها وقالت ليها تيجي وهيا مسافرتشي 

مامت ملاك :طب يا بنتي هاجي بكره الصبح دلوقتي الوقت اتاخر 

ملاك :ماشي يا ماما 


ملاك قفلت مع امها وغيرت هدومها ولبست تيشيرت ابيض وفيه خطوط سوداء وبنطلون اسود وقعدت علي السرير ومسكت فونها وفتحت الواتس لقت اسد متصل الان وبيكتب وبعدين يمسح ومش بيبعت حاجه ملاك قعدت حوالي خمس دقائق تستني منه رساله لكن هوا بيكتب ويمسح راحت كتبت 

ملاك :اي ده هتفضل تكتب وتمسح كتير 

وبعد كده بعتتها له 

وكان رده 

اسد :معلش انا اسف وفضل الفون وقعد علي السرير بيفكر فيها وطبعا ملاكنا اه هيا بتفكر فيه بس مش حاسه بمشاعر كبيره اوي من ناحيته ومش هتقول له علي حاجه 


ملاك بعتت رساله له 

ملاك :اولا يا اسد انا مش هاجي الشركه تاني 

ثانيا بص بقي انا مش عارفه ارد عليك اقولك ايه بخصوص الكلام اللي في المطار ده فأنت تستني عليا شويه لحد ما اخد عليك وانا لما احس ان فيه مشاعر من ناحيتي تجاهك هاقولك بس مش معني كده اني هاجي الشركه الشركه دي أمر بالنسبه ليا وانتهي ومش هرجع له


اسد كان قاعد شارد وبيفكر وقاطع تفكيره صوت رساله فتح فونه بسرعه وقرا الي موجود فيه

هوا الي حد ما فرح وفي نفس الوقت زعل أن هيا مش هتيجي الشركه خالص 


اسد بعد كده رد عليها 

وانا مستني ردك يا ملاك 


وبعد كده قفل كل واحد ونام بارتياح الي حد ما كان الطرفين مبسوطين 


تاني يوم 

اسد استيقظ في الصباح قام أخد شاور وادي فرضه ولبس بدله سوداء وتحتها قميص ابيض ورش برفانه المميز والجميل وبعد كده نزل 

علي السفره 

اسد اتجه ناحيه أمه وقبل رأسها وقعد علي الكرسي ولاحظ أنه ايان موجود بس ليان لا 


فسأل مامته

اسد :امي هيا ليان فان بقالها كام يوم مش بتنزل تفطر معانا 


ريم :والله يا ابني مش عارفه اختك لفتره دي متغيره قووي ومش عارفه فيها اي 


اسد :طب أنا طالع ليها بس محدش يطلع معايا انا هطلع لوحدي واقعد اتكلم معاها لوحدنا 


الام :ماشي يا ابني 

ايان :ماشي يا اسد 


اسد قام من علي الكرسي واتجه نحو غرفه ليان 

خبط علي الباب ولكن لا يوجد رد 

اسد فتح آلباب ودخل ولكن لقي أخته ......


اسد بصدمه :ليان 


يا تري لللي حصل مع ليان ؟؟


وملاك ناويه تعمل اي في اسد ؟؟ 


•تابع الفصل التالي "رواية ملاك الاسد" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. Sound has at 소울카지노 all times been an integral element of slot machine play. Since the early 1900s, slot machine winning mixtures have been accompanied by a ringing bell; a design characteristic that's nonetheless present in most machines today. Up until concerning the early Nineties, sound modified little from the early days, on common that includes about fifteen sound effects; whereas, today slot machines common about 400 sound effects . Winning sounds are particularly necessary to the popularity and attraction of the machines, and shedding sounds are not often heard.

    ردحذف

إرسال تعليق