Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لم اختارك الفصل الثامن 8 بقلم سحر سمير

 رواية لم اختارك الفصل الثامن 


رواية لم اختارك الفصل الثامن 

قاطعه فريد بوجع : ااه ااه بطني
اسلام بلهفه : بااابااا
فريد بوجع : بطني بتتقطع الحمام االحمام فين
و طلع يجري
اسلام بلهفه : معلش
قطع كلامه بوجع : ااه اااه يا احمد انت حطيت ايه
أحمد وهو حاطط رجل على رجل : شويه ملح انجليزي يا بيه مش انا السوفرجي
اسلام وهو بيجري : ماشي ماشي يا احمد ماشي
أحمد : هههههه
سحر : هههه
عند عصمت و منصور
منصور : لا بقاا الموضوع زاد الولد مختفي و مش سامعين اي خبر عنه
عصمت : يا عم كبر دماغك منهم
منصور : لكن دا ابني اللي ممشى لي الشغل
عصمت : احنا عايزين نلعب على كبير بقاا هو الكلام دا ينفع بردوا
منصور : ازاي يعني
عصمت : اصل سرقه الشنط و المحافظ و الكلام دا شغل قديم اوي عايزين حاجه عليوي تعالينا لفووق فووق و نهبء من ام المكان دا
منصور : ايدي على ايدك وانا معاكي
عصمت : تب اسمع اللي هقولك عليه بقاا ههههه
عند اسلام
فريد : اااه الحمد لله كان وجع رهيب كله من الحقنه اللي ادتها لي مفعولها ساحر
اسلام : ااه و الله منه لله بقاا اللي كان السبب
فريد : الا مراتك فين مش تجي تقف معانا كدا و تطمن عليك
اسلام بارتباك : اا اصل سحر بتكسف جدا يا بابا
قاطعهم خروج سحر من المطبخ
فريد : سحوره
سحر وقفت
فريد : انتي رايحه فين
سحر بارتباك : هااه داخله انام
فريد : تب يالا يا اسلام خذ مراتك و اطلعوا على اوضتكم يالا
سحر بندفاع : نعم يا خويا
اسلام بارتباك : آآآآآآه ههههههه ااااه
فريد : انت بتعمل ايه
اسلام بارتباك : بغني
اسلام  وهو بيرقص : اااه يا ليل اااه يا ليل
فريد بحده : باااس يالا اتحرك خد مراتك و اتحرك على فوق
اسلام وهو بيمسك ايدي سحر : تعالي
سحر وهي بتزقه : اوعي يا متخل
قاطعها اسلام اللي حط ايده على بوقها و طلعوا على فوق
فريد : ههههه ربنا يهنبكوا يا ولاد
عند سحر و اسلام
اسلام بسرعه دخلها و دخل وقفل الباب
اسلام صوت من كتر الوجع : ااااا آآآآآه
سحر بحده : احسن اهممم
اسلام وهو بيهوي على ايديه : اااه يا عضاضه مبيأكلكويش لحمه لييه يا مفتريه
سحر : انا هنام فين
اسلام بحده : متتزفتي في اي حته شغلاني بيكي ليه
سحر بزعل : الله
اسلام وهو بياخد نفس و بيحاول يهدأ : ااااوف صبرني
اسلام معقبا : سحر متزعليش مني
سحر : ماشي مش زعلانه هنام فين 
اسلام : هتنامي على السرير 
سحر : وانت 
اسلام : علي السرير 
سحر باستغراب : بس مفيش الا سرير واحد على كدا محتاجين سرير كمان 
اسلام : سحوره انا جوزك على فكره
سحر وهي بتزقه على برا : تب يالا روح بقاا على الكنبه اللي في الطرقه او عند ابوك مفيش مشكله ااه و حياتك نادي لي احمد اخويا مبعرفس انام الا جانبه و النبي علشان بخاف بليل 
اسلام : تب و النبي خديني بدل احمد اعتبريني اخوكي بردوا 
سحر بحده و براءه : و المصحف لو ما طلعت هخلي احمد يضربك يالا 
وزقته على برا و قفلت الباب 
أحمد : ههههههه 
اسلام : ههه غلس و اختك اغلس 
أحمد : شكلك يفطس و أنت بتطرد طردت الكلاب ههههههه
اسلام : هههه كتكم القرف في اشكالكم يا شيخ دا انا جوزها هو انا حد غريب 
أحمد : تب يالا وسع و عديني علشان ادخل ل سحر 
اسلام : لا مش هتدخل يالا 
أحمد بصوت عالي : يا سحر 
اسلام : خلاص و النبي
قاطعته سحر اللي فتحت الباب : احمد تعالا 
اسلام : ما تخدوني معاكم 
سحر بحده قفلت في وشه الباب 
اسلام : ماشي يا سحر اما وريتك 
في اليوم التالي 
آفاق اسلام بخمول على صوت حد طالع على السلم 
أسلام وهو بيخبط على الباب : سحر سحر افتحي الباب افتحي 
لا يوجد رد 
اسلام بداء بيرزع على الباب : افتحي بسرعه يا سحرر بابا جاي بسرعه 
قاطعه فريد : اسلام انت ايه اللي وقفك كدا 
اسلام بارتباك : ماهو ما هو 
قاطعهم احمد اللي فتح الباب بخمول 
أحمد بحده ل اسلام : الله يخريبتك على بيت اللي خلفوك يا اسلام 
فريد بصدمه : اييه اللي بيحصل دا 
اسلام بارتباك : احيييه كملت 
فريد بحده : انت ايه اللي دخلك هنا يا كلب يا حيوان 
أحمد بعصبيه : انا كلب و حيوان تب اهوا 
وو.......... 

 •تابع الفصل التالي "رواية لم اختارك" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات