Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غموض الحب الفصل السادس 6 بقلم هبة الله

 رواية غموض الحب الفصل السادس 

رواية غموض الحب الفصل السادس 

غموض الحب

البارت السادس

حور بصريخ. لااااااا مراااااااااااااااد

مارفن وهو بيوجه مسدسه اتجاه الام

حور بزعيق. مااارفن لااااوكانت بتحاول تفك الحبل 

بس فجاه سكتت بصدمه خسرت كل حاجه في حياتها وهي شايفه عائلتها غارقين بد*مائهم

مارفن. دلوقت دورك عرفتي انا طيب منستش صداقتنا هخليكي ترتاحي وابعتك لعائلتك 

وفجاه حور أغمي عليها

اند باك

ياسين . بس ايه اللي حصل بعدها حووور

حور فقدت وعيها

ياسين شالها بخوف :سليييم 

سليم بقلق. حووور ايه اللي حصل

ياسين .وهو بيركب السياره. هقلك بعدين

وساق السياره باقصي سرعه للقصر

بعد وقت

ياسين نزل من السياره وشال حور ودخل القصر

سالم بلهفه. ياسين وبعدين اكمل بصدمه ايه اللي حصل مع حور

ياسين.بابا هي وقاطعه صوت مراد

مراد . حوور وأخذها من ياسين . ايه اللي حصل معاها حور ردي عليا حوور

ياسين. مراد متخافش هي كويسه

مراد شالها وصعد لغرفته ووضعها علي السرير ونزل بعصبيه

مراد بغضب. بابا عاوز اعرف كل حاجه عن حور ،انتو مخبيين ايه 

سالم. تعال معايا وأخذه لغرفه المكتب هو وياسين

مراد.ايه اللي حصل مع حور

ياسين حكاله كل حاجه ماعدا الحادث اللي حصل معاه

مراد بصدمه. مين مارفن

ياسين. مارفن كان اكتر شخص حور بتثق فيه 

كانت بتعتبره اخوها بس هو قت*ل عائلتها قدام عينيها ومفكرش في صداقتهم بس ايه اللي حصل بعد أما حور أغمي عليها

مراد كان لسه هيتكلم قاطعه صوت حور


حور. انتو بتعملوا ايه هنا

مراد بلهفه.حور انتي كويسه

حور. اه في ايه

مراد مسك ايديها وصعد لغرفتهم

عند ياسين

سالم . ياسين

ياسين. بابا وحضنه 

سالم. ليه عملت كدا وخبيت عليا انك عايش

ياسين. لانو حياتكم في خطر

وحور انا خايف من هدوئها لأنها عارفه مكان مارفن

سليم باستغراب . عارفه مكانه

ياسين. اه 

سليم بغموض. انا عرفت حور هتعمل ايه

ياسين. ايه

سليم.


ياسين بصدمه. حور هتعمل كده

سليم. اه احنا لازم تساعدها

ياسين. تمام انا عندي خطه

سليم. ايه

ياسين


سليم. ومراد

ياسين. لا حور هتق*تلنا لو عرفت أنه مراد هيساعدنا

سليم. تمام

عند حور

حور. ها في ايه

مراد. انتي ازاي كده

حور باستغراب. مش فاهمه


مراد. كنتي مضايقه ودلوقتي فرحانه 

حور. هتفهم كل حاجه ثم أكملت بغموض كل حاجه هتنتهي وكل اللي آذاني هيندم

بعد وقت

في المطبخ

مراد باستغراب. حور

حور. اممم

مراد . بتعملي ايه

حور. شايف ايه بعمل اكل

مراد. بتعملي انتي ليه

حور. عادي اه تعالا ساعدني

مراد. انتي بتكلميني انا

حور. لا بكلم اللي وراك

مراد. مفيش حد هنا

حور. يبقي انت تعال ساعدني 

مراد. ماشي ياختي يلا

بعد وقت

حور . اووف واخيرا

مراد. اه واخيرا

حور. في ايه

مراد. لا بس كنت عاوز اعمل حاجه

ومسك الدقيق وكبه عليها


حور بزعيق. مراااااااااااااااد

الجميع جه علي الصوت

سالم. ايه

وبعدين الجميع ضحك علي منظر حور

حور بغضب. متضحكوش ماشي يا مراد وجرت ورائه

مراد وهو بيجري . خلاص اهدي بس شكلك قمر عامله زي الشبح

حور. مراااااد ومسكته . انت بتعمل فيا كده والله لاق*تلك وقعدت تضرب فيه

مراد.بضحك. خلاص اهدي بقا

حور. مستفز

بعد وقت

علي السفره

حور لنفسها.هما مش هيشربو العصير

مراد. انتي ما بتكليش ليه

حور. لا باكل 

بعد وقت

الجميع كان لغرفته

حور. مراد مراد وضربته

مراد. لارد

حور.اتجهت لغرفه سليم وسالم وياسين ومريم والجميع كان نايم

او فاقد وعيه

حورلبست بنطلون اسود وجاكت اسود وعملت شعرها ديل حصان ومسكت مسد،سها ووضعته وراء ظهرها ووضعت الكثير من الاسلحه والسك*اكين في جيوب بنطالها

حور لنفسها. كل حاجه هتنتهي

اسفه على التاخير 

غموض الحب

الكاتبه الصغيره هبه الله

 •تابع الفصل التالي "رواية غموض الحب" اضغط على اسم الرواية 

reaction:

تعليقات