Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت طالبتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم منار محسن

 رواية احببت طالبتي الفصل الثامن عشر 

رواية احببت طالبتي الفصل الثامن عشر 

عشقت طالبتي18

عند زينه وصحبها بعد ما قالوا الخطه 

زينه بتفكير: بس فى هنا مشكله 

نور وساره: ايه هي المشكله 

زينه: فين المكان بالظبط اللي هنعمل فيه كده 

صحبها بحيره: امممم صحيح فين 

رن تلفون زينه برقم ياسر 

زينه بضيق: مش وقتك خالص

زينه بإبتسامة سامجه: سلام عليكم ازيك يا ياسر 

ياسر بستغراب من نبرت صوتها: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا زيزي يا حبيبتي بتعملي ايه 

زينه بعديت التلفون: حبك بورص يا يبتاع شيري والله لوريك بعدين قالت لاء ابدا قاعده انا وساره ونور

ياسر وهو ينظر لي وليد بضحك: يعني ساره معاكي ثم وجه بصره لي سليم وكمان نور

وليد بألم: ساره تاني اللهي اشوف فيها يوم ثم قال وهو يولول روووحي منك لله يا شيخه اشوف فيكي يوم 

زينه كانت عامله الميك وساره سمعت كلام وليد 

ساره بغضب: اتلم يا وليد والله هاجي وخليها فلاش باك بس هيبقا اسوق من اللى فات

وليد بصدمه: نهار اسود هو فيه اسوق من اني مش قادر اتحرك روووحي يا قادره طياره تشيلك يا بعيدة 

زينه ونور وساره: بعد الشر ان شاءالله انت يا بعيد

ياسر بستغراب: انتي هبله انتي وهي هي في طياره بتنزل الارض عشان تشيلها ونفترض انها حصلت مش هتقف تخدها بالحضن يعني غباء وربنا 

زينه بضحك: ايوه صح المهم انت كنت عايز حاجه 

ياسر: عايز ايه دبشه وربنا ما علينا في حفله بكره الساعه 8 وانتو معزومين فيها

زينه بستغراب: انتو اللي مين بالظبط

ياسر: انتي وصحابك الانسه نور والانسه ساره 

زينه بتفكير خبيث: اممم وهل هااا هل شيري جايه

ياسر بقلق منها: اه طبعا هو في حاجه 

زينه ببراءة: لاء ابدا ابدا بس انا بسأل اصل بموووووت فيهاااا موووت كده محبه بقا ثم قالت بهمس اللهي تو*لع مكنها يارب

ياسر: اممم خلاص اجهزي وهاجي اخدك

زينه بقلق وتلقائيه: لاء ميصحش انت قولت انا وصحابي مش هينفع يجوا لوحدهم 

ياسر بتفكير: خلاص هاخدهم معايا او سليم يا خد نور ووليد يا خد ساره 

ووليد بصراخ:عااا وليد علي فراش الموت والضرب فالميت حرام يا باشا

زينه: اسكت بقا ده انت فظيع والله هسبها عليك بوص يا ياسر اولا كده انا هروح مع صحابي وقالت بدلع ورقه بليييز وكمان ساره ونور كل واحده فيهم ليها ماضي اسود مع صحابك فخليك جدع كده ووافق ماشى 

ياسر بقلت حيله: خلاص يا زينه واكمل بضيق بس والله دي اخر مره انتي فاهمه 

زينه بفرحه: طبعا طبعا اخر مره سلام بقا يا ياسو يا حبيبي 

ياسر بحب: سلام يا روحي 

وقفلو زينه وهي تقفز هي اصحبها من الفرحه لانهم لقو الحل للخطه 

زينه بضحك: تحسو ان القدر عايز ينتقم منهم فالحل للخطه ظهر في ثواااني

ساره ونور وزينه وهم يضعون يدهم في يد بعض ويقولون الشعار بتعهم: طووول محنااا سواااه محدش هيقدر علينا طول ماادينا في ايد بعض هنجبها عليها وطيهاااا 

ثم رفعو ايدهم وهما يقولو: يااااااس لقد فعلنهااااا هيا للذاهب للنوم لاخذ بطرنااا غدا منهم وضحكو بشر

خلص اليوم ولم يحدث شئ جديد تانى يوم وفي بيت زينه 

زينه وهي تتحدث فالهاتف مع اصدقها

زينه: باقول لكم ايه يلا انا جاهزه وجهزت  كل حاجه وانتو عملتوا اللي قولت عليه بالظبط 

صحبها: ايوه يا ختي وربنا يسترها 

زينه بضحك: هيسترها إن شاءالله وكملت بخبث بس ربنا يسترها معاهم بقا يلا انا هنزل ونتقابل في....  ماشي 

صحبها: تمام هنستناكي بس بسرعه عشان عارفة اللي فيها

زينه: حاضر جايه اهو

ونزلت زينه وراحت لصحبها وعملت مكالمه و ركبه عربية ومشيو 

عند الحفله 

سليم: تفتكر اتاخرو ليه 

ياسر بقلق: مش عارف والله يا سليم 

وليد: باقل لكم ايه باين اني مضروب مثلا

سليم بضحك: لاء باين انك مطحون يعنى شوية خدوش علي عضه انما ايه فنان اللي عملها ويالهووووي علي البوكس اللي فعينك لاء وفي خط في الجبهه ياااه شغل عالي وفاخر من الاخر وضحك عليه

وليد: اه العضه بتاعت ام احمد ثم اكمل بحسره وغضب وربنا كل ده في وشي اصل ما حبتش ابص او اركز اووي منك لله يا ساره الكل*ب 

ياسر: لسه مجوش وزينه مش بترد مش عارف ليه سليم رن علي نور سليم انت يا بني

 سليم كان متنح ووشه محمر من الغضب ووليد نفس الكلام 

ياسر بستغراب: في ايه يا عم  بتبص علي ايه وشكلم عامل ليه كده وهو ينظر علي اللي ينظره له

ياسر بغضب: ده انتي نهااااارك اسوووود يا زينه 

زينه كانت هي وصحبها  لابسين فساتين قصيره ومشيين مع شباب (زينه اللي قالت لهم يلبسه كده) 

عند زينه وصحبها 

زينه بخوف: طب نعمل ايه نطلع نجري بعد شكلهم ده

فلاش باك 

زينه بخبث: احنا هنكلم محمد وحسن

نور بستغراب: ليه هتكلميهم

زينه: هما اللى هيعملو معانا الخطه وهيوفقه متقلقوش ساره ياسين معانا ماشي

ساره: اصلا هو اي حته فيها بنات هتلقيه موجود

زينه:خلاص نكلمهم ونشوف الحال بس في مشكله فين المكان اللي هنعمل فيه 

باك 

صحبها بخوف: الله يحرقك يا زينه قولنالك هنتنفخ بوصي جيين ازاي 

كان اللي معاهم ياسين وي ابن عم زينه حسن اصغر منها بسنه وي ابن خالت زينه محمد  برضو بس كبير ومتجوز والاتنين لسة ياسر ميعرفهمش

محمد: يا بنت متخفيش انا معاكي 

حسن: لاء عيب عليكي انا صارف ومكلف جيم اخر حاجه يعني 

زينه بياس: انا كده ضمنت مستقبلنا يابنات ثم قالت انا هقوم بالواجب وذياده

فلاش باك 

زينه: محمد اللبس واجهز وتعاله علي.... بسرعه بس خليك على اخر شياكه مفهوم

محمد بتعليق: اشمعنا يا بنتي 

زينه: هقولك وقصت له ما سوف يحدث واكملت و كمان حسن معانا فالموضوع 

محمد بحماس: خلاص هجهز و اجيلك علي طول 

زينه: تمام يلا مستنياك وجه محمد وحسن وركبه كلهم وراحه علي الحفله

باك

ياسر بغضب: اهلا بالسنيوره لاء بس حلو اللي انتي لبساه وكمان معاكي رجاله لاء مكنتي جيتي ببدله رقص احسن يا محترمه 

وهنا حسن كان لازم يدخل😂

حسن بقوه: جرااا ايه احنا مش ماليين عينك ياااض ولا ايه 

ياسر بغضب: لاء مش مالي عيني يا روح امك وتعالا بقا ونزل فيه ضرب

زينه: هو ده الجيم الله يخربيتك يا حسن 

حسن بألم: زينه الحقيني يا زينه 

محمد بخوف: بوص يااخ احنا  هتنفاهم ودي 

سليم بغضب: ودي طب تعالا بقا يا حبيبي ونتفاهم ونزل فيه ضرب

ياسين بقلق: طب انا والله لسه مخفتش من اللي فات وبص لي وليد

ياسين بترجي: والله انا وانت حلنا زي بعض فالضرب فالميت حرام 

وليد بتفكير: طب والله عندك حق وانت شايف الشكل عامل ازاي بقولك ايه تعالا نشرب حاجه تلقيك جي بالغصب 

ياسين: يلا يابني الواحد هيفضل لحد امتي ينضرب احنا لسه شباب برضو ومشيوا وهما بيضحكه

ساره بصدمه: شوفي الاتنين المفروض يطحنو بعض مافيش ادنا كرامه واخلاق خالص 

زينه كانت بتهدي في ياسر

زينه بخوف علي قريبها: ياسر خلاص والله كنت بهزر حقك عليا يااسر ابعد كده 

ياسر بغضب: ليه خايفه علي حبيب القلب 

زينه بتلقائيه وخوف: لاء خايفه عليك انت يا حبيبي 

حسن وهو يكاد يموت: الله يحرقك يا زينه الكل*ب

ياسر وهو يقوم: ليه يا زينه تعملي كده 

زينه: لا رد

ياسر اخدها وطلع علي العربيه وسقها 

عند نور

نور بخوف: سليم ابعد انت هتموت الراجل كده ابعد 

سليم قام بغضب: ايه يا حلوه الحنيه دي والله لوريكي تعاليلي بقا واخدها هو كمان فالعربيه 

ساره بحسره: ياخسارة الراجاله قوم يا عم انت وهو روحوا عند اللي مطحونين زيكم هناك دول وكانت تشاور علي وليد وياسين 

عند زينه وياسر كان سايق ومش بيتكلم وزينه خايفه من رديت فعله اوقف العربيه في مكان خالي من الناس ونزل ونزلت زينه هي كمان 

ياسر بهدوء: افهم عاملتي كده ليييه ممكن

زينه ببكاء: عشااان انت مش بتحس بيا خالص

ياسر كان مصدوم: اناااا


 •تابع الفصل التالي "رواية احببت طالبتي" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات