Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حورية الاحمد الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة مازن

 رواية حورية الاحمد الفصل الثالث عشر

رواية حورية الاحمد الفصل الثالث عشر

البارت ١٣ من حوريه الاحمد بقلم Sara Mazen 


ملك و ميمي وهما طالعين ميمي حطط شويه زيت علي السلم الي حور بتنزل منه 


ميمي بصوت منخفض : يارب تقع تنكسر رقبتها و تموت 


ملك : يارب و راحو علي غرفه ملك 


بعد فتره احمد طلع من غرفته و رايح علي غرفه حور 


احمد : حبيبتي يلااا 


حور :يلا ي كوكي انا خلصت و طلعت 


احمد : اه من الجمال دا اه 


حور : والله انك انت الجميل و بتمشي قدامه بكسوف


احمد  بجري : حوووووووووووور  ومسكها من اديها قبل ما تقع 


حور بخوف : ي الهوي اي دا انا كنت هقع انكسر علي طول 


احمد اخدها في حضنه : حصل خير ي حبيبتي متخافيش انا جنبك 


حور شديدت علي حضنه اكتر : ربنا يديمك في حياتي ي كوكي 


وكل دا تحت انظار  ميمي و ملك و هما هيولع ان خططتهم فشلت 


ملك : شوفتي ي ماما انا زعلانه اوي بجد 


ميمي طلعت لي احمد و حور : يالهوي الي الي انتو بتعملوه دا 


احمد و لسه واخد حور في حضنه : اي ي مرات عمي فيكي اي 


حور : خلاص ي احمد انا بقت كويسه 


احمد شدها تاني ل حضنه : لا انتي مش كويسه و جسمك بيرتعش 


حور اتكسفت و خبت وشها في صدره 


ميمي بصوت عالي : مش عيب الي انتو بتعملو دا  مش اما تكتبو الكتاب الاول 


هاني جه : في اي ي مرات اخوي متزعقي ليه 


حور راحت لي بابها و حضنته 


ميمي : مفيش لقيت احمد و حور بيحضنو بعض بطريقه ومش كويسه و هما  لسه مكتبوش كتابهم علشان يعملو كدا انا خايفه علي حور وبس


هاني : ليه ي احمد كدا 


حور : والله ي بابا كنا رايحين علي الشغل وانا ماشيه لقيت زيت علي السلم و كنت  هقع اتكسر و احمد مسكني قبل ما تقع دا حتي جسمي كله من ساعتها و هوا بيرتعش 


هاني : وجه منين الزيت دا 


احمد : مهوا دا الي انا عوز اعرفه و هعرف وبص في عين ميمي 


ميمي : ي حبيبتي معلش الحمد الله انك مسكتها ي احمد وراحت تحضن حور 


حور : شكرا ي مرات عمو يلا ي احمد 


هاني : انتي كويسه دلوقتي هتقدري تروحي 


حور : ايوه انا كويسه ي حبيبي الحمد الله و باسته من خده 


احمد : طب يلا ي حور 


حور و احمد مشيو و ركبو العربيه


حور قاعده في العربيه و ساكته 


احمد بعصبيه : حور 


حور بشعفه: اي ي احمد في اي خضتني 


احمد  بغيره واضحه : التوب بينزل ي انسه و نص جسمك برا 


حور :  اه معلش والله هوا الي بينزل طب اعمل اي يعني 


احمد :  معتش يتلبس تاني انتي فاهمه 


حور : انتي غيرانه ي بيضه 


احمد : بقولك اي متنرفزنيش 


حور مسكت دقنه بحب : احبك و انت غيران كدا 


احمد داب فيها : بقولك اي متيجي اخطفك 


حور بدلع : ما انت خطفني اهو عوز اي اكتر من كدا 


احمد : بقولك اي بلاش الطريقه بدل والله ما اعمل حاجه هنندم عليها احنا الاتنين 


حور : طيب يلا وصلنا 


حور و احمد نزلو 


احمد دخل الشركه بشموخ و حور جنبه 

و دخلو. مكتب احمد 


احمد : خدي الورق دا ظبطيه بسرعه قبل ما العميل يجي 


حور : حاضر في حاجه تانيه اعملها 

و لقت الباب بيخبط 


احمد : اتفضل ي هيثم 


هيثم وعينه هتطلع علي حور : صباح الجمال  ي استاذ احمد  


احمد بغيره. : روحي انتي ي حور 


حور : اوكي ي احمد 


هيثم كل دا عمال يبص علي حور 


احمد : عوز اي ي هيثم و فين مديرك 


هيثم : مديري بيعتزر انهارده و بيقولك المعاد اتأجل لان فيه ظرف حصل مش هيعرف يجي 


احمد : تمام بتمني بكرا تيجو في الوقت لان انا مش فاضي بعدها 


هيثم : تمام بعد ازنك 


هيثم وهوا طالع غمز لي حور 

حور بصتله بقرف 


حور طلعت من مكتبها و دخلت مكتب احمد 


احمد : اي ي حبيبتي مالك 


حور : مفيش ي حبيبي بس مين دا 


احمد . دا سكرتير العميل الي كان هيجي انهاردا 


حور : وجاي ليه 


احمد : علشان بيعتزر لانه مش هيعرف يجي انهاردا 

فا انا بقول ان نروح نتغدي في اي مطعم حلو كدا اي رايك 


حور ؛ اوكي ي كوكي يلا علشان انا واقعه من الجوع 


احمد : طب يلا ي حبيبتي 


نزلو علشان يركبو العربيه 


بعد ما ركبو و مشيت بيهزرو من بعض و يضحكو 


احمد : انا بحبك ي حور عيني 


حور: انا اكتر ي كوكي بحبك اوي 


احمد بضحك : متجيبي حضن 


حور : بس بقي ي احمد و بص قدامك 

حاسب شويه 


احمد بفزع : اي دا مفيش فرامل 


حور  بخوف : حااااااسب ي احمدددد ………



  •تابع الفصل التالي "رواية حورية الاحمد" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات