Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

 رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الثاني عشر

رواية عشقت ابن عمي من الصغر الفصل الثاني عشر


راحت منال واحمد ومصطفي بيبصو يشوفه بيبص علي ايه 😲😲😲😲😲😲
فرح: صباح الخير 
الكل: صباح النور 
زين: مين دي يافرح وفين فاطمه 
فرح: هي دي فاطمه 
زين: فاطمه كيف والنقاب 
فاطمه: محدش ليه دعوه بي البس النقاب او اخلعه 
مصطفي: فاطمه بس حرام لم خلعتيه
فاطمه: عارفه ياخوي بس مبقتش عايزه البسه تاني وكدا حلو صح لابسه حجابي والحمدالله 
احمد: تمام سيبه تعمل اللي هي عايزه يامصطفي يابني وهي انا متاكدا انه هترجع تلبسه تاني 
مصطفي: بس ياعمي 
احمد: سيبه ويلا خالص فطار وانتو اقعدو افطرو عشان تمشو 
فاطمه وفرح قعدو يفطرو وزين فضل القعده كله يبص لفاطمه وهي بتاكل 
فاطمه: الحمدلله يلا يافرح نمشي يلا يامصطفي 
فرح: يلا 
زين؛: هو ايه اللي يلا انتي هتروحي كدا ولا ايه 
فاطمه: يلا يافرح انتي ومصطفي 
وجت تمشي زين مسكه من ايدها 
زين: انا قولت مافيش خروج كدا عايزه تخرجي تتطلعي تلبسي الخمار 
فاطمه: وهي بصه في جها غير جهت زين انت مالك بايه وابعد ايدك عندي 
مصطفي: زين احنا قولنا ايه ابعد عن فاطمه 
زين: مصطفى اسكت انت خالص عشان حسابك معايه بعدين كيف مطاوعها انه تخلع النقاب وتطلع كدا 
فاطمه: والله دي حاجه تخصني انت مالك 
زين: طيب بصي لو البس ده رحتي بيه الجامعه او طلعتي بر اوضك من غير النقاب وحيات امي وانت عارفه لم بحلف بيه لا مش هتعدي من سنه اوله وكمان هتشوفي وش انتي يمكن شوفتي فيه نسبه قليل 
فاطمه بخوف عشان عارفه لم زين بيقلب ايه اللي بيحصل 
فاطمه: حاضر هطلع اغير بس حوش ايدك وجعتني 
زين ساب ايد فاطمه 
زين: اهو قدامك ربع ساعه تكوني خالصتي عشان انا اللي هوديكي ومصطفي ياخد فرح ويوديه. 
فاطمه: بس انا مش عايزها اروح معاك 
زين: انتي تسمعي وانتي ساكته عشان انا لسه معقبتكيش علي انك خلعتي النقاب يلا بسرعه المحاضر فاضل عليه نص ساعه عشان تبدا 
فاطمه تطلعت جري علي اوضته تعيط 
فرح: زين 
زين: فرح احنا قولنا ايه 
مصطفي؛: في حاجه تاني يافندم تامرني بيه مانا زي الخدام اللي واقف اسمع طلباتك زين ابعد عن فاطمه 
زين: مصطفي فاطمه انت عارف ومن زمان اني مستحيل ابعد عنه بس الحاجه اللي اقدر اقولك عليه متخفش عليه 
مصطفي: تمام هشوف بس غلطه واحد انت عارف ايه اللي ممكن اعمله بمكالمه من جدك 
زين اول ما سمع كدا خاف شوي 
زين: تمام يلا امشو انتو مع السلامه وطلع يستنا فاطمه قدام الاوضه 
احمد؛: حط ايدها علي كتف مصطفي متخفش زين مستحيل يعمله حاجه 
فرح: ايو يامصطفي تعال معايه بس وانا اقولك حاجه 
مصطفي: يلا 

فاطمه خالصت لبس ولبست النقاب وطلعت من الاوضه لقت زين واقف قدام الاوضه 
فاطمه: يلا 
زين: الجونتي مش ملبوس ليه ياهانم 
فاطمه: في الشنطه 
زين: وبيعمل ايه في الشنطه ولا هي هتلبسه طلعيه ولبسيه 
فاطمه: هوف حاضر يلا 
زين: البسيه الاول 
فاطمه طلعت الجونت ولبسته يلا بقا 
زين: كدا تمام يلا ونزل وهي كانت نازله ورها وطلعو يركبه العربيه بس زين ركب قدام وهي ركبت وره 
زين: والله انا مش السواق بتاعك الهانم تعالي اركبي هنا 
فاطمه: بس انا مرتاحه هنا 
زين: انا قولت ايه 
فاطمه بدموع في عنيه حاضر ونزلت ركبت جمبه وهو ساق 
زين: عنيكي فيه دموع ليه 
فاطمه؛: حتى الدموع التانيه هتتحكم فيه ولا ايه 
زين: ردي حلو 
فاطمه: زين انا لو بسمع كلامك فمش عشان خايفه لا عارف ليه 
زين: ليه 
فاطمه: عشان عارفه انك عملت كدا وخلتني البس النقاب عشان مصلحتي بس يازين انا مستحيل اسامحك ورجع زي الاول لو انت مفكر انك لم تعمل كدا هرجع لا انا خلاص قفلت قلبي ده بسببك 
زين بحزن: انا اسفه والله ما.... 
فاطمه: متكملش مش عايزه اسمع حاجه ويلا ننزل وصلنا 
زين: فاطمه 
فاطمه: يلا يادكتور زين احنا في الجامعه وسابته ومشت قدامه 
_شوفي دي جايه كمان مع الدكتور في العربيه بتاعته هي لحقت تلف عليه هو كمان 
_ههههه تصدقي دي شاطره مش زينا احنا مش عارفين نوصله خالص 
زين كان ماشي وسمع البنات وهم بيتكلمو علي فاطمه 
زين: ممكن انتو الاتنين تيجو علي مكتب العميد 
_ليه يادكتور في ايه 
زين: مافيش حاجه خالص هتتفصلو بس 
_ليه هو احنا عملنا ايه 
زين: عشان وقفين تتكلمه علي فاطمه وبصوت عالي 
زين: اللي هسمع بيقول كلامه علي فاطمه والله هيشوف مني وش تاني خالص انتو سمعين 
فاطمه كانت واقفه بيعد بتتفرج بس لم لقت ملك قربت من زين مشت 
ملك: زين حبيبي صباح الخير 
زين: صباح النور عملتي ايه في الفديوهات 
ملك: طيب قولي عامله ايه الاول 
زين: انا مش فاضي عملتي ايه في الفديوهات 
ملك: بمسح فيهم اهو 
زين : تمام سلام 
ملك: طيب عايزاك في حاجه 
زين: مش فاضي سلام 
ملك: ماشي يازين ومشت 

في المحاضره 
زين: صباح الخير 
الطلاب: صباح النور 
زين واقف عمال يشرف وبيبص علي فاطمه اللي مكنتش مركز معا 
زين: كدا المحاضر خلصت بالتوفيق وجهزو نفسكم عشان ريحين الشركه بكرا عشان التدريب
حسام: تمام يادكتور 
زين: تمام ياريت يادكتور فاطمه تيجي علي مكتبي 
الطلاب كلهم بصو لبعض 
فاطمه: حاضر 
زين: علي فكرا فاطمه بتكون بنت عمي وكمان هتكون خطيبتي قريب جدا 
فاطمه 😳😳😳😳


 •تابع الفصل التالي "رواية عشقت ابن عمي من الصغر" اضغط على اسم الرواية

reaction:

تعليقات