Ads by Google X

القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة في قلب الاسد الفصل العشرون 20 بقلم شهد هاني

 رواية جميلة في قلب الاسد الفصل العشرون

رواية جميلة في قلب الاسد الفصل العشرون

البارت 20:
جميله:في اوضه العمليات مش حاسه بي اي حاجه.
دكتور: مراقب معدل ضربات القلب هو شغال في العمليه.
رفعت:واقف بره متوتر رايح جاي وبيقول انت فين ي اسد.
أسد: دخل هو بيجري بص علي الازاز وشاف دكاتره الي فوق راس جميله.
رفعت:راح عنده وقال كنت فين ي اسد.
أسد بخوف: مفيش حد طلع طمنك علي جميله.
رفعت:لا لسه من ساعة م مشيت محدش طلع يطمني.
أسد بخوف:نزل سجد علي الارض وفضل يدعي بخوف.
جميله:عدي عليها مشاهد من الي ماجد كان بيعملها فيه والاندرلين الخوف في جسمها بدء يزيد وضربت قلبها سرعاته تزيد.
دكتور بخوف:محدش يزود البنج ممكن قلبه يوقف.
دكتوره:طب هنعمل اي خلاص العمليه خلصت.
دكتور بخوف: انا خايف نخسر المريضه فضل يمسك ايد جميله يدعكه يطمنه أنها مش لوحدها.
جميله:فضلت ضربات قلبها تزيد.
دكتور:سبهم وطلع وقال فين أسد بسرعه.
أسد:قام وقف بخوف قال في اي جميله فاقت.
دكتور:مسك ايده بسرعه وقال الحل معاك انت لو جميله ضربات قلبها زادت قلبها هيوقف.
أسد:نزل الكلام عليه بصدمه ساب ايد دكتور وجري علي سرير جميله وقعد تحت راسها بيقول جميله حببتي اهدي محدش هيقرب منك .
جميله:مفيش اي جديد.
أسد:مسك أيدها فضل يبوسها ويقول اهدي ي جميله قومي عشاني ي جميله عارفه انا عاوز بنت منك اسميها جميله ي جميله.
جميله:....
أسد:حط خده علي خد وشها ودموعه نزلت بيقول جميلهههههه قومي عشان ي جميلههههه انتي لو حصلك حاجه هموت معاكي ي جميله.
جميله:هنا قلبها معدله ظبط هديت.
دكتور:اتنهد بس ارتياح وقال مبروووك العمليه نجحت ي اسد.
أسد:قام وقف من الفرحه وحضن الدكتور وقال احلف.
دكتور:احنا شلنا الورم عشان حميد مفيش داعي تاخد كيماوي.
أسد:طب ليه شلنا شعرها وقال بفرحه ي عني خلاص كدا جميله مش هتتعب التاني.
دكتور:اول حاجه عشان العمليه كانت في منطقه راسها كان لازم نشيلوا وقول ان شاء الله هي بس لازم متابعه.
أسد:نزل علي الارض قدام الكل وسجد ليه ربنا عيط بصوت وقال الحمد لله يارب الحمد لله.
دكتور :عيونه دمعت وقال قوم ي أسد ي ابني عشان ناخد جميله في اوضه العاديه.
أسد:قام مسح دموعه وهو الي جر سرير جميله طالع هو حاسس بي خلاص انتصاررر.
زين:وقف قدام حاره وقال متاكده أن دا بيت بتاعك.
ليالي:اه
زين:طب اتفضلي ي انسه ليالي بعد كدا خلي بالك من نفسك.
ليالي:شكرا لي زوق حضرتك بس نعمل اي رجاله ماتت في الحرب بقا.
زين:مش تجمعي اصابعك مش زي بعضها .
ليالي:بصت لي بتلقائية وقالت انت حاجه خاصه ي شبح انت حاجه كدا موزه.
زين ضحك:وقال انتي جميله اوي باردوا ي ليالي.
ليالي:بصت علي العضلات بتاعته وقالت هما دول نفخ ولا طبيعي انا نفسي يكون عندي زيهم.
زين ضحك:قالها اوعي تكوني ناويه تكوني زي كوتش ياسمين.
ليالي:لا ي عم وحطت أيدها علي بطنه وقالت أنا عاوزه يكون عندي سكس باك زيك كدا.
زين:لما لمست جسمه خس بي احساس غريب اتوتر وحط ايده عليها وقال انتي كدا جميله.
ليالي:اكسفت من الي عملته فتحت باب العربيه وقالت باي.
زين:لسه هيرد عليها.
ظهر واحد من وراه ليالي يشد شعرها بيقول كونتي فين ي وس*خه ونزله مع راجل في العربيه.
ليالي:خافت وقالت اهدي ي معاذ هفهمك بلاش فصايح في شاعر.
زين :كان نزل بي غضب وشد ليالي وراه وقال اركبي في العربيه.
ليالي:جريت بخوف ركبت في العربيه.
معاذ بغضب: انت مين ياض.
زين:بتاع الملامين براسه كان مديله بونيه 
 
 •تابع الفصل التالي "رواية جميلة في قلب الاسد" اضغط على اسم الرواية





reaction:

تعليقات