القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل التاسع 9 بقلم شهد هاني

  رواية زعيم المافيا اعشق الشهد بقلم شهد هاني 


 رواية زعيم المافيا اعشق الشهد الفصل التاسع 9


شهد بصدمه:جريت برا وهي بتعيط ومش شايفه عربيه وفاجأة اتخبطت.

صقر بعصبيه:اخذ المفاتيح وقال فارس انا ماشي خليك موجوده.

فارس: رايح فين.

صقر بصله:من امتا وانا بقولك.

فارس:سلام ي حب.

صقر:بصله بقرف ومشي وهو طالع سمع دوشه والناس متلميه وقال هو في اي هنا.

سائق:نزل وقال ي انسه وبيرفع راسها كانت ايد صقر سابقه ومسك راس شهد ي بص عليها لقي بتنزف دم كتير.

صقر بعصبيه:بص لسائق وقال هيبقا اخر يوم في عمرك لو حصلها حاجه وشال شهد واخدها علي عربيه ونادي سواق الخاص ليه وقال سوق انت.

سواق:حاضر ي باشا.

صقر:حط راسه علي رجلي وبيمسح الدم وقال مكونتش عاوز اوصل معاكي المرحله دي ولا اخوفك مني انتي بذات انتي بذات ي شهد وباس راسها.

شهد بتعب:وبتعيط ويتقول بابا متسبنيش لوحدي انا ومراد عشان في وحش شرير اوي عاوز يؤذني انا ومراد سبتني لوحدي ليه يابابا انت وماما وعيطت واغما عليها.

صقر بحزن:عمري ما هأذيكي بس خايف اضعف ي شهد بسببك انتي متعرفيش أنا من وانا عندي19سنه شغال في الحرام وحياتي كلها حرام واهو عندي 28سنه ومعملتش في حياتي حاجه حلوة الي زي اخرة الموت ي شهد.

مراد:انا خلصت شغلي ي استاذ فارس هروح انا وشهد ولا اي.

فارس:هي شهد مش روحت.

مراد:روحت لا اكيد عشان كانت هتعرفني.

فارس:شهد مش موجوده ماشيه من نص ساعه.

مراد بخوف:روحتي فين ي شهد انا هرن عليها أو اروح اشوفها فين.

فارس:اهدي ي مراد شهد مش صغيرة.

مراد بخوف:شهد طفله ي فارس وانا بخاف عليها من الهوا دي بنتي قبل م تكون اختي.

فارس:ربنا يخليكوا لبعض هي شهد فعلا يتخاف لسه هيكمل الفون رن وكان صقر.

صقر:الوو ي فارس قول لمراد شهد في المستشفي.

فارس بصدمه:مستشفي بتعمل اي.

مراد بخوف: مستشفي مين.

صقر:عنوان المستشفي.......لسه داخل معاها اوضه العمليات.

مراد فارس:جريوا علي مستشفي.

وكيان بترن:علي مراد وبتقول فون شهد مقفول لي هي فين.

مراد بحزن:شهد في المستشفي ي كيان انا رايح انا وفارس.

كيان بخوف وعياط: مستشفي فين عشان اجي بسرعه.

فارس،:اخذ الفون من مراد وقال هنعدي عليكوا في طرقنا متتحركوش.

نجمه:في اي ي كيان بتعيطي كدا ليه.

كيان بعياط:بتقول فين اها شهد في المستشفي ي ترا حصلها لي تعالي بسرعه هناقبل مراد علي الشارع.

نجمه بصدمه وخوف:مال شهد ي كيان وبتعمل اي في المستشفي.

كيان بعياط:مش عارفه ي نجمه يلا بسرعه.

وفعلا جه فارس بالعربيه واخدوا نجمه وكيان علي مستشفي.

عند شهد في المستشفي صقر رايح جاي ويقول يارب خليك معاها وزعق وقال حد يطمني عليها ولسه هيكمل لقي دكاترة بتجري علي الاوضه وبتقول قلب المريضه وقف.

صقر بصدمه:اي وجري معاهم وبص من الازاز ولقي دكاترة بيعيد تأهيل القلب وجري بسرعه على اوضه راح علي سرير شهد ومسك ايدها وقال اسف حققك عليا قومي انتي بس عشان مراد مش عشاني طيب يلا ي شهد الحياة قدامك طويله قومي ي شهد ودمعه نزلت منوا وقال بصوت عالي قولتلك تقومي ي عني هتقومي.

دكتور:واخر ضغطا علي القلب شهد فتحت عنيها وقالت صقر.

صقر بفرحه:قال الحمد لله ومسك ايد شهد وباسها ومشي قبل ما هي تشوفوا.

مراد وفارس ونجمه وكيان وصلوا علي المستشفي وطلعوا يجروا علي الاوضه الي فيها شهد.

مراد:جري بسرعه علي الاوضه وقال شهد ي حببتي انا معاكي.

وكيان:جريت قاعدت علي الارض جمب سرير شهد وعيطت وبتقول متسبنيش ي شهد قومي وعيطت.

شهد بتعب وضحكه:فين العديه ياولاد الجزم.

صقر:كان بيراقبهم من بعيد وضحك علي شهد .


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية زعيم المافيا اعشق الشهد) اسم الرواية

reaction:

تعليقات