القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم عاشقي الفصل الخامس 5 بقلم زولة وحيد

  رواية جحيم عاشقي بقلم زولة وحيد 


 رواية جحيم عاشقي الفصل الخامس 5


ياسر :نورتينا يا حبيبتي
آسر بغضب :نااااااااااعم
آسر راح على ياسر وفضل يضربه بقوة
تقى :آسر خلاص هيموت 
آسر دار وشه على تقى بغضب وراح مسكها من ايدها ودخلها ع الاوضة
آسر وهو بيلوي دراعها :بتحبيه؟ 
تقى بدموع :آسر ايدييييي
آسر بغضب:انطقي بتحبيه؟ 
تقى بدموع:لأ 
آسر :كدابة
تقى بدموع :وهكدب ليه 
آسر :وقسماً وعظماً ياتقى اعرف انك بتحبيه أو كان بينكو علاقة انا هدفنك حية
تقى بدموع :طب فك ايدي بقى
آسر فكاها وخرج وهو في كامل غضبه 
تقى قعدت ع الارض وبقت تبكي امها من برا :تقى  فينك
تقى مسحت دموعها وراحت ل ورد
تقى :نعم ياماما
ورد :انا هروح لجارتنا... هتيجي معايا؟
تقى :لأ انا تعبانة شوية
ورد :طب ارتاحي وانا مش هطول
تقى :اوكي
ودخلت الاوضة ونامت
بعد مدة آسر دخل شافها نايمة زي الملاك
آسر في نفسه :معقولة تسيبني زي فريدة... بس هي بتكرهني.. اكيد هتسيبني زي فريدة.. آسر ماتخليها تخدعك بوشها البريء
ومسك راسو وصرخ:لااااااااا ماهتسيبني
تقى قامت على صوتو
تقى جريت عليه :آسر في ايه
آسر مسكها :ماهتسيبيني فاهمة.. مستحيل تسيبيني حتى لو بتكرهيني انتي هتفضلي معايا يا تقى
تقى بخوف :ماهسيبك يا آسر انا اهو معاك
آسر حضنها
آسر :أنا تعبت كتير في حياتي ياتقى والسبب اللي مخليني قاسي معك هي فريدة فريدة السبب ياتقى
تقى :طب اهدأ تعال معايا 
واخدته ع السرير ونيمته
تقى كانت عايزة تقوم
بس آسر كان ماسك ايدها زي الطفل اللي خايف مامته تبعد عنه
تقى نامت جمبه
=================
عند ياسر
ياسر بغضب :ضربني انا عمري محدش ضربني يجي هو ويضربني؟
صاحبه(خالد) :من حقه يضربك لأنك قولت لمراته حبيبتي
ياسر :اه لأنها حبيبتي انا وبس
خالد:ياسر احسنلك تنسى البنت دي لأنه اكيد جوزها هيقتلك
ياسر :بس هي حلوة اوي مقدرش انساها حتى انت لو شوفتها هتعجبك
خالد :لا شكرا مش عايز اشوفها
ياسر :براحتك بس انا هعمل اللي في دماغي
===============
عند هند 
هند بكدب:ماما انا هروح لياسمين صاحبتي 
امها :روحي بس متتأخريش 
عمر :مين ياسمين دي
هند :دي صاحبتي عايز تشوفها؟ .. عايز تقابلها. .. عايز رقمها ؟
عمر :اسكتي يا هند روحيلها 
هند :تسلملي يا اخويا القمر
وجريت
=================
في بيت تقى
تقى فاقت لقت آسر لسة نايم
تقى قامت وطلعت لقت هند بتكلم ورد
تقى بفرحة:هند
هند :أنا زعلانة منك
تقى: ليه ان شاء الله
هند :بتتجوزي بالطريقة دي عشان ماتعزميني صح
تقى :لا والله ياحبيبتي.. انتي عارفة السبب
هند :مش مهم فين جعفر بتاعك
تقى باستغراب: مين جعفر
هند :انتي ليه غبية كدا.. انا قصدي جوزك 
تقى :اسمو آسر 
هند: يابنتي اسم جعفر احلى
تقى :براحتك 
هند :ايه رايك نروح ل ياسمين 
آسر من ورا تقى :لأ 
تقى دارت وشها عليه :انت امتى فوقت
آسر :من ما الست عمالة تقول عليا جعفر
هند بسرعة:جعفر ايه انا كان قصدي آسر اصل جعفر دي لازقة في لساني عشان كدا بقولها لكل الناس
آسر :اها 
هند :ليه مش عايز المدام تروح معايا لصاحبتنا
آسر :تقى انتي عايزة تروحي
هند بسرعة:طبعا عايزة تروح يعني مش ممكن اليوم كله تحبسها في البيت
آسر :تعالي ياتقى 
آسر اخدها ع الاوضة
هند :ايه الإنسان دة انا بكلمه يقوم ياخد مراته ويمشي كدا
ورد بضحك:هيكون عايز يكلمها شي مهم
هند :ياخسارة ياتقى اتجوزتي واحد مجنون وكمان ضخم بس قمر بس برضه جعفر وعملت كدت😝
عند تقى
آسر :عايزة تروحي ياتقى
تقى بخوف :لأ
آسر :متخافيش انتي من حقك تخرجي مع رفيقتك
تقى :بجد
آسر :اه يلا انا هوصلكو وهروح للشركة
تقى :اوكي
آسر وصل تقى وهند على بيت ياسمين
تقى وهند خبطو الباب بس مفيش حد فتح
تقى :خلينا نرجع يمكن مسافرين
هند :اه هما مسافرين انا عارفة
تقى :ايه
هند :يابنتي لو ما قولت لجعفر ان احنا رايحين لصاحبتنا ماكان هيخليكي تطلعي
تقى بغضب :انتي اتجننتي
هند :ما اتجننت بس انتي اللي هتتجنني بسبب جعفر دة
تقى :اسمو آسر
هند :يابنتي مش مهم خلينا بقى نروح على كافيه كدا يكون حلو
تقى :بس..
هند بمقاطعة :اسكتي
وراحو ع كافيه
تقى :هند انا لقيت بابا
هند بصدمة:اييييه
تقى :لقيته في شركة آسر
هند :وحصل ايه
تقى بدموع :هو باعني لآسر
هند :ازاي هو كدا
تقى :حتى أنه ماقالي وحشتيني
هند حضنتها :ياحبيبتي خلاص متهتميش بالموضوع اصلا هو سابك قبل كدا وانتي اهو كويسة جدا واحسن بنت بيتمناها اي اب هو خسرك ياحبيبتي.. وبعدين انا ومامتك وجعفر معاكي
تقى بضحك :اسمو آسر ياهند
هندبضحك : آسر
بقلمي زولة وحيدة 
==============
عند آسر
زياد :هند وتقى قاعدين في كافيه
آسر بغضب :عقابك معايا ياتقى
وخرج وعفاريت الدنيا كلها قدامه
وصل البيت لقا تقى قاعدة مع ورد
آسر :تقى يلا ع البيت
تقى :بس..
آسر بمقاطعة :تقى
ورد :اسمعي كلام جوزك يابنتي
تقى :حاضر
في القصر
آسر بغضب :بتكدبي عليا؟
تقى:والله يا آسر مابكدب عليك احنا لقينا ياسمين مسافرة و.. 
آسر بمقاطعة :قمتو روحتو على كافيه صح 
تقى :اه
آسر اخد الكرباج وفضل يضربها وراح ربطها في الكرسي زي ما كانت وفتح التكييف في أعلى درجة
آسر :دة عشان تتربي 
تقى بدموع:آسر حرام عليك
آسر :اخرسي خالص وقفل الباب 

يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية جحيم عاشقي) اسم الرواية
reaction:

تعليقات