القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية غموض الحب الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة الصغيرة

  رواية غموض الحب بقلم الكاتبة الصغيرة 


 رواية غموض الحب الفصل الرابع 4


في السياره

مراد. حور

حور. نعم

مراد. مين مارفن

حور بصدمه. ايه

مراد. انتي كويسه

حور بصدمه. الاسم اللي انت قلته

مراد. الاسم ده دائما بسمعه وشخص بينادي عليه 

حور بزعيق. وقف السياره

مراد فيه ايه

حور. وقف السياره 

حور خرجت من السياره

حور لنفسها. لا لا مستحيل هو مستحيل يعرف مين الشخص ده

مراد. حور 

حور. مراد تقدر تروح عند حازم

مراد. وانتِ

حور. متخفش عليا

مراد باستغراب . ايه اللي حصلك لما سمعت اسم مارفن

حور بصراخ . مش عاوزه اسمع الاسم ده ووضعت يديها علي أذنيها انا بكرهكككك بكرهككك مااارفن واغمي عليها

مراد بقلق. حووور حوور وشالها ووضعها في السياره واتجه إلى القصر 

بعد وقت 

مراد وصل القصر اشال حور 

سالم بقلق. ايه اللي حصل لحور 

مراد صعد لغرفته ووضع حور علي السرير 

سالم بقلق. ايه اللي حصل لحور

مراد. مين مارفن

سالم بتوتر. مارفن مين 

مراد. ليه حور اول أما سمعت الاسم ده اتوترت وصرخت وقالت انا بكرهك ليه وايه اللي انتو مخبينو عني

سالم بتوتر. حور هي اللي تقدر تحكيلك كل حاجه 

وتركه وخرج من الغرفه

مراد. اكيد فيه سر انتي مخبياه ياحور انتي تقريبا معرفش عنك اي حاجه بس اكيد هعرف مين مارفن

وبعدين اتصل بحازم

حازم. انت فين

مراد. حازم عاوز كل المعلومات عن حور الدمنهوري

حازم باستغراب. حور مين

مراد. اه هي عاوز كل المعلومات بكره

حازم. تمام

بعد وقت

حور بدأت تفوق

حور. مراد

مراد . حور انتي كويسه

حور بتعب. اه 

مراد كان عاوز يسألها عن مارفن بس خاف من رده فعلها واللي هيحصلها

حور. مراد في ايه

مراد. ها لا مافيش حاجه عاوز أسألك سؤال

حور. اممم

مراد. عاوز اعرف كل حاجه عننك

حور.  عاوز تعرف ايه

مراد .كل حاجه عنك ومين مارفن 

حور. مارفن ده اكتر شخص بكرهه واكتر شخص كنت بحبه ده اللي قت*ل عائلتي واكملت ببكاء قت*لهم قدامي بأمر من الزعيم 

 ومقدرتش انقذهم انا السبب انا اللي مقدرتش انقذهم انت عارف ايه السبب اللي  انا لسه عايشه بسببه بس الانت،قام بسببي هما  انق*تلو 

مراد حضنها. حور اهدي 

بعد فتره حور نامت

ومارفن اخذها في حضنه ونام

في المساء

استيقظت حور وكان مراد حضنها

حور لنفسها. معقول قلتله كل حاجه عن مارفن

انا غبيه وحاولت تقوم بس هو كان حاضنها جامد

حور. . مراااااد مرااااد

مراد. لا رد

حور . مراااااااااااااااد وعضته

مراد بخضه. ايه في ايه اللي حصل

حور. اوف واخيرا

مراد باستغراب. واخيرا ايه

حور. مين اللي سمحلك انك تحضني ها

مراد. يعني كل ده علشان حضنتك والله لاق*تلك

وجري وراها

حور وهي بتجري . اهدي يابني انا عملت ايه 

مراد كان بيجري وراها في جميع القصر

سالم. في ايه

حور استخبت وراه. عمو خليه يوقف بقي انا تعبت

سالم. عملتيله ايه

حور. ولا حاجه

مراد. فيه حد بيصحي كده

حور. انا

سليم بضحك. ليه هي عملت ايه

مراد. انت متاكد انها اختك 

سليم بضحك. ليه

مراد حكاله اللي حصل

حور. غلطت انا في ليه

سالم بضحك. لا انتي مغلطتيش وبعد عنها 

حور. بقلك تحميني منه تسيبني وبعدين كأنها اتحولت

حور. مراد لوقربت مني هخليك تندم

 مراد. هتعملي ايه

وقطع كلامه 

الخدامه. حور هانم ده تليفونك فيه شخص بيقول في حاجه مهمه

حور بتذكر. ياسين وأخذت التليفون منها

الشخص. حور 

حور بقلق. مازن في ايه

مازن. 

حور بغضب. انتو اغبيه ازاي يحصل كده قلتلكم تحموه 

مازن

حور. خدوه علي المكان السري انا عشر دقائق وهوصل 


يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية غموض الحب) اسم الرواية

reaction:

تعليقات